Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro Dank je wel! En de rest even deinstalleren via Cydia? en de andere bestanden van hack that iphone even verwijderen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
- iFunbox - iphonebrowser - iphone pc suite Wat een gedoe allemaal voor een thema Download en gebruik ifunbox, kun je zo de hele map naar de gewenste map slepen, kopieeren, plakken, etc...
|
|
|
|||
|
|||
Ok dankje.
Moet ik die andere programma's nou ook installeren of niet? Die hide clock en dim nogwat? Of maakt dat niet uit? Tsja, zo stond het uitgelegd op 'hack that iphone' dus ja.... |
|
||||
|
||||
Nee, installeer even niks, is niet nodig, krijg het maar eerst werkend.
|
|
|||
|
|||
okee..
/Library/Themes/ kan ik niet vinden in ifunbox.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Superrrrrrr zit er een groot verschil qua snelheid in html of native bij jou thema? En nog een ander vraagje het je er miss ook een facebook plugin in je thema zitten of ben je daar nog mee bezig? Jij bent iig goed bezig ziet er goed uit kan niet wachten! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Thanx man, geeft me meer reden om lekker door te gaan Ehm op dit moment geen facebook plugin, wist niet dat die bestond? Is dat een native of html plugin? Ik kan wel even kijken, want er komen er nu 3 versies: 1. NATIVE iPhone (basis) 2. HTML MEDIUM iPhone, alleen e-mail, sms, telefoon, kalender, voicemail en push 3. HTML MAX iPhone, zoveel mogelijk ingebouwd, zo volledig mogelijk Maar omdat de planning is veranderd, kunnen de eventuele versies op zich laten wachten, maar de test periode ga ik dit weekend beginnen denk ik, ben vandaag veel opgeschoten dankzij mijn neef, die heeft me geholpen met een aantal problemen waar ik vast liep! Het schiet al erg op en ik ben nu veel zekerder dat het uiteindelijk klaar zal zijn Thanx Mem, je hulp wordt erg geapprecieerd! Laatst gewijzigd door EN-IS; 14-05-10 om 01:23. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben benieuwd naar je thema als je hem klaar hebt gaat ik hem gelijk downloaden! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb nu alles bijna klaar, ben nu even alle secties aan het testen (rss, twitter, todo, 2do, etc). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan je met jou thema ook als je een sms of een gemiste oproep heb ook gelijk een sms terug sturen en terugbellen? En ook bij een mailtje gelijk antwoorden net zoals lockinfo? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kwam dit tegen op google: afc2add : Solve iFunBox, iPhoneBrowser, Diskaid With Blackra1n phones Blijkbaar moet ik deze eerst even installeren voordat ifunbox mn iphone als jailbroken herkent. Modmyi ligt er nu even uit, dus kan et nog niet downloaden. Mocht et dan nog niet lukken, herstel ik de hele iphone even. Bedankt iig |
|
|||
|
|||
Citaat:
En hoever ben je? Bijna klaar? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nieuwe jailbreak uitgevoerd met spirit, daarna de add-on AFC32 gedownload zodat Ifunbox hem herkent. Daarna alle cydia programma's opnieuw geinstalleerd, winterboard, sbsettings enzovoort. Daarna de gruppled lockinfo.theme gekopieerd naar /library/theme. Geactiveerd in winterboard, maar helaas weer alleen een kopje met ''weather'' Dus weer niks, wat moet ik nog doen? Misschien de iphone herstellen, opnieuw jailbreaken en dan nog een keer?? |
|
||||
|
||||
Iemand een idee hoe ik in LockInfo de donkere balken van Kalender, Mail, enz . weg krijg. Zelfs met 100% transparant zijn ze nog te donker.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben nog niet klaar, ik had eigenlijk al willen beginnen met de test periode, maar ik ben druk geweest gister en vandaag, misschien dat ik morgen de HTML versie naar een aantal mensen stuur om het te testen, ik weet dat er ergens een bug in zit, maar heb het nog niet kunnen vinden Ik heb het ook al getest op een iPhone 3Gs, en het werkt prima, de code is nog steeds niet nagelopen, en is chaotisch en ik heb wat veranderd waardoor het trager laadt op de iPhone 3G, maar dat kan ik terugdraaien, dat is geen probleem Nog een ander probleem is dat "Relative Time" niet functioneert onder 2Do en Todo, en bij RSS Feeds ook niet goed functioneert, maar dat zijn dingen die later uitgezocht kunnen worden! Citaat:
Citaat:
Ga naar Instellingen > Lockinfo > Lockscreen > "Optie" Dim in Previews op OFF zetten! Volgens mij is dat het 'probleem' die je hebt. |
|
|||
|
|||
Heb je een screenshotvan de native versie? ben benieuwd!
|
||||
|
||||
Helaas Heb op dit moment alleen nog een oude screenshot, heb nog niet echt aandacht besteed aan de native omdat ik nog niet zeker wist of de design van iconen, achtergronden etc nog ging veranderen. Ik ben op dit moment erg tevreden met de HTML versie, dus native zal niet zo lang op zich laten wachten.
Ik wil eerst de test periode overleven en komend week, ben ik erg druk met werk en studie. De planning is vanavond naar een paar mensen de HTML versie sturen, het wordt al getest door 2 mensen, beiden een iPhone 3Gs, en komend week hoop ik veel feedback te ontvangen zodat ik volgend weekend weer aan de slag kan gaan. Heb volgend weekend helemaal gepland voor de thema Laatst gewijzigd door EN-IS; 16-05-10 om 15:40. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|