//

Lockscreen Info

Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro Dank je wel! En de rest even deinstalleren via Cydia? en de andere bestanden van hack that iphone even verwijderen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #961  
Oud 12-05-10, 17:55
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro Bekijk bericht
Dank je wel!
En de rest even deinstalleren via Cydia? en de andere bestanden van hack that iphone even verwijderen in de root?
Wat is mn wachtwoord als ik voor de 2e keer inlog met WinSCP?
Waarom gebruik je geen browser, ik kan er zo 3 noemen:
- iFunbox
- iphonebrowser
- iphone pc suite

Wat een gedoe allemaal voor een thema Download en gebruik ifunbox, kun je zo de hele map naar de gewenste map slepen, kopieeren, plakken, etc...
__________________
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #962  
Oud 12-05-10, 18:01
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Ok dankje.
Moet ik die andere programma's nou ook installeren of niet?
Die hide clock en dim nogwat? Of maakt dat niet uit?

Tsja, zo stond het uitgelegd op 'hack that iphone' dus ja....
  #963  
Oud 12-05-10, 18:04
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro Bekijk bericht
Ok dankje.
Moet ik die andere programma's nou ook installeren of niet?
Die hide clock en dim nogwat? Of maakt dat niet uit?

Tsja, zo stond het uitgelegd op 'hack that iphone' dus ja....
Nee, installeer even niks, is niet nodig, krijg het maar eerst werkend.
  #964  
Oud 12-05-10, 18:10
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

okee..
/Library/Themes/ kan ik niet vinden in ifunbox..
  #965  
Oud 12-05-10, 19:30
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro Bekijk bericht
okee..
/Library/Themes/ kan ik niet vinden in ifunbox..
Is een standaard map, het kan niet zo zijn dat het verdwenen is.. Dan heb je blijkbaar WINTERBOARD niet geinstalleerd:


Laatst gewijzigd door EN-IS; 12-05-10 om 19:41.
  #966  
Oud 13-05-10, 14:12
Pienoet Pienoet is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
.
Kleine update, zie macthemes voor meer info;




.
Ik zat op mac themes te lezen dat je een html en een native hiervan aan het maken bent?

Superrrrrrr zit er een groot verschil qua snelheid in html of native bij jou thema?

En nog een ander vraagje het je er miss ook een facebook plugin in je thema zitten of ben je daar nog mee bezig?

Jij bent iig goed bezig ziet er goed uit kan niet wachten!
  #967  
Oud 14-05-10, 00:17
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pienoet Bekijk bericht
Ik zat op mac themes te lezen dat je een html en een native hiervan aan het maken bent?

Superrrrrrr zit er een groot verschil qua snelheid in html of native bij jou thema?

En nog een ander vraagje het je er miss ook een facebook plugin in je thema zitten of ben je daar nog mee bezig?

Jij bent iig goed bezig ziet er goed uit kan niet wachten!
Hej Pienoet

Thanx man, geeft me meer reden om lekker door te gaan
Ehm op dit moment geen facebook plugin, wist niet dat die bestond? Is dat een native of html plugin? Ik kan wel even kijken, want er komen er nu 3 versies:

1. NATIVE iPhone (basis)
2. HTML MEDIUM iPhone, alleen e-mail, sms, telefoon, kalender, voicemail en push
3. HTML MAX iPhone, zoveel mogelijk ingebouwd, zo volledig mogelijk

Maar omdat de planning is veranderd, kunnen de eventuele versies op zich laten wachten, maar de test periode ga ik dit weekend beginnen denk ik, ben vandaag veel opgeschoten dankzij mijn neef, die heeft me geholpen met een aantal problemen waar ik vast liep! Het schiet al erg op en ik ben nu veel zekerder dat het uiteindelijk klaar zal zijn Thanx Mem, je hulp wordt erg geapprecieerd!

Laatst gewijzigd door EN-IS; 14-05-10 om 00:23.
  #968  
Oud 14-05-10, 15:27
Pienoet Pienoet is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Hej Pienoet

Thanx man, geeft me meer reden om lekker door te gaan
Ehm op dit moment geen facebook plugin, wist niet dat die bestond? Is dat een native of html plugin? Ik kan wel even kijken, want er komen er nu 3 versies:

1. NATIVE iPhone (basis)
2. HTML MEDIUM iPhone, alleen e-mail, sms, telefoon, kalender, voicemail en push
3. HTML MAX iPhone, zoveel mogelijk ingebouwd, zo volledig mogelijk

Maar omdat de planning is veranderd, kunnen de eventuele versies op zich laten wachten, maar de test periode ga ik dit weekend beginnen denk ik, ben vandaag veel opgeschoten dankzij mijn neef, die heeft me geholpen met een aantal problemen waar ik vast liep! Het schiet al erg op en ik ben nu veel zekerder dat het uiteindelijk klaar zal zijn Thanx Mem, je hulp wordt erg geapprecieerd!
Volgens mij heb ik de facebook plugin in element gezien.

