Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand die todo icm lockinfo gebruikt en na de recente update van todo ook geen taken meer ziet op lockinfo?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand die todo icm lockinfo gebruikt en na de recente update van todo ook geen taken meer ziet op lockinfo?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heb een mooi "Native" thema gevonden voor LI, het komt in zes kleuren. [RELEASE) LI Sport Native Lock Info Theme
De slider is trouwens A Minimal Slide, uit een repo die hier niet genoemd mag worden. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
HTML-code:
<html><head> <meta name="viewport" content="width=device-width, minimum-scale=1.0, maximum-scale=1.0, user-scalable=no"/> <style> body { background-image:url("LockBackground.png"); } </style> </body></html> Dit werkt trouwens ook met het User Lock Background thema. Dan kan je je achtergrond ten alle tijden via Instellingen-->Achtergrond veranderen zonder respringen. Heb het html ook bijgevoegd. HTML-code:
<html><head> <meta name="viewport" content="width=device-width, minimum-scale=1.0, maximum-scale=1.0, user-scalable=no"/> <style> body { background-image:url("/Library/Themes/User Lock Background.theme/LockBackground.jpg"); } </style> </body></html> Laatst gewijzigd door wim66; 15-02-10 om 14:57. |
|
||||
|
||||
Ik moet 1 a 2 maal per dag bij LockInfo een respring uitvoeren, zonder iets te hebben aangepast. Iemand een suggestie ?
|
|
|||
|
|||
Ik krijg in Gruppled Art theme niet de rssfeed te zien, mischien zie ik iets over het hoofd?.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gruppled is html daat gaat niet samen. Zet je gruppled eens uit in winterboard waarschijnlijk zul je je rss plugin nu wel zien. |
|
|||
|
|||
Als ik nu word gebelt of gesms't, dan krijg ik een dubbele melding:
- Lockinfo - Zoals je die normaal krijgt, op je lockscreen Nu wil ik die op het lockscreen verwijderen, zodat het alleen zichtbaar is in Lockinfo wanneer ik word gesms't. Want met zo'n dubbele melding heeft het eigenlijk geen nut op Lockinfo te gebruiken. Hoe moet ik dat dan toepassen? -- LAAT MAAR, ik weet het inmiddels al! Laatst gewijzigd door marlonk; 20-02-10 om 00:53. |
|
||||
|
||||
Hey,
heeft iemand sinds de update van Todo ook dat deze plugin niet meer op je lockscreen verschijnt? Heb het ook geprobeerd met 2Do Lite,maar dat maakt ook niets uit. Toch jammer,want het is ideaal om te hebben.
|
|||
|
|||
Citaat:
Had ik ook last van. Heb de plugin weer in cydia weer herinstalleerd. Daarna werkt hij weer. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Al een reboot gedaan en verschillende keren een respring gedaan,helemaal niks helpt! Baal hier wel van,maar las op Rock dat er meer mensen last van hadden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan ligt het daar aan. Als de dag veranderd moet je een respring geven. In versie 2 wordt dit verholpen.
|
|||
|
|||
Wat alleen jammer is is dat de maker van het thema een beetje lange vakantie heeft genomen ofzo. Op z'n eigen site/forum regent het klachten van mensen die een PayPal donatie hebben gedaan en geen toegang hebben gekregen tot de nieuwste beta-release. StarSoft heeft ame235 veel geholpen bij het maken van het thema en heeft nu opgeroepen om de laatste beta publiekelijk te maken. Daar heeft ame235 nog niet op gereageerd alleen....Laten we hopen dat het allemaal goed komt, het is een superthema en verdient meer aandacht dan dat het nu krijgt....
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier kan ik vanuit het beginscherm mijn mail, mijn RSS-feeds en mijn SMS-jes lezen en aangeven dat ik hem gelezen heb. Eigenlijk alles net zo als in LockInfo zelf, maar nu met een leuk Native thema. En deze is stabieler dan Teehan_lax; daar kreeg ik soms Engelse teksten ipv NL en de dagen boven in het maandoverzicht klopten bij mij ook niet. Dus ik ben helemaal om en erg blij met dit theme. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik moet na 00.00u altijd 2 maal een respring doen om hem weer terug te krijgen. Krijg de melding: To apply new settings to theme, respring your device Dan 1x respring is ie terug in 't engels dan nog een respring en is ie weer NL... Meer mensen met dit probleem?? en nog mooier een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt todo ook niet icm met lockinfo, is echt heel vervelend. ik heb versie 3.2 welke versie is er hiervoor geweest dan?
|
|
|||
|
|||
ik heb lockinfo dus geinstalleerd, alleen ik zie helemaal niks op mijn lockscreen
het enige wat er staat is :to start using lockinfo goto settings lockinfo blabla ben ik de enige met dit probleem of weet iemand hier toevallig hoe ik dit probleem kan fixen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet dus gewoon naar je icoon Instellingen gaan op je iPhone. Dan naar beneden en dan zie je vanzelf een icoontje met LockInfo. Daar druk je op en dan zet je die aan en stel je de verschillende mogelijkheden in. |
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|