Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand een leuk thema die bij Ispazio Dockflow past? Suave kwam dicht in de buurt maar die maakte de letters van "aantal gemiste oproepen" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet iemand een leuk thema die bij Ispazio Dockflow past? Suave kwam dicht in de buurt maar die maakte de letters van "aantal gemiste oproepen" zwart dus bijna onleesbaar
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zeker mooi! Maar hoe te beginnen?
Heb je niet een link naar uitleg over hoe je zoiets maakt? Daar heb ik ook wel tijd voor over.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://darren-coates.deviantart.com/...heme-134868940 Links op de pagina vind je de download... Dit is de link waar het thema gediscussieerd wordt. http://www.macthemes.net/forum/viewt...hp?id=16798665 Blader ff de pagina's door.. het thema is vrij oud dus sommige geposte icoontje zijn niet meer te downloaden. Toch staan er genoeg leuke.. kijk hier ook ff teknologik's posterous - icons for dazcoates` TEKNOLOGIK theme oh.. en als je zelf nog icoontjes gaat maken, hou ik me aanbevolen.. voor filmpjes van hoe of wat moet je googlen op whitoken.. dat is het origineel.. Laatst gewijzigd door RoytenS; 07-04-10 om 00:36. |
|
||||
|
||||
//Berichten verplaatst naar het Screenshot Request Topic.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door serapim; 07-04-10 om 22:13. Reden: schrijffout |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vond ik die eerste toch een stuk mooier....
Ah.. maar die 2e screenshot is wel iPhone OS 4 zo te zien.
|
||||
|
||||
En met OS 4.0 is wat mij betreft ook niets verkeerds mee. Die paar kleine bugs kijk ik wel doorheen. Hopelijk komt daar binnenkort snel een update voor.
|
|||
|
|||
Iemand enig idee hoe ik de volgende weergave krijg.:
Bedoel dus dat albumpje zo weergegeven, met een gedeelte van de CD eruit. BVD! |
|
|||
|
|||
Album illustratie aanpassen met bijv Photoshop?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb het inmiddels gedownload. Echter krijg ik dan een variant zonder CD eruit, maar gewoon een klein voorkantje zeg maaar... iemand een oplossing hiervoor?
BVD! |
|
|||
|
|||
Ik denk dat je op Eject moet drukken... Ik weet niet hoe dit gaat, via een slide of touch beweging..
|
|
|||
|
|||
Denk dat dat het niet is helaas, althans van alles geprobeerd, wel geluid harder/zachter gekregen maar geen uitschuivende CD. Bij de images via ssh ook niet zoiets kunnen vinden. Geloof dat dit een nieuwere versie is o.i.d.
|
|
||||
|
||||
welk thema
kan iemand mij vertellen welk thema dit is alvast bedankt
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
En speciaal voor dit soort vragen is het Request-topic
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Rosie clock
Hallo,
misschien een rare vraag maar ik zoek een thema dat lijkt op de Android Rosie UI. Zoals je de HTC sense kunt vinden maar dan met een andere klok. De eerste afbeelding kun je heel gemakkelijk vinden maar ik zoek het zoals op de 2de afbeelding. Hoop dat iemand mij kan helpen Groetjes |
|
|||
|
|||
Dubbeklik is op je homebutton
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|