Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door keffke ik heb de plugin rss feeds geinstalleerd gewoon standaard in Lockinfo Ik heb er eentje ingesteld met als link iphoneclub.nl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik kan op 1 of andere manier niet mn achtergrond veranderen?
alleen van mn eigen fotos hoe krijg ik de achtergrond van de standaard gruppled theme? ik heb um wel gwn geactiveerd in winterboard |
|
||||
|
||||
Vaak is het probleem dat er iets anders er blokkeert. Bijvoorbeeld een app/programma/tweak. Of je benoemt het niet goed
|
|
|||
|
|||
Dat zou best is kunnen als ik gebelt word dan zie ik wel de gekozen achtergrond. Voorde rest heb ik alles uitgevinkt wat ik niet nodig heb in Winterboard. Momenteel heb ik helemaal geen achtergrond, t is en blijft gewoon zwart
|
|
||||
|
||||
Citaat:
daar staat ook een map met images daar staat volgends mij de achtergrond |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ff je gruppled map doorzoeken
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb er een kant en klaar thema van gemaakt en bijgevoegd, wat je in Winterboard kan zetten. Het is een thema voor Lockinfo "Native" en past alleen afbeeldingen aan. Er zitten ook nog een paar alternatieven in verschillende mappen, icoontjes die je niet bevallen kan je veranderen of weggooien. |
|
||||
|
||||
Heb je je Background Transparency wel goed staan?
|
|
||||
|
||||
is dit de volledige link dat je in Lockinfo moet plaatsen?:
http://feeds.feedburner.com/iPhoneclub?format=xml
|
||||
|
||||
Citaat:
JA deze moet je plaatsen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Code:
http://feeds2.feedburner.com/iPhoneclub |
|
||||
|
||||
Ga vd week nog wel ff verder knutselen
|
|
||||
|
||||
Ik zie niets op mijn Lockscreen ... is dit normaal of moet je toch enkele feeds zien staan?
groeten |
|
||||
|
||||
[UPDATE]
Heb m'n bijgevoegde Winterboard thema voor Lockinfo Native nog een beetje bijgewerkt. Heb 'm zo gemaakt dat je makkelijk de icoontjes zelf kan vervangen. Hij is compleet met slider en achtergrond. Laatst gewijzigd door wim66; 02-02-10 om 20:24. |
|
|||
|
|||
Ik ben gister ook even bezig geweest met het wijzigen van de lockscreen en ben ik inmiddels aardig tevreden, echter ontbreekt er bij mij de slider onder in beeld. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ook een slider thema in winterboard bovenaan plaatsen heeft dit probleem niet opgelost. Ik hoop dat één van jullie mij kan helpen?
|
|
||||
|
||||
Moet je ff een slider in je map van je theme plakken
|
|
|||
|
|||
Ik heb in lockinfo 2do erin staan.
Nu gebruik ik ook deze app die ik net gekocht heb hij werkt alleen nog niet naar behoren in lockinfo. Ik zie wel netjes de taak in lockinfo staan alleen nu staat eronder de taak do 1 jan Iemand een idee hoe ik dit goed ken krijgen? Het zou toch de datum moeten zijn wanneer je de taak uit moet voeren bijv 6 feb?? Ik heb heel de applicatie uitgespit maar krijg de datum niet goed wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt. |
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|