Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DutchAppeal Ik ben in de map Unknown.Bundle gegaan, daar de carrier.plist vervangen voor die jij hebt gepost en vervolgens de 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een ideaal programma om onder Windows .plist bestanden te kunnen lezen is pledit. Ik heb het even toegevoegd als bijlage. Misschien moet je je eigen carrier.plist even kopieren en aanpassen. [EDIT] Sorry, ik zie het al. Ik heb de verkeerde carrier.plist geupload. Heb per ongeluk mijn originele backup-versie hier gepost. Bijgevoegd alsnog de aangepaste versie. Sorry! Laatst gewijzigd door J0HAN85; 01-01-10 om 16:47. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nu ik reflective dock erop heb zou het mooier zijn om daar de "benaming" van me apps weg te laten vallen.
Hoe doen jullie dit? Ik kan het niet meer vinden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
<key>AllowPrefixMatching</key> <true/> <key>DefaultImage</key> <string>Default_CARRIER_VODAFONE.png</string> <key>FullScreenOpaqueImage</key> <string>FSO_CARRIER_VODAFONE.png</string> <key>Vodafone</key> <string>Vodafone</string> |
|
|||
|
|||
Heeft iemand hier nog een leuke html bron voor een klok op je springboard?
Hierbij nog even een wallpaper voor de hip hop fans....
|
||||
|
||||
Citaat:
<key>AllowPrefixMatching</key> <true/> <key>CarrierName</key> <string>vodafone</string> <key>DefaultImage</key> <string>Default_CARRIER_VODAFONE.png</string> <key>FullScreenOpaqueImage</key> <string>FSO_CARRIER_VODAFONE.png</string> |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou je die van jou naar mij kunnen mailen aub? outlandos1@gmail.com alvast hartelijk bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn juiste versie van de carrier.plist had ik al gepost. https://forum.iculture.nl/f22/i...tml#post394107 Daarmee zou het moeten werken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb momenteel 2 dingen die ik zoek. Op afbeelding had ik graag het rode vak geweten. En bij afbeelding 2 zit ik met het probleem dat het sms vak niet de zwarte achtergrond krijgt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had eerst een verkeerde geupload. Open je carrier.plist met pledit? Wat ik anders zou doen is je eigen carrier.plist kopieren van je iPhone naar je PC, deze editen met pledit en terug kopieren naar je iPhone. Uiteindelijk dient er maar één waarde van false naar true gewijzigd te worden. Zoek onderstaand stukje in je eigen carrier.plist en wijzig <false/> naar <true/> <key>AllowPrefixMatching</key> <true/> <key>CarrierName</key> <string>vodafone</string> <key>DefaultImage</key> <string>Default_CARRIER_VODAFONE.png</string> <key>FullScreenOpaqueImage</key> <string>FSO_CARRIER_VODAFONE.png</string> |
|
||||
|
||||
Hoe kun je trouwens de tekst (de naam van het icoontje) onder je icoontjes en de kleur van die tekst veranderen?
Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De icons die ik specifiek heb geruikt, zijn van een privé thema en kan ik dus niet sharen. Een icon-pack die er heel dicht in de buurt komt is Classica, dus ik raad je aan die te downloaden. Lijkt er enorm veel op .
|
|||
|
|||
Citaat:
<dict> <key>AllowPrefixMatching</key> <false/> <key>CarrierName</key> <string>Mobistar</string> <key>DefaultImage</key> <string>Default_CARRIER_Mobistar.png</string> <key>FullScreenOpaqueImage</key> <string>FSO_CARRIER_Mobistar.png</string> Ik zit helemaal niet bij Mobistar.. PS: rene hoe krijg je het stack icoontje reflecterend? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Anders heb je denk ik niet meer je originele carrier.plist @je vraag over het stack icoontje: Ik denk dit handmatig is gedaan met paintshop o.i.d. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit is mijn thema. Iconen zijn van Suave...
De rest heb ik er zelf omheen gebouwd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|