//

Lockscreen Info

Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pienoet Doe maar rustig aan hoor ik wacht wel af. Ik ben al blij dat je ze wilt posten als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #921  
Oud 26-04-10, 00:39
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pienoet Bekijk bericht
Doe maar rustig aan hoor ik wacht wel af.
Ik ben al blij dat je ze wilt posten als je ze klaar hebt.
Ik had er zelf niet aan gedacht of ik het ging posten of niet, ik wou meer weten over hoe ik een aantal dingen kon aanpassen. Had al helemaal niet verwacht dat men het mooi zou vinden
__________________
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #922  
Oud 26-04-10, 01:57
Pienoet Pienoet is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Ik had er zelf niet aan gedacht of ik het ging posten of niet, ik wou meer weten over hoe ik een aantal dingen kon aanpassen. Had al helemaal niet verwacht dat men het mooi zou vinden
Ik ben al een tijdje opzoek naar gekleurde headers voor een native thema en nu ben jij bezig met een thema aan het maken.

Wat een toeval!
  #923  
Oud 26-04-10, 02:29
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pienoet Bekijk bericht
Ik ben al een tijdje opzoek naar gekleurde headers voor een native thema en nu ben jij bezig met een thema aan het maken.

Wat een toeval!
Dat komt goed uit dus Ik krijg nu ook wat tips op macthemes, en het advies is toch het echt "native" maken, dat was ik ook (initieel) eigenlijk van plan, maar ik wou de klok en het weer opgedeeld en dat kan volgens mij niet native, maar goed, moet nog een ander uitzoeken.
  #924  
Oud 03-05-10, 11:57
Horcus Horcus is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 40
Standaard

Weet iemand hoe ik de klok en agenda van de Teehanlax in mijn lockinfo krijg zonder de thema teehanlax te gebruiken? Ik gebruik namelijk de Native support om zo mijn mail te enzo. Maar de klok met weer icoon vind ik erg vet.

Iemand??
  #925  
Oud 03-05-10, 13:11
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horcus Bekijk bericht
Weet iemand hoe ik de klok en agenda van de Teehanlax in mijn lockinfo krijg zonder de thema teehanlax te gebruiken? Ik gebruik namelijk de Native support om zo mijn mail te enzo. Maar de klok met weer icoon vind ik erg vet.

Iemand??
Als je nou eens 1 pagina terug had gelezen, had je gezien dat dat niet mogelijk is

Je kunt wel de plugin Weather Icon en Weather Plugin (zo heten ze dacht ik) gebruiken, dan verschijnt het weer gedeelte bovenaan, maar dan zonder klok. Je native thema blijft dan ook ongewijzigd.
  #926  
Oud 03-05-10, 13:15
Horcus Horcus is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Als je nou eens 1 pagina terug had gelezen, had je gezien dat dat niet mogelijk is

Je kunt wel de plugin Weather Icon en Weather Plugin (zo heten ze dacht ik) gebruiken, dan verschijnt het weer gedeelte bovenaan, maar dan zonder klok. Je native thema blijft dan ook ongewijzigd.
Ik heb gezocht en gebladerd, maar in zon groot forum is het heel moeilijk te vinden! bedankt voor de info en de moeite. Weather plugin heb ik idd al, helaas niet het geen wat ik wil
  #927  
Oud 03-05-10, 13:25
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horcus Bekijk bericht
Ik heb gezocht en gebladerd, maar in zon groot forum is het heel moeilijk te vinden! bedankt voor de info en de moeite. Weather plugin heb ik idd al, helaas niet het geen wat ik wil
Jij wil dus zoiets? zie mijn post, dus weer en klok gedeelte:
https://forum.iculture.nl/f22/i...tml#post442988
  #928  
Oud 03-05-10, 13:27
Horcus Horcus is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Jij wil dus zoiets? zie mijn post, dus weer en klok gedeelte:
https://forum.iculture.nl/f22/i...tml#post442988
Ja dit is precies wat ik wil. Dit kan dus wel naast native lockscreen zonder thema?.
[Edit] lees nu die pagina dat je daar nog mee bezig bent
  #929  
Oud 03-05-10, 13:31
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horcus Bekijk bericht
Ja dit is precies wat ik wil. Dit kan dus wel naast native lockscreen zonder thema?
Ik wilde precies wat jij nu wilt Maar goed, dat lukte niet en daarom eigen thema gemaakt.

