Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door keffke Bij mij werkt todo ook niet icm met lockinfo, is echt heel vervelend. ik heb versie 3.2 welke versie is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb deze uitgezet nadat ik las dat deze na de update niet meer werkt met lockinfo. Wel jammer,was een mooi thema.
|
|
|
||||
|
||||
Klopt. Alleen staat deze default al aan, maar moet je simpelweg 1 keer naar de instellingen gegaan zijn en vervolgens je iPhone even "locken" om het geactiveerd te krijgen.
|
|
|||
|
|||
van de website van ame235:
22 FEB 235 teehanlax beta, cannot follow. Written by: ame235 As some of you noticed, i’ve been away for a little time, actually, for personal reasons i won’t be able to follow this particular project anymore. I’m not allowed to stay in front of a computer enough time to make further programming. Here are the links to the latest version: zSHARE - 235_teehanlax_Lockinfo_themev1_9-3.zip MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service This is the v1.9-3: latest stable i had. Last conversation i had was with StarSoft, which i think was the most involved in the project, it seemed he had great ideas for it and had already made some mods. Feel free to use the forum to make developments. Again, this is totally independent from my will, and i hope you’ll all understand. thanks.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee ik heb hem gewoon standaard zoals die word geinstalleerd, en todo werkt gewoon niet helaas, iemand een idee hoe ik hem werkend krijg?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien dat dat helpt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je wel de app Todo geinstalleerd? Anders moet je ff een andere plugin proberen 2do met de bijbehorende app 2do. Misschien dat dat wel werkt |
|
|||
|
|||
Vreemd, de app 2Do lite werkt wel met de plugin van 2do alleen 2do lite is gratis en de volledige 2do is behoorlijk duur, en ik zou zo graag todo willen gebruiken met mijn lockinfo
|
|
|||
|
|||
Ik maak gebruik van Lockinfo en het Teehan Lax theme en ik wilde graag weten of het mogelijk is om het lettertype van dit thema aan te passen. En zo ja, hoe ik dit dan kan aanpassen. Alvast bedankt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Werkt ook met Lockinfo ik gebruik fontswap zelf ook in combinatie met Lockinfo.
|
|
|||
|
|||
ok thanx, ga ik het eens proberen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb deze theme geinstalleerd, maar hoe configureer je je locatie voor weathericon? |
|
||||
|
||||
Weathericon en de weather plugins van Lockinfo nemen de locatie over van je weer app.
Je kan de locatie wel "overriden" onder Instellingen-->Weather Icon |
|
||||
|
||||
Hoe krijg je zoiets als hierboven op je lockscreen?
Heb er nu alleen mijn angenda staan, maar wil ook zoiets, dat je ziet hoeveel mail etc je hebt. Kan iemand mij vertellen waar ik dat kan vinden? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Moet je mail,sms of wat je ook wil bij plugins enablen (aanzetten). Daarna kun je bij plugin order de volgorde van wat waar moet staan instellen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is me gelukt heb ff lockscreen info aangeschaft en nu werkt hij super. Blijkt toch iets makkelijker te zijn dan ik dacht. EN hoe kan je het een beetje leuk aankleden? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb er nu eentje opzitten. Bij mij staat Kalender ipv Agenda. Vindt Agenda mooier staan. Laatst gewijzigd door hholwerda; 26-02-10 om 15:26. |
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|