Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou iemand me aub de signal bars en de WiFi bars kunnen geven van deze afbeelding? Alvast bedankt! Sven...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zou iemand me aub de signal bars en de Wi-Fi bars kunnen geven van deze afbeelding?
Alvast bedankt! Sven |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Here you go...
|
|
|||
|
|||
momenteel deze in gebruik... ben alleen nog aant stoeien met mijn calender Ik heb hem ondertussen wel wit, alleen staat hij nog niet in het midden... heb ook geen idee hoe ik dit moet veranderen
|
|
|||
|
|||
@Checkmate
Dankje.. en inderdaad het houd echt nooit op. Ik heb elke week minimaal wat anders Ik kan ook precies zeggen wat jij hebt xD Ziet er mooi uit! Alleen ga ik hem denk ik herstellen want me batterij in standby gaat 60% achteruit in 10 uur EDIT: Ik had insomnia nog aanstaan.. misschien was dat de reden? Laatst gewijzigd door Lowtemp; 20-02-10 om 19:22. |
|
||||
|
||||
Weet iemand welk theme dit is...en hoe ik aan de wallpaper en dock kom?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is het thema! |
|
||||
|
||||
Bedankt voor je snelle reactie...
|
|
|||
|
|||
Je mag het ook gewoon aan mij vragen hoor het is mijn screenshot, dock zoek ik voor je op
|
|
|||
|
|||
Verlegen?
De kans op een snel antwoord vergroten? |
|
||||
|
||||
Citaat:
// Bericht verplaatst. Timmeh_
2008: iPod Touch 16GB, 2009: iPhone 3GS 32GB, 2011: iPhone 4S 32GB Laatst gewijzigd door Timmeh_; 21-02-10 om 14:42. |
|
||||
|
||||
Op verzoek van Fridge65...
p.s. De slider kan ik niet meer vinden |
|
||||
|
||||
Hee bedankt
Jammer van de slider, was er al naar op zoek geweest maar tot nu toe geen geluk gehad en dus niet gevonden.
|
|||
|
|||
Welke slider? miss weet ik het
|
|
|||
|
|||
Hoi, vraagje, kan nergens vinden hoe ik zo een smalle slider thema kan installeren...iemand?
// Bericht verplaatst. Timmeh_ Laatst gewijzigd door Timmeh_; 21-02-10 om 20:04. |
|
||||
|
||||
Citaat:
// Bericht verplaatst. Timmeh_
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op Laatst gewijzigd door Timmeh_; 21-02-10 om 20:04. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=Froggle;418871]Lekker album heb je opstaan. Heb 'm ook.
Waar kan ik de ipod plugin vinden? Hij is geweldig! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|