Ik heb het toen getest , met native is het mogelijk om het weer boven te hebben zoals ik dat heb, alleen de klok wordt dan verwijderd en het weer is in breedte vullend.

Klok en weer scheidend naast elkaar is in NATIVE niet mogelijk, mijn thema is gebaseerd op de teehanlax thema, HTML, en deze is nog steeds in ontwikkeling.
  #930  
Oud 03-05-10, 13:33
Horcus Horcus is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Ik wilde precies wat jij nu wilt Maar goed, dat lukte niet en daarom eigen thema gemaakt.

Ik heb het toen getest , met native is het mogelijk om het weer boven te hebben zoals ik dat heb, alleen de klok wordt dan verwijderd en het weer is in breedte vullend.

Klok en weer scheidend naast elkaar is in NATIVE niet mogelijk, mijn thema is gebaseerd op de teehanlax thema, HTML, en deze is nog steeds in ontwikkeling.
Oke thanks! helaas! is het trouwens in jouw thema wel mogelijk om middels een "x" sms ongelezen te maken en mails? of is dit ook "Native"

Laatst gewijzigd door Horcus; 03-05-10 om 13:36.
  #931  
Oud 03-05-10, 13:36
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horcus Bekijk bericht
Oke thanks! helaas! is het trouwens in jouw thema wel mogelijk om middels een "x" sms ongelezen te maken en mails?
Nee, eerder het wegklikken van sms en e-mails, deze optie heb ik er nog niet ingebouwd maar ik denk dat die er wel komt, dus dat je met een "x" een sms/email als gelezen kan markeren, ongelezen markeren gaat niet lukken denk ik.
  #932  
Oud 03-05-10, 13:38
Horcus Horcus is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Nee, eerder het wegklikken van sms en e-mails, deze optie heb ik er nog niet ingebouwd maar ik denk dat die er wel komt, dus dat je met een "x" een sms/email als gelezen kan markeren, ongelezen markeren gaat niet lukken denk ik.
Shit ik bedoel ook gelezen.. pff sorry.
Zou ik misschien jouw aangepaste thema mogen? ik wil deze graag even proberen. En intussen wachten op een dergelijke functie om sms en mail als gelezen te markeren.
  #933  
Oud 03-05-10, 13:51
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horcus Bekijk bericht
Shit ik bedoel ook gelezen.. pff sorry.
Zou ik misschien jouw aangepaste thema mogen? ik wil deze graag even proberen. En intussen wachten op een dergelijke functie om sms en mail als gelezen te markeren.
Die van mij is in ontwikkeling, je kunt je de updates in dit topic en op machthemes bij houden: MacThemes Forum / [Lockinfo Theme] ENIX

- Eind deze week gaan we de functie "x" inbouwen (is nog niet zeker)
- Dit weekend komt er filmpje van hoe het werkt (op youtube te zien, link zal ik nog posten)


TODO:
- Calendar section; if there is an end time of an appointment, then there should be a dash ( " - " ) and the end time should be shown without the date (like this "Location: Work 12:00 - 20:00 01/05/10")
- Clock section; the subtext (under the big clock on the topleft) should look like the more original subtext
- Test or remove the functions/sections (twitter, todo, voicemail, 2do todo, rss feeds, etc)
- Don't have voicemail, so don't think will be able to test it
- Change the "Notifications" icon and background, don't like it actually
- Clean code (maybe this weekend, may 7/8/9)
- Test on another iPhone 3G and iPhone 3GS
- Make video to show how it works, upload to youtube (end of this week)

Heb ook mensen nodig om het voor me te testen, beta testers
  #934  
Oud 03-05-10, 13:57
Horcus Horcus is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Die van mij is in ontwikkeling, je kunt je de updates in dit topic en op machthemes bij houden: MacThemes Forum / [Lockinfo Theme] ENIX

