Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door zerocool 2.0.0.7 is volgens mij de laatste versie.. Staat in de bigboss repo.. Maar deze moet je kopen. Deze heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op ame235.com werkt de link naar de laatste versie niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ahja, als je een html theme hebt draaien zijn de opties soms beperkt. Zet de theme maar eens uit in winterboard..
|
|
|||
|
|||
nice, nadat ik de theme uitzette, stond deze optie er idd wel bij. Nadat ik de instelling heb gewijzigd heb ik de theme weer aangezet in WB. Nu doet ie het perfect! Bedankt!
|
|
|||
|
|||
Volgende vraag
Als je notifications aan hebt staan krijg je een extra balk via lockinfo. Onderin kan je dan kiezen om de notifications te verwijderen. Echter als het er teveel zijn kan ik er niet op drukken omdat het scherm automatisch weer omhoog scrollt als je loslaat. Is hier een oplossing voor? Bijvoorbeeld dat het beeld niet automatisch weer omhoog scrollt als je los laat? Ik heb trouwens teehan+lax theme van ame235. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ziet er echt heeeeeeel mooi uit.. |
|
||||
|
||||
Lockinfo 2.0.1.3 en SnowCoverPro
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
zijn de nieuwe plugins
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit met de nieuwe plugins
|
|
||||
|
||||
Ik ben niet zo moelijk ik koop alles wat ik echt nodig vind op de iPhone
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en mijn kalender is standaard uitgeklapt, die wil ik graag ingeklapt hebben. zou dit kunnen om dat ik telkens druk op continue trial Laatst gewijzigd door keffke; 01-02-10 om 19:46. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar hoe zit dat met die laatste update van lockinfo?? ik lees bij cydia dat ie de HTML themas niet meer ondersteund?? dus geen goedwerkende theehanlax thema meer?? |
|
|||
|
|||
ik heb de plugin rss feeds geinstalleerd gewoon standaard in Lockinfo
Ik heb er eentje ingesteld met als link iphoneclub.nl deze doet het, maar op mijn lockinfo worden er 5 weergegeven 1tje dus met iphoneclub en 4 lege, ik wil die 4 lege weghebben hoe krijg ik dat voor elkaar, en ik zou graag willen dat Kalender en RSS feeds automatisch zijn ingeklapt. In lockinfo heb ik de optie collapsed default niet aanstaan en togh zijn ze uitgeklapt? Iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paar aanpassingen
theme voor lockinfo 2 |
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|