Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch werkt het niet helemaal goed. Ik heb zitten spelen met de thema's en of ik ze nu activeer in winterboard of niet, ik krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toch werkt het niet helemaal goed. Ik heb zitten spelen met de thema's en of ik ze nu activeer in winterboard of niet, ik krijg ze niet als plugin te zien. Heel vervelend als je wat wilt instellen. Zo weer de telefoon opnieuw restoren en jailbreaken. Kijken of het met een schone install wel weer werkt.
[update] ok, mijn fout blijkbaar. Er zitten twee versies van 235 ... Skin in Cydia. De eerste is 235 ... En heeft alleen de skin. Er is later een nieuwe versie gekomen en heet lockinfo 235 ...! Die laatste heeft dus ook de plugin waarmee je het één en ander kunt aanpassen. Had dus niet in de gaten dat er twee versies waren. Laatst gewijzigd door mylifetime; 05-05-10 om 23:59. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit EN-IS.....Is hij al bijna klaar dan ??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Denk dat ik volgend week begin met testen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Had eerst het 235 Teehan+Lax,maar na het terugzetten van een 3.1.3 spoof was mijn Iphone "dood". Alles opnieuw geinstalleerd en 3.1.3 gejailbreaked. Nu lockinfo icm. lockscreen van Elite Pro. Staat goed,maar mag wat kleur in. Ik wacht dus met smart jouw lockscreen af....
|
||||
|
||||
Citaat:
Lockscreen ken ik niet Is dat een thema? Ohw ik zie het al op google, is een hele grote thema. Ja thanx, ik wil het graag ook afmaken, maar ja, heb er niet altijd tijd voor Denk nog een weekje of twee, dan moet het wel af zijn, hoop dat er zo min mogelijk problemen voorkomen in de test periode! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb het liefst alleen Lock Weather op mijn Lockscreen.
Mail, notificaties etc. verschijnen bij het ontvangen er van. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo heren,
Heb een vraag, heb zonet geprobeert de gruppled theme op mn iphone te zetten. Heb deze handleiding gevolgd: Hack that Phone - Make and use themes with WinterBoard - Section 27: Gruppled theme Nou krijg ik echt aftreksel van wat jullie als lockinfo krijgen, alleen het weer en de datum. Dus geen SMS, mail enzovoort. Heb alles gedaan wat er in deze tutorial stond, maar helaas krijg ik alleen dit. Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen? Moet ik misschien nog een plugin eraf halen, of bij doen. Heb al wat geprobeert maar het wordt geen mooie lockinfo |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat je het beste kan doen, gewoon naar cydia en Gruppled Theme zoeken, anders heb ik em hier nog wel liggen, download en installeer het, daarna activeer je het in Winterboard, natuurlijk heb je LockInfo nodig maar dat lijkt me duidelijk Succes! Geef een gil als het niet is gelukt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Met die uitleg van hack that iphone kan ik em dus een beetje persoonlijk maken? |
|
|||
|
|||
Krijg nu trouwens een hele vreemde, ook zonder unlock balk.
Gewoon een kale lockinfo screen, zonder kleur etc.. Nadat ik de theme gedownload heb vanaf Cydia.. |
|
||||
|
||||
Je moet em wel effe activeren in Winterboard en ga even naar Instellingen -> Lockinfo , check of die wel geactiveerd is, dus enabled
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niemand een idee?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vervolgens krijg ik geen unlock slide meer te zien, maar ook gewoon de normale standaard lockinfo scherm. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Pak deze uit en plaats het in /Library/Themes/ En activeer het in Winterboard! |
|
|||
|
|||
Citaat:
En de rest even deinstalleren via Cydia? en de andere bestanden van hack that iphone even verwijderen in de root? Wat is mn wachtwoord als ik voor de 2e keer inlog met WinSCP? |
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|