Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kuotje plus weathericon werkt met iphone weather ( standaard , of je moet het veranderen ) en hij gebruikt de 1e ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
//*To*collapse*a*section*by*default,*remove*the*"//"*at*the*beginning*of*the*line var*defaultCollapsed*=*{ ********"Clock":true, ********"Forecast":true, ***"Calls":true, //*"Voicemail":true, //*"SMS":true, //*"Mail":false, ***"Calendar":true, //*"Twitter":true, //*"Push":true, //*"TODO":true, }; dus als er // voor staat kan klapt ie juist niet uit toch? Ik heb m nu zostaan als afgebeeld maar mail blijft uitgeklapt verschijnen en calendar niet vraag 2: kan iemans uitleggen wat er wordt bedoeld met t volgende stukje? //*Enable*global*collapse/expand*by*swiping*right*(or*left,*if*globalHide*is*false)? var*globalCollapse*=*true; //*Enable*global*hide*toggling*by*swiping*left*(or*right,*if*globalCollapse*is*false)? var*globalHide*=*false; //*If*globalHide*is*true*and*custom*clock*is*enabled,*hide*the*clock*too? var*hideClock*=*false; |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ow ja dat is een goeie, bij mij staat alles // voor behalve de bovenste 2
en alles klapt automatisch uit -.- ik denk dat het niet werkt ofso haha Nicky, kijk is op deze http://www.hackthatphone.com/3x/them...section27.html
~ "You have more fun with your pants off!" >> Laatst gewijzigd door kuotje; 21-01-10 om 12:29. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wacht wel ff af tot volgende week,want ze zeggen dat er een nieuwe OS komt. Ga er nu dus geen tijd insteken als ik mocht besluiten de update te installeren volgende week.
|
||||
|
||||
wrm niet? , kun je toch op je computer zetten en dan in 1x weer overzetten
ben je niks meer kwijt tenminste;p |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kijk het ff aan,misschien is die hele update wel niks. EDIT: als ik de nieuwe OS installeer ben ik toch mijn jailbreak kwijt? Anders kan ik al een nieuw thema gaan proberen te maken..... Laatst gewijzigd door Nicky75; 21-01-10 om 13:47. |
|
||||
|
||||
ja maar veel dingen van je jailbreak kun je opslaan
en je kan gewoon een nieuw thema maken toch? geen probleem , even uitvinken in winterboard |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het updaten van de mail niet. Weet iemand waar dit aan kan liggen ???
Nvm. Probleem is opgelost. Laatst gewijzigd door Flessendop; 21-01-10 om 16:11. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik bedoel dat ik dan niet zo'n zin heb om tijd in een thema te steken als ik toch de update doe. Ach,ik kijk het wel ff aan |
|
||||
|
||||
dit is ook een reden waarom je het misschien niet hoeft te doen, als je teehan+lax lockinfo mooi vindt
Screenshots langverwachte Cydget Element duiken op - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien zitten in die wat meer mogelijkheden. Als je hebt gesleuteld aan het Teehan thema dit weekend,show je het dan ff hiero? |
|
||||
|
||||
Citaat:
als je gruppled gebruikt kun je pas echt veel veranderen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gruppled is een compleet thema incl. extra icoontjes enz.? Ik heb nu nl. het iLlumine thema en dat vind ik echt super! |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar ik denk niet dat je lockinfo kan mixen. of je moet goed zijn met photoshop, wat ik totaal niet ben |
|
||||
|
||||
Citaat:
Die heb ik wel met zwarte icons. Ik ben dus helemaal niet thuis in het icon aanpassen e.d. |
|
||||
|
||||
Download Icons illu.rar from Sendspace.com - send big files the easy way
ik gebruikte deze icon pack. moet je maar even testen en kijken. ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij heb ik de meeste al,heb een heel pack aan icons voor dat thema. Ga iig ff kijken of er bruikbare bij zitten. |
|
|||
|
|||
He, ik heb de 235_teehanlax-theme met wheater. Echter worden de temperaturen op elkaar gestapeld in plaats van overschreven. Heeft iemand daar ook last van of is dat op te lossen?
Ik heb al geprobeerd er op te zoeken alleen kunnen vinden. Bedankt alvast! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
dat thema werkt perfect en net zoals iemand al hier zei, komt hij beter tot zijn recht met een zwarte achtergrond.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt! |
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|