Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ah, zelf al gevonden. Kan met 235_teehanlax theme plugi via winterboard en lockinfo. Helaas is het nog eenbeta versie. Dagen van de week staan niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ah, zelf al gevonden. Kan met 235_teehanlax theme plugi via winterboard en lockinfo.
Helaas is het nog eenbeta versie. Dagen van de week staan niet op juiste volgorde en RSS blijkt ook niet te werken. Wel heel erg mooi gemaakt. Hopen dat dit snel door ontwikkeld wordt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij ziet 'ie er nu zo uit:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hoe krijg ik bij de Gruppled Lockinfo mijn plaatsnaam bij het weer?
Op dit moment heb ik: Code:
var locales = [ "EUR|NL|NL006|HORST", ]; |
|
|||
|
|||
Citaat:
probeer EUR|NL|NL006|HORST| eens? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Matte Lockinfo tegenwoordig.... -edit- iemand enig idee hoe ik IETS kan aanpassen bij de native lockinfo? Bijvoorbeeld die balletjes bij de kalender? Laatst gewijzigd door ALK; 02-04-10 om 21:35. |
|
|||
|
|||
Gebruik het Gruppled Lockscreen thema. Op het scherm zie ik dat ik bij Agenda 3 punten staan, maar het popupje (blauwe pijltje) reageert nergens op.
Iemand die me kan helpen. Gr Mirel |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb zelf in mijn Google Agenda verschillende agenda's aangemaakt. Prive, werk, feestdagen, verjaardagen e.d. Via m.google.com/sync kan je aangeven welke categorien je wilt synchroniseren met je iPhone. Bij mij ziet m'n LockInfo er dus zo uit:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
> Blauw balletje etc..... enig idee |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand hetzelfde probleem bij het weer? Het is vandaag dinsdag en toch begint het weer met zondag en waar de zaterdag blijft is ook een vraag.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je zou even bij de instellingen van WeatherIcon kunnen kijken, hoe vaak deze updates ophaalt. Misschien staat update daar wel uit? Zonder updates wordt de informatie ook niet vernieuwd. Wat betreft je andere vraag; de standaard weather app haalt de voorspellingen voor max. 6 dagen op. LockInfo maakt gebruik van deze informatie, dus geeft ook 6 dagen weer. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Gisteren mijn lockinfo ge-update naar de meest recente versie via Cydia, nu staat het geheel ineens niet meer bovenaan
Heb er van alles aan geprobeert maar blijft allemaal op dezelfde plek staan, iemand hetzelfde probleem?
|
|||
|
|||
In het settings scherm kan je tegenwoordig aangeven of je originele clock gehide moet worden, maar als je al een andere clock-hider gebruikt ontstaat dit dus. Als je aangeeft dat je clock gehide moet worden staat hij wel weer goed.
|
|
||||
|
||||
Ik was er inmiddels al achter, was het alleen even vergeten hier te melden.
Wel is het zo dat de recente beta's van Lockinfo verre van stabiel zijn, op de twitter van de ontwikkelaar is ook te lezen dat hij adviseert om terug te gaan naar de laatste stabiele versie. Hij geeft tevens een link waarop staat hoe dit te doen. Citaat:
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|