Ik ben benieuwd naar je thema als je hem klaar hebt gaat ik hem gelijk downloaden!
  #969  
Oud 14-05-10, 16:36
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pienoet Bekijk bericht
Volgens mij heb ik de facebook plugin in element gezien.

Ik ben benieuwd naar je thema als je hem klaar hebt gaat ik hem gelijk downloaden!
Ik heb deze niet gezien, maar ik zal het eens opzoeken, ik zal eens kijken of hoe ik deze kan integreren in mijn thema, ik acht die kans wel klein, maar goed, ik zal eens kijken.

Ik heb nu alles bijna klaar, ben nu even alle secties aan het testen (rss, twitter, todo, 2do, etc).
  #970  
Oud 14-05-10, 16:43
Pienoet Pienoet is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Ik heb deze niet gezien, maar ik zal het eens opzoeken, ik zal eens kijken of hoe ik deze kan integreren in mijn thema, ik acht die kans wel klein, maar goed, ik zal eens kijken.

Ik heb nu alles bijna klaar, ben nu even alle secties aan het testen (rss, twitter, todo, 2do, etc).
Ik heb Element ook erop gehad en daar heb ik hem gezien.

Kan je met jou thema ook als je een sms of een gemiste oproep heb ook gelijk een sms terug sturen en terugbellen?
En ook bij een mailtje gelijk antwoorden net zoals lockinfo?
  #971  
Oud 14-05-10, 19:46
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Is een standaard map, het kan niet zo zijn dat het verdwenen is.. Dan heb je blijkbaar WINTERBOARD niet geinstalleerd:


Kwam dit tegen op google:
afc2add : Solve iFunBox, iPhoneBrowser, Diskaid With Blackra1n phones

Blijkbaar moet ik deze eerst even installeren voordat ifunbox mn iphone als jailbroken herkent.
Modmyi ligt er nu even uit, dus kan et nog niet downloaden.
Mocht et dan nog niet lukken, herstel ik de hele iphone even.

Bedankt iig
  #972  
Oud 15-05-10, 14:33
Pienoet Pienoet is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Ik heb deze niet gezien, maar ik zal het eens opzoeken, ik zal eens kijken of hoe ik deze kan integreren in mijn thema, ik acht die kans wel klein, maar goed, ik zal eens kijken.

Ik heb nu alles bijna klaar, ben nu even alle secties aan het testen (rss, twitter, todo, 2do, etc).

En hoever ben je?
Bijna klaar?
  #973  
Oud 15-05-10, 16:29
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Is een standaard map, het kan niet zo zijn dat het verdwenen is.. Dan heb je blijkbaar WINTERBOARD niet geinstalleerd:


Ik heb nieuwe jailbreak uitgevoerd met spirit, daarna de add-on AFC32 gedownload zodat Ifunbox hem herkent.
Daarna alle cydia programma's opnieuw geinstalleerd, winterboard, sbsettings enzovoort.
Daarna de gruppled lockinfo.theme gekopieerd naar /library/theme.
Geactiveerd in winterboard, maar helaas weer alleen een kopje met ''weather''
Dus weer niks, wat moet ik nog doen?
Misschien de iphone herstellen, opnieuw jailbreaken en dan nog een keer??
  #974  
Oud 15-05-10, 20:13
lacsap65's schermafbeelding
lacsap65 lacsap65 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

Iemand een idee hoe ik in LockInfo de donkere balken van Kalender, Mail, enz . weg krijg. Zelfs met 100% transparant zijn ze nog te donker.
  #975  
Oud 15-05-10, 21:22
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pienoet Bekijk bericht
Ik heb Element ook erop gehad en daar heb ik hem gezien.
Kan je met jou thema ook als je een sms of een gemiste oproep heb ook gelijk een sms terug sturen en terugbellen?
En ook bij een mailtje gelijk antwoorden net zoals lockinfo?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pienoet Bekijk bericht
En hoever ben je?
Bijna klaar?
Met de native thema wel, maar niet met de MEDIUM en MAX, want zover ik het weet zijn een aantal functies niet toegankelijk voor HTML, maar werken alleen in NATIVE, dus dat zit niet in de planning anders krijg ik het niet klaar, het wordt anders teveel werk en het moet niet te groot zijn want mijn bedoeling was om een simpele thema te maken

Ben nog niet klaar, ik had eigenlijk al willen beginnen met de test periode, maar ik ben druk geweest gister en vandaag, misschien dat ik morgen de HTML versie naar een aantal mensen stuur om het te testen, ik weet dat er ergens een bug in zit, maar heb het nog niet kunnen vinden

Ik heb het ook al getest op een iPhone 3Gs, en het werkt prima, de code is nog steeds niet nagelopen, en is chaotisch en ik heb wat veranderd waardoor het trager laadt op de iPhone 3G, maar dat kan ik terugdraaien, dat is geen probleem

