Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hholwerda Deze vind ik persoonlijk heel mooi, hoe kan ik deze maken? Heb er nu eentje opzitten. Bij mij staat Kalender ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft nog wel wat bugs, maar daar wordt als het goed is aan gewerkt.. kwestie van de laatste versie downen en dan de plugin in /Library/LockInfo/Plugins zetten en het thema in je themes map. Dan instellen bij lockinfo dat je de 235_teehanlax theme plugin aanzet en daar kan je van alles instellen.... Kalender ipv Agenda kan je veranderen in het nl.js bestand. (te openen met een editor of gewoon met wordpad ofzo. (Bundles\com.ashman.LockInfo\strings\nl.js) (Ik gebruik agpad = gratis...) verander de regel var string_calendar = "agenda"; in var string_calendar = "kalender"; In dat bestandje kan je trouwens alles veranderen wat je wil... succes...
|
|
|
||||
|
||||
Beetje pielen heeft mij hier gebracht, zie foto.
Dit lukt me nog wel, maar daarna wordt het te ingewikkeld voor mij. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Staat er bij mij dus niet,terwijl er taken in staan. Greetz
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kijkt denk ik even verkeerd. JA is ook zo, ziet er best goed uit. Laatst gewijzigd door WDS001; 27-02-10 om 11:10. Reden: Edit/MQuote-knop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb nu het teehan thema opnieuw geinstalleerd,maar krijg de kalender er niet meer op en de datum/tijd voor 2do klopt geen reet van. Heb hem er al eerder op gehad,maar eraf gehaald wegens de bugs van de laatste update. Hoe krijg ik dus de kalender weer werkend en hoe verander ik de datum/tijd voor 2do. Heb alle 43 pagina's van lockscreen info doorgezocht maar niet kunnen vinden... Laatst gewijzigd door Nicky75; 27-02-10 om 12:25. Reden: toevoeging screenshot |
|
||||
|
||||
Zou je niet kunnen helpen, ben nog maar een leek.
Maar ff een ander vraagje, welk weer app gebruik je , die ziet er wel mooi uit. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dit is de thema Glass Orb Color uit Cydia en Glass Orb Dock Trans, er zijn meerdere mogelijkheden. Uit Cydia halen en dan installeren via WinterBoard.
Laatst gewijzigd door hholwerda; 08-03-10 om 18:57. |
|
|||
|
|||
Landscape lockinfo ?
Weet iemand misschien of er een landscaped lockinfo theme of zo iets dergelijk is ? Ik heb al een beetje op google gezocht, maar had niets gevonden...
Alvast bedankt, |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd, kan hier gewoon bij
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen hoe ik gedownloade lockscreens vanaf mijn pc na de Iphone krijg?
|
|
|||
|
|||
Kan evt via winscp en dan over zetten in de juiste map, iets met var/stash en dan themes. moet je ff dit topic doorspitten daar staat de juiste route in beschreven.
|
|
|||
|
|||
Beste mensen ik krijg lockinfo niet geinstalleerd via cydia.
Heb de source toegevoegd en als ik dan bij 'lockinfo' op install druk krijg ik de volgende melding; the requested modifications cannot be applied due to required dependencies or conflicts that cannot be automatically found or fixed Wat nu te doen? |
|
||||
|
||||
Verwijder eerst Activator, verwijder eventueel de repo van RPetric.ch uit Cydia als je die hebt, zodat je geen beta updates krijgt voor Activator.
Installeer Lockinfo dan nogmaals, Activator wordt dan ook weer geïnstalleerd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg een beetje het idee dat de apps overboard, cydgets en lockinfo niet geweldig samen werken en er een conflict kan ontstaan. Ik denk dat ik er maar vanaf zie, nu werkt alles nog... |
|
||||
|
||||
Ze zijn inderdaad flink bezig met nieuwe programma's en versies.
De devs zijn druk bezig en helpen elkaar alles weer goed samen te laten werken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|