Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wim66 Bootlogo ook maar even gedaan Zou. Je kunnen uitlwggen hoe je dat heb gedaan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hier staat beschreven hoe ik het gedaan heb met mijn 3Gs 3.1.2 Blackra1n jailbroken.
How to Change your Boot Logo on OS 3.1.2 without Restoring | AllTechRelated |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik ook zo een soort lockscreen als die van jullie krijgen? Winterboard beschikt niet over soortgelijke opties? Of een linkje die verwijst naar een handleiding aub. Wil dolgraag ook een mooie lockscreen!
|
|
||||
|
||||
Er zijn een hoop Lockscreen thema's te vinden in Cydia. Cydia Locksreen Thema's
Ik ben begonnen met er een paar te downloaden, gekeken hoe ze in elkaar zitten en daarna aan het knutselen geslagen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Dankje! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Dan kan je ze naar wens aanpassen en zelf dingen maken. Als je er een paar hebt kan je knutselen met de verschillende onderdelen van verschillende thema's. [Update] Update van m'n Wallpaper Bot v 0.3. Met Photoshop gaat het een stuk beter dan met GIMP. Dropshadows ftw. De losse wallpaper kan eventueel hier gedownload worden.(rechtsklikken op thumbnail, koppeling opslaan als) Laatst gewijzigd door wim66; 13-05-10 om 13:33. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ik iets niet weet zoek ik met Google, op dit forum of op Modmyi.com |
|
||||
|
||||
Hoi,
weet iemand hoe ik de datum in het Nederlands krijg? Groetjes |
|
|||
|
|||
weet er iemand waar ik deze achtergrond kan vinden?
kan iemand mij trouwens ook zeggen hoe je de achtergrond achter clockscreen kan laten doorlopen? |
|
||||
|
||||
Hey,
hoe noemt jouw thema tommehh? Groetjes Laatst gewijzigd door thespikie; 13-05-10 om 22:27. |
|
|||
|
|||
het thema is glasklart, de achtergrond weet ik niet, die zoek ik zelf. er staat ook de app clockscreen op.
ik zoek nog altijd hulp op mijn vorige reply |
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe ik de datum in het nederlands krijg bij dit sevenos thema? |
|
|||
|
|||
Icons blijven hetzelfde na thema verandering
Als ik een ander thema kies (via winterboard) zie ik dat de iconen totaal niet veranderen, terwijl dit bij een aantal themes die ik heb (smoog en glass orb) wel zou moeten.
Ik kan echter niet vinden waar het in zit. Ik heb (denk ik) alle mogelijke instellingen (ook van sbsettings) nagelopen om te kijken of ik iets heb 'vastgezet' maar ik kan het niet vinden. Heeft iemand een idee? Oplossingen ondertussen gevonden: In Winterboard moet je de Summerboard Mode aanzetten. Laatst gewijzigd door ztrezz; 16-05-10 om 17:50. Reden: Oplossinge gevonden |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
// Berichten verplaatst
|
|||
|
|||
Citaat:
Ander probleem is dat op de plaats van de klok en datum enz. er nog een klok en datum zit Het staat er dus 2 maal op. Hoe krijg ik er 1 weg? Laatst gewijzigd door kokkie44; 17-05-10 om 19:29. |
|
|||
|
|||
Welke skin is dit?
Titel zegt genoeg, ik ben helemaal verliefd op deze, dus mijn vraag is hoe ik mijn iphone er net zo uit kan laten zien..
|
|
|||
|
|||
een vraagje aan wim66 je wallpaper voor lockscreen is te gek, maar hoe krijg je de datum en tijd verwerkt in je slider
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|