Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) of een volledige uitleg via youtube: YouTube - How to Setup Teknologik Theme Part 1 het zijn 4 delen, je kan bij de gerelateerde links ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
of een volledige uitleg via youtube:
YouTube - How to Setup Teknologik Theme Part 1 het zijn 4 delen, je kan bij de gerelateerde links klikken op de volgende delen.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Effe aangepast
Bij de page van games heb ik DoodleJump heb de 2 heren |
|
|||
|
|||
Na een hoop gedoe toch eindelijk voor elkaar gekregen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik doe het wel even zo:
Dan kunnen meer mensen hem gebruiken |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dit vindt ik wel heel erg mooi, nu ben ik een noob op dit gebied maar kan ik dit op mijn iphone krijgen en hoe? Ik heb vandaag voor het eerst een JB uitgevoerd
|
|||
|
|||
Heb vandaag m'n iPhone opnieuw gejailbreakt en nu ben ik m'n Suave SBsettings theme kwijt. Weet iemand waar ik hem kan vinden? Onvindbaar op Cydia en van Google word ik ook niet veel wijzer.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Die had ik ook al gevonden! Dat is hem helaas niet. Hij was in kleur.
Maar tot die tijd zal ik deze gebruiken, thanks. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De 5de foto tot de laatste is het met het thema aan. Hoop dat het duidelijk is anders vraag het maar. Achtergrond kun je veranderen; google maar eens naar teknologik Dit is wat ik allemaal heb geïnstalleerd: 1; Categories 2; Five Icon Dock, Five IRows en Five Columns SpringBoard 3; IBlank 4; LCD 2 5; SpringJumps en 6; het thema Teknologic |
|
||||
|
||||
Heyy thanks voor de moeite..
Ik begrijp het wel.. Even voor duidelijkheid.. Dat 6 dingen die je gedownload hebt kan k ze via cydia allemaal dus downloaden.. en dan krijg k zo een thema.. ? Gr Peri, Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ja idd alles is te downloaden via Cydia. Maar het is wel even prutsen maar het loont te moeite Groetjes |
|
||||
|
||||
Oke,ik ga het ff cheken dan..
Bij mij klopt er iets niet.. wat je bij foto 1 en 2 en 3 hebt.. die gaan bij mij niet weg.. Moet ik bij winterboard alles klikken dan ? En bij mij lukt het niet om net als jouw zo in een rijtje te zetten.. Ik moet echt 4 dingen naast elkaar hebben ? Hoor graag van je.. dankjewell xD Ik geef het op.. Ik krijg hem niet zoals jullie.. Die van mij is heel slordig.. Ik doe er niks mee tot dat ik een antwoord krijg van jullie xD.. Laatst gewijzigd door Seksendokuz; 06-05-10 om 02:57. |
|
||||
|
||||
//Diverse berichten verplaatst naar het Screenshot Request Topic.
|
|
|||
|
|||
deze lockscreen vind ik helemaal top kan en wil je misschien uitleggen hoe ik die kan maken. alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
Alles lukt me wat bovenstaande betreft, heb alleen een groot probleem.... in de onderste balk ( de icoontjes die er dus altijd staan) verdwijnen steeds. krijg ik ze er niet meer terug. snap daar niets van. iemand een idee hoe dat kan ?
Als ik dan bij instellingen five column sb weer uitzet krijg ik gewoon weer 4 kolommen en dan staan de icoontjes er wel weer. het gaat ook alleen om de onderste balk zeer irritant Laatst gewijzigd door lageman; 08-05-10 om 13:10. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bijlie; 08-05-10 om 14:44. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|