- Eind deze week gaan we de functie "x" inbouwen (is nog niet zeker)
- Dit weekend komt er filmpje van hoe het werkt (op youtube te zien, link zal ik nog posten)


TODO:
- Calendar section; if there is an end time of an appointment, then there should be a dash ( " - " ) and the end time should be shown without the date (like this "Location: Work 12:00 - 20:00 01/05/10")
- Clock section; the subtext (under the big clock on the topleft) should look like the more original subtext
- Test or remove the functions/sections (twitter, todo, voicemail, 2do todo, rss feeds, etc)
- Don't have voicemail, so don't think will be able to test it
- Change the "Notifications" icon and background, don't like it actually
- Clean code (maybe this weekend, may 7/8/9)
- Test on another iPhone 3G and iPhone 3GS
- Make video to show how it works, upload to youtube (end of this week)

Heb ook mensen nodig om het voor me te testen, beta testers
Ik denk dat ik eens beter moet leren lezen thnx iig, ik ga het zeker bijhouden.
  #935  
Oud 04-05-10, 20:57
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Hoi hoi,

Heb een vraag over LockInfo. Heb vanavond voor het eerst een jailbreak uitgevoerd dus erg nieuw hier mee.

Heb de lock info gedownload en in winterboard de "235_teehanlax theme icm.lockinfo" thema gedownload. Maar als ik met winterboard dit thema selecteer zie ik in mijn lock info alleen maar de kalender. Als ik het thema weer uit zet, zie ik alles, zoals sms, gemiste oproepen, etc. zoals ik het heb ingesteld.

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?
  #936  
Oud 04-05-10, 21:11
Pienoet Pienoet is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Hoi hoi,

Heb een vraag over LockInfo. Heb vanavond voor het eerst een jailbreak uitgevoerd dus erg nieuw hier mee.

Heb de lock info gedownload en in winterboard de "235_teehanlax theme icm.lockinfo" thema gedownload. Maar als ik met winterboard dit thema selecteer zie ik in mijn lock info alleen maar de kalender. Als ik het thema weer uit zet, zie ik alles, zoals sms, gemiste oproepen, etc. zoals ik het heb ingesteld.

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?
Je moet in winterboard het thema activeren.
Daarna moet je even naar instellingen, Lockinfo,Plugins en als het goed is staan daar 235_teehanlax theme.
Die even openen en daar kan je het thema verder configureren.

Succes
  #937  
Oud 04-05-10, 21:44
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pienoet Bekijk bericht
Je moet in winterboard het thema activeren.
Daarna moet je even naar instellingen, Lockinfo,Plugins en als het goed is staan daar 235_teehanlax theme.
Die even openen en daar kan je het thema verder configureren.

Succes
Hmmm... kom er nog niet helemaal uit. Ik zie dus bij de plugins wel het weer staan, etc. maar ik krijg het niet op mijn lock screen ook al staat het allemaal wel aan. Als ik mijn thema uit zet, zie ik het namelijk ook. Heel vreemd.
  #938  
Oud 04-05-10, 21:59
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Hebbes! Moest hem even opnieuw installeren. Heb de theme er nu tussen staan.
  #939  
Oud 04-05-10, 22:25
Pienoet Pienoet is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Hebbes! Moest hem even opnieuw installeren. Heb de theme er nu tussen staan.

Mooi zo!

Vind je het wat dat thema?
  #940  
Oud 04-05-10, 23:48
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Ja, vind het erg mooi! Had alleen graag gezien dat hij het weer standaard in beeld hield en dat ik niet telkens op het weer blokje rechts bovenin hoef te klikken. Misschien dat het een instelling is dat ik nog niet gevonden heb.
Reageren

Labels
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zoek een app met de info van het lockscreen sandervanderheide iPhone Apps 0 14-04-11 23:29
iPhone 4: Baseband info? Tinkelbell.36 Unlock 1 06-04-11 15:20
info over mobileme steffiestef iPhone algemeen 2 02-03-10 10:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:48.