Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moest mijn iPhone restoren en daarbij was ook mijn jailbreak verdwenen... Voor de restore had ik naar mijn weten een of ander geinstalleerd zodat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik moest mijn iPhone restoren en daarbij was ook mijn jailbreak verdwenen...
Voor de restore had ik naar mijn weten een of ander geinstalleerd zodat je van elke foto een background kon instellen Er verschenen dan zowel linksboven en rechtsbovenin een I en dan was de linkse voor sms background en de rechtse voor lockscreen geloof ik. Weet iemand hoe dit heet of wat ik bedoel ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f8/ap...ackground.html
@dodojuice , het viel me op dat je zelf ook als laatste hebt gepost hierin haha
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wie o Wie kan mij helpen? Ik heb nu dit:
(Teehanlax Lockinfo theme) of dit: (Aangepaste versie standaard lockinfo) Maar ik wil eigenlijk een combi ervan als het om het weer gaat. Dus eigenlijk zo (zelf gefotosoept): Heb wat zitten klooien, maar kan er niets van maken... Wie kan mij helpen?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als iemand het antwoord weet op ALK zijn vraag dan wil ik het ook graag weten! Maar ik ben bang dat het niet mogelijk is.
Ook wil ik dit op me Homescreen zien te krijgen, heb al in het forum hierover gezocht en gegoogled. Weet iemand een handleiding te vinden? http://mytriniphone.com/blog/wp-cont...er-collage.png Laatst gewijzigd door Checkmate; 15-01-10 om 16:18. |
|
|||
|
|||
Citaat:
denk dat dit is wat je zoekt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben inmiddels zo ver:
wisselende achtergrond op m'n lockscreen en een TeehanLax uitvoering gemaakt door ame235... |
|
||||
|
||||
Hey,
ik heb nu dat lockscreenthema van Teehan er op staan,maar hoe/waar pas ik de tijd aan van 12- naar 24-uursklok? Ik neem aan in settings.js of config.js,maar met welk programma en hoe? |
|
||||
|
||||
heb je mapje strings?
en dan die van en of nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
zoek in naam van je theme\Bundles\com.ashman.LockInfo\strings\nl.js naar: // Time/date (see PHP: date - Manual for format syntax) en verander dat naar dit: var format_time = "G:i"; var clock_format_time = "G:i"; Ik doe dat tegenwoordig met een gratis javascript editor: agpad. (google is je vriend), maar het kan ook gewoon met kladblok/wordpad.... Laatst gewijzigd door ALK; 17-01-10 om 23:03. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Had wel op google gezocht op .js,maar niks kunnen vinden. Gas het proberen en let you know.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij staan de dag en calendar ook in het engels. Moet ik dat en.js verwijderen ofzo? |
|
|||
|
|||
lijkt me wel handig om even te proberen.... Hernoem het bestand dan (tijdelijk) naar en.je.old ofzo, dan ben je het in ieder geval niet kwijt...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb en.js idd in en.je.old veranderd en daarna nl.js in en.js. Dit werkte meteen prima. Bedankt voor de tip ALK. |
|
||||
|
||||
het is gelukt
nog 1 vraag Nicky, welke app gebruik je met Todo? Laatst gewijzigd door kuotje; 18-01-10 om 22:48. |
|
||||
|
||||
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|