Nog een ander probleem is dat "Relative Time" niet functioneert onder 2Do en Todo, en bij RSS Feeds ook niet goed functioneert, maar dat zijn dingen die later uitgezocht kunnen worden!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro Bekijk bericht
Kwam dit tegen op google:
afc2add : Solve iFunBox, iPhoneBrowser, Diskaid With Blackra1n phones

Blijkbaar moet ik deze eerst even installeren voordat ifunbox mn iphone als jailbroken herkent. Modmyi ligt er nu even uit, dus kan et nog niet downloaden. Mocht et dan nog niet lukken, herstel ik de hele iphone even.
Bedankt iig
Ja dat klopt, je hebt afc2add nodig voor blackrain, ik ging er van uit dat je dat wist, maar goed, mijn fout


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro Bekijk bericht
Ik heb nieuwe jailbreak uitgevoerd met spirit, daarna de add-on AFC32 gedownload zodat Ifunbox hem herkent.
Daarna alle cydia programma's opnieuw geinstalleerd, winterboard, sbsettings enzovoort.
Daarna de gruppled lockinfo.theme gekopieerd naar /library/theme.
Geactiveerd in winterboard, maar helaas weer alleen een kopje met ''weather'' Dus weer niks, wat moet ik nog doen? Misschien de iphone herstellen, opnieuw jailbreaken en dan nog een keer??
Nee, je moet niet opnieuw herstellen, jailbreaken etc. Ik zal eens de thema Gruppled die ik op me ander pc heb staan even uploaden voor je, maar ik heb hier geen problemen ermee, wanneer ik het activeer, dan zie ik alle onderdelen tevoorschijn komen, en ook functioneren.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lacsap65 Bekijk bericht
Iemand een idee hoe ik in LockInfo de donkere balken van Kalender, Mail, enz . weg krijg. Zelfs met 100% transparant zijn ze nog te donker.
Ga naar Instellingen > Lockinfo > Lockscreen > "Optie" Dim in Previews op OFF zetten! Volgens mij is dat het 'probleem' die je hebt.
  #976  
Oud 15-05-10, 22:17
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Heb je een screenshotvan de native versie? ben benieuwd!
__________________
iPhone 4 16GB - 5.0.1 JB (untethered - Redsn0w 0.9.10b) *** iPad 16GB Wi-Fi - 5.0 geen JB (meer)
  #977  
Oud 16-05-10, 14:37
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ALK Bekijk bericht
Heb je een screenshotvan de native versie? ben benieuwd!
Helaas Heb op dit moment alleen nog een oude screenshot, heb nog niet echt aandacht besteed aan de native omdat ik nog niet zeker wist of de design van iconen, achtergronden etc nog ging veranderen. Ik ben op dit moment erg tevreden met de HTML versie, dus native zal niet zo lang op zich laten wachten.

Ik wil eerst de test periode overleven en komend week, ben ik erg druk met werk en studie. De planning is vanavond naar een paar mensen de HTML versie sturen, het wordt al getest door 2 mensen, beiden een iPhone 3Gs, en komend week hoop ik veel feedback te ontvangen zodat ik volgend weekend weer aan de slag kan gaan. Heb volgend weekend helemaal gepland voor de thema

Laatst gewijzigd door EN-IS; 16-05-10 om 14:40.
  #978  
Oud 16-05-10, 14:39
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Helaas Heb op dit moment alleen nog een oude screenshot, heb nog niet echt aandacht besteed aan de native omdat ik nog niet zeker wist of de design van iconen, achtergronden etc nog ging veranderen. Ik ben op dit moment erg tevreden met de HTML versie, dus native zal niet zo lang op zich wachten.

Ik wil eerst de test periode overleven en komend week, ben ik erg druk met werk en studie. De planning is vanavond naar een paar mensen de HTML versie sturen, het wordt al getest door 2 mensen, beiden een iPhone 3Gs, en komend week hoop ik veel feedback te ontvangen zodat ik volgend weekend weer aan de slag kan gaan. Heb komend weekend helemaal gepland voor de thema
Wil de native wel voor je testen op een 3G als je wil...
  #979  
Oud 16-05-10, 14:42
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ALK Bekijk bericht
Wil de native wel voor je testen op een 3G als je wil...
Thanx, zoals ik het al zei, eerst krijgt de HTML versie de nodige aandacht en dan native. Eerst html afmaken en in de tussentijd ook native Ik houd jullie op
de hoogte.
  #980  
Oud 16-05-10, 15:45
Pienoet Pienoet is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Thanx, zoals ik het al zei, eerst krijgt de HTML versie de nodige aandacht en dan native. Eerst html afmaken en in de tussentijd ook native Ik houd jullie op
de hoogte.

Ik wacht af!

Ben Benieuwd!
Reageren

Labels
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zoek een app met de info van het lockscreen sandervanderheide iPhone Apps 0 14-04-11 23:29
iPhone 4: Baseband info? Tinkelbell.36 Unlock 1 06-04-11 15:20
info over mobileme steffiestef iPhone algemeen 2 02-03-10 10:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:43.