Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door julos Misschien een stomme vraag, maar wat gebeurt er met app's waar geen vervangend icon voor is? Want ik neem aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dan behoud je het oude icoon, simpel.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ORIGINEEL VERANDERD MET PROGRAMMA WinSCP Laatst gewijzigd door wwl; 24-05-10 om 09:55. |
|
|||
|
|||
Niet om het een of ander, maar ik gebruik geen WinSCP maar iFunbox waarvoor je geen SSH nodig hebt.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mooi mooi welk theme is dit??
|
|
|||
|
|||
Is Teknologik (of hoe schrijf je het ook) .
|
|
|||
|
|||
Ik ga waarschijnlijk echt een achterlijke vraag stellen, maar zijn die thema's ook gewoon mogelijk met een 'normale' iPhone of is dit puur jailbreak werk?
|
|
|||
|
|||
Je kan alleen thema's als je een jailbreak hebt gedaan. Je kan dan Winterboard installeren, en vanuit daar kan je thema's aanzetten.
|
|
||||
|
||||
Wacht even... wil je daarmee zeggen dat mijn jailbroken iPhone niet normaal is?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is gewoon een achtergrond plaatje op mn springboard!
Eerst was dat een losse achtergrond met alleen die 3 lichten en verder zwart.. Maar ik heb m zelf aangepast naar deze hieronder, ik zal die andere die helemaal zwart is even zoeken Want deze wallpaper die ik heb gemaakt moet je gebruiken in combinatie met Iconoclasm (3x3 dense) Laatst gewijzigd door HetisAlex; 26-05-10 om 12:33. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Ik wil namelijk ook een doorzichtige slide to unlock zoals op het plaatje. Het liefst wil ik nog graag die balk die rondom het pijltje en de tekst zit hebben, maar als het zo kan ben ik ook tevreden! |
|
||||
|
||||
// Aantal berichten verplaatst van het Screenshot- naar het Request-topic, gelieve hier rekening mee te houden.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Nu zie ik bij verschillende mensen dat ze de slider van het lockscreen aangepast hebben. Er staat dan geen standaard balkje meer met ontgrendel maar bijvoorbeeld alleen een balkje of iets dergelijks. Nou is het me wel gelukt om mn eigen tekst in de slider te krijgen maar als ik bijvoorbeeld het balkje wil veranderen of weg laten? Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik deze klok en weer icon?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|