Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) illumine icons zijn zelf gemaakt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
illumine icons zijn zelf gemaakt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Momenteel iLlumine in combinatie met glasklart
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
1.Hoe krijg ik die datum met de dag onder de apps te staan? Dat zou ik wel heel graag willen. 2.En heeft iemand deze wallpaper los? 3.Nog een vraag, de status bar is bij mij in de 'lockscreen' anders dan in de 'homescreen', hoe kan ik ervoor zorgen dat hij het zelfde blijf? dank u EDIT: Vraag 2 en 3 toegevoegd Laatst gewijzigd door Mazter222; 08-05-10 om 22:11. |
|
|||
|
|||
Is er ergens een tutorial waar je dit kunt leren?
Want het ziet er erg mooi uit.
|
|||
|
|||
Je moet gewoon veel dingen uitproberen, dan merk je zelf wat leuk is en wat niet
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik zag dat veel mensen vroeg om het Suave thema. Toen bleek dat die niet veel icons had en dat de icons lelijk werden heb ik hier een paar icons toegevoegd. Zijn er niet veel, maar ik ga er nog meer maken. Oordeel zelf. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is neutraface 2. Je moet even FontSwap downloaden in cydia. En daarna neutraface 2.
Dan kan je via FontSwap het lettertype veranderen. |
|
||||
|
||||
Hoe krijg je die achtergrond in het weer app? mvg scooter
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is gedaan met Iconoclasm. Dat is een programma waarbij je structuren kan instellen. Hier bij is dan 4x4 dense geïnstalleerd.
Ik heb het zelf ook gedaan. Alleen vond ik dat de iconen te dicht bij elkaar zaten en dat ze niet helemaal in het midden zaten. Maar je kan het proberen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1) Once you have your 2 pictures you want to use in the correct size, rename the respective pictures like this: Daytime picture: weather_day_bkgd.png Nighttime picture: weather_night_bkgd.png Note: Putting the .png in place of whatever extension was there will convert the picture to .png. Just click yes when it asks you. (All of this is explained well in the video) 2) Make a folder that is named whatever you want. i.e. My Weather Theme 3) Inside there, create a folder called "Bundles" (without the quotes of course) 4) Inside Bundles, create one last folder named "com.apple.weather". (again, no quotes) 5) Drag and drop the two pictures into com.apple.weather. 6) SSH into your device. How to SSH: YouTube - Broadcast Yourself.... 7) Copy that folder that you named whatever you wanted into: /var/stash/Themes.xxxxxx 8) Open Winterboard and enable it. Check out your new weather application! |
|
||||
|
||||
Heyy,
Ik heb eindelijk deze thema ook.. Alleen ik heb maar plaats voor 3 apps onder elkaar in plaats van 4.. volgende gedownload : - Categories - Five Icon Dock - Five-column Springboard - iBlank - LCD 2 - SpringJumps - Teknologic Wie kan mij helpen ?? Mvg , Peri |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand deze wallpaper toevallig?! Die is namelijk echt heel mooi om netjes je icons in het midden te plaatsen. En weet iemand welke unlock slidebar de onderstaande afbeelding is? Ik heb al wel Slider by Dek_seeD, maar die komt niet helemaal onderaan mijn lockscreen.. Laatst gewijzigd door HetisAlex; 12-05-10 om 02:26. |
|
|||
|
|||
Wat alex net hier boven vroeg van wat de wallpapers is, dat wil ik ook graag weten.
Ook zou ik graag willen weten hoe ik aan het Wi-Fi icon kom en aan die drie sterretjes? En hoe je dat Donderdag 17 september daar onderin krijgt? Je bent een held als je daar achter zou kunnen komen. |
|
|||
|
|||
Weet niet of ik in het goede topic zit maar voor degene die het thema Suave gebruiken heb ik nog wat icons voor gemaakt:
rar bestand bevat: 9292 OV Pro Tomtom W. Europe Gorillacam Skype Terminal Telefoon ------------------------ @Mazter222, ik wil ook nog steeds weten hoe ik die achtergrond kan krijgen + de datum op die plek, volgensmij heeft Rene die ooit geplaatst als ik terugkijk.. Hopelijk reageert hij nog! |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|