Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) De tijd in de slider is gedaan met html, het zit in het lockscreen thema van Seven OS. [Release] Seven OS by K.Nitsua/Zausser...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De tijd in de slider is gedaan met html, het zit in het lockscreen thema van Seven OS. [Release] Seven OS by K.Nitsua/Zausser
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mijn thema veranderd: Elite Pro
Maar hoe krijg ik die unlock terug naar slide? |
|
|||
|
|||
faruk hij is wel mooi behalve die app icimbom persoonlijk vind ik ifener toch wat mooier
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoe krijg je een theme op je telefoon zonder te jailbreaken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zoals ik zie heb je 3.1.3 die kun je toch jailbreaken met spirit
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat klopt ook, alleen maak je hem zover gereed dat je wel theme's kunt plaatsen. Dus je kunt de JB gewoon toepassen zonder problemen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je bedoelt hoe je hem Jaibreakt?
kijk hier eens: https://forum.iculture.nl/f14/i...rvaringen.html |
|
||||
|
||||
Okay dankje
|
|
|||
|
|||
Misschien een stomme vraag, maar wat gebeurt er met app's waar geen vervangend icon voor is? Want ik neem aan dat de maker niet voor elke app een nieuwe icon heeft gemaakt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|