Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ricjuh Die iconen kan je met five icon row en five icon colum uit cydia in rasters van 5x5 zetten. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@lowtemp
Thnx Hoe nu verder om het zo te krijgen? (blank icons ofso?) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
oh dat is natuurlijk ook een oplossing, 2 van die pijltjes omhoog staan er bij mij inderdaad ook tussen en ziet niet eens verkeerd uit
Heb jij niet toevallig de multimedia versie van deze: Je kunt ze ook uploaden op tinypic, sla ik ze wel daar vanaf op |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zie die namen eronder niet dus als ik een gamemap gebruik voor multi zie je het niet^^ Maar ik heb helaas alleen deze 3 |
|
||||
|
||||
Kan je in ieder geval even uploaden die je hebt :$? als je wilt natuurlijk
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De laadschermen heb ik hier nog in een psd(Photoshop) file staan. Als er interesse is wil ik die wel uploaden. Je moet enkel je eigen achtergrond in toevoegen en dan kan je alle laadschermen maken. Verder heb ik mijn icoontjes verkleint met Shrink en gebruik ik Infinidock voor de 7 icoontjes in de dock. En natuurlijk Categories(SB) voor de folders. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thx voor de info! Wil ook wel graag de psd! Zou top zijn! Tevens de reflective icons voor in de Dock! THX Laatst gewijzigd door Slontje; 02-03-10 om 10:19. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
THX Echt super |
|
|||
|
|||
Iemand die weet waar ik de achtergrond vandaan haal? Ook zou ik graag willen weten hoe ik die 'unlock' tekst hoger krijg, bij mij is hij helemaal op de bodem... |
|
|||
|
|||
Vet He die GTR
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
// Diverse berichten uit het screenshot topic naar dit topic verplaatst
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|