Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kuotje SnowCover te vinden in Cydia. yh klopt maar heb 1.1 nodig ofniet? (Rene's post, kep zijn theme )...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja 1.1! kan je ook vinden op Macthemes....
En dan alleen de .dylib in Mobilesubstrate map zetten! De rest staat al in de bundles map
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2) je moet alleen de locatie veranderen en de rest zo laten. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Weet iemand welk theme dit is?
|
|
||||
|
||||
Soda ( met een andere wallpaper en wat aangepaste icoontjes )
Soda – WinterBoard Theme | Apple iPhone School
|
||||
|
||||
Citaat:
Dank je! |
|
||||
|
||||
haha ja , maar het is niet hetzelfde want die is ook best vet.
maar diegene heeft hem zelf dan aangepast. |
|
|||
|
|||
He Rene, een vraagje over jou Homescreen, hoe heb je op die manier het "weer" op je homescreen gekregen. Ben op zoek naar een handleiding. Is het een standaard wallpaper wat je dan moet gebruiken? of kan je onder dat weer gewoon een andere wallpaper gebruiken?
Laatst gewijzigd door King1987; 19-01-10 om 20:00. |
|
|||
|
|||
[/quote] Ik zag deze in het screenshot topic.. Weet iemand hoe ik die woorden boven en onder in beeld kan krijgen ? Ook wou graag weten hoe die iconen zo gesorteerd zijn in het midden ? zijn de overige iconen gewoon verborgen via sbsettings ? of zijn het echt lege plaatsen. |
|
||||
|
||||
Ik zag deze in het screenshot topic.. Weet iemand hoe ik die woorden boven en onder in beeld kan krijgen ?
Ook wou graag weten hoe die iconen zo gesorteerd zijn in het midden ? zijn de overige iconen gewoon verborgen via sbsettings ? of zijn het echt lege plaatsen.[/quote] ik kan alleen je 2e vraag beantwoorden: installeer - five column springboard - five IRows en iBlank ( met iBlank kun je iconen maken die je niet ziet. en dan kun je ze zo in het midden plaatsen ) |
|
||||
|
||||
Wie o wie heeft DE thema waar je niks aan hoef te veranderen
uitleg: Als ik Suave installeer blijven heel veel icoontjes ongedeerd en lelijk. Als ik Soda installeren veranderen mijn icootnjes wel automatisch mee wat dus super handig is. Alleen het nadeel is: Soda vind ik niet zo mooi. Iemand zijn mening? En welke font's zijn mooi ? Gebruik nu neutraface 2 maar ben er op uitgekeken.! __ iemand die weet wat voor thema deze heeft? in het video, na 10sec. _ en je kan je loading image veranderen, dat cirkeltje dat je overal ziet. Weet iemand hoe ? Laatst gewijzigd door kuotje; 26-01-10 om 20:40. |
|
|||
|
|||
hallo, door een klein foutje is mijn ipod touch gereset en ik vraag me af, hoe dit thema ook alweer heet.
bedankt alvast. |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik ben opzoek naar de Wi-Fi bars van deze, en het lockscreen zelf.. |
|
||||
|
||||
wie weet hoe je het laad icoontje kan veranderen?
Standaard krijg je dat rondje, maar ik zag iemand met het Jailbreak ananasje. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier is je ModMyi.com | Pwnapple Loaders, mijn fav is ModMyi.com | Radar Loader |
|
||||
|
||||
Ow was het zo makkelijk
thanks ! |
|
|||
|
|||
Niemand die mij kan helpen?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|