Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraag: Ik volg dit topic al een tijdje maar mij is nog niet duidelijk of dit de plugin is die winterboard nodig heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Even een vraag: Ik volg dit topic al een tijdje maar mij is nog niet duidelijk of dit de plugin is die winterboard nodig heeft of is dit die plugin die zonder winterboard werkt?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Allen bedankt voor het goede werk en de juiste tips.
Ik heb alleen nog een vraag over de RSS feeds. Zijn deze alleen zichtbaar in de betaalde versie? Heb nu (nog) de trial versie namelijk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb de Gurppled locinfo een beetje naar eigen smaak aangepast. Het enige wat ik nog mis, is dat je met de standaard Lockinfo settings, ook in je lockscreen een email kan openen en lezen. Nu gaat dat niet meer. Kan ik dat ergens aanzetten of moet ik iets toevoegen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is dat weer toe te voegen of zo?
|
|||
|
|||
Omdat TeehanLax geen native ding is, maar een html-thema kan je die functionaliteit niet gebruiken....
|
||||
|
||||
Dank voor je snelle antwoord.
ook al ben ik er niet echt blij mee Citaat:
Dan heb je die mogelijkheden toch weer wel of zie ik het nu allemaal te simpel? Laatst gewijzigd door WDS001; 10-02-10 om 14:13. Reden: Edit/MQuote-knop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
ik heb de teehan lax thema op me telefoon staan. Het weer en de balkjes werken prima! Alleen staan er geen mails en agenda punten in. Die blijven op nul staan terwijl deze er wel degelijk zijn! Met de Gruppled lockinfo werkt het wel. Iemand?
[EDIT] Het is al opgelost. Moest blijkbaar even geduld hebben. Ik wil alleen nog graag de slider van Gruppled Art thema hebben los, en niet met de gehele thema erbij. Is dit mogelijk? Laatst gewijzigd door Horcus; 10-02-10 om 15:45. |
|
||||
|
||||
Met enkel een achtergrond en een WeatherIcon thema kom je ook een eind.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Probleem lockscreen
Ik wil mijn lockscreen veranderen en heb nu bv deze gedownload : Teehan+lax lockinfo
Nou die staat aangevinkt in winterboard maar toch blijft deze staan : Ik wil die batterij dus weg, help! |
|
|||
|
|||
Probleem lockinfo
Ik heb lockinfo geinstralleerd, maar krijg nu dit...
HELP |
|
||||
|
||||
// Samengevoegd
@Sannetjeislief: Graag de zoekfunctie gebruiken alvorens je een topic start aub .
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hi. mijn lockscreen ziet er nu zoals hieronder uit. Hoe krijg ik de achtergrond kleur van de agenda anders? en alleen de slider van de Gruppled Art theme?
Kan iemand mij helpen? |
|
||||
|
||||
achtergrondkleur is lastig te veranderen.
en dan moet je de slider uit com.telephonyUI van gruppled art halen en die in jou com.telephonyUI zetten van je teehan lockinfo wat ik zie.
|
|||
|
|||
Bedankt! hoe zit het als ik de standaard lockinfo gebruik en geen thema dus, waar kan ik dan me slider aanpassen?
|
|
||||
|
||||
dan moet je een mapje maken
thema/Bundles/com.apple.telephonyUI en daar die slider inzetten en natuurlijk activeren in winterboard |
|
|||
|
|||
gelukt! er staat nu alleen nog ontgrendel. Hoe krijg ik dat weg?
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|