Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Die ben ik idd aan het zoeken.Maar niet alle iconen geeft ie blauw licht dan.Zoals Nimbuzz en Imobster en dergelijke krijg je dan geen blauw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Die ben ik idd aan het zoeken.Maar niet alle iconen geeft ie blauw licht dan.Zoals Nimbuzz en Imobster en dergelijke krijg je dan geen blauw licht bij
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is op Cydia te vinden onder themes>lockscreen>ElectricBlue
Ik zou hem zo ook wel willen geven maar heb geen idee hoe hahahah ZItten verschillende versies in 1 pakket.Zo ie zo blauw en rood maar ook andere sliders en namen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee kan hem nergens vinden, kun je hem anders zippen en hier plaatsen? Groetjes jonas |
|
||||
|
||||
Dan moet ik eerst zien te vinden hoe dat moet
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
var/cache/apt/achives
Daar komt je dep bestand te staan (tijdelijk) als je iets via cydia installeerd |
|
||||
|
||||
Dat zal wel tijdelijk zijn geweest dan.In die map staat niet veel bij mij.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Geweldig dit allemaal, nog een weekje wachten en er gaat weer een nieuwe wereld voor mij open zalig...
iPhone Rulez |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
// Aantal berichten verplaatst van het Screenshot- naar het Request-topic.
Gelieve vragen/opmerkingen/discussies over de geposte screenshots hier voeren en niet in het screenshot-topic.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
verkleinen van Glassklart icons
Heeft er iemand een idee hoe dat je alleen de SpringBoard icons kunt verkleinen terwijl dat je dock icons wel gewoon normaal blijven? Bijv.: Je SpringBoard op 75% en je dock gewoon op 100%
Alvast bedankt Sven Heb het al gevonden! Laatst gewijzigd door Da_Sfennie; 26-03-10 om 16:45. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maak er een kopie van en noem deze FSO_CARRIER_TMOBILE.png Plaats de afbeeldingen in /Library/Themes/Mijn Carrier Logo/Bundles/com.apple.TMobile_nl/ Zet je "Mijn Carrier Logo" thema aan in Winterboard |
|
||||
|
||||
Citaat:
Groetjes Jonas |
|
|||
|
|||
Kun je van je lockscreen je slide to unlock en de datum balk delen? of zeggen hoe het moet. Vind de minimalisme erg mooi.
|
|
||||
|
||||
Weet iemand waar ik die dock vandaan kan halen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|