Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nicky75 Dat wil ik ook wel eens weten. Heb nl. het iLlumine thema,maar op mijn achtergrond zijn de benamingen van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone3g_Olé |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar zover ik kan verstaan heeft ze die zelf aangepast. |
|
|||
|
|||
Zoek eens op glaskart font
|
|
|||
|
|||
Je kan ook font pack 1 installeren, misschien zit ie daar bij
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb fontcolors gedownload en daar zitten 9 verschillende kleuren bij. Geen transparante,maar heb ze ook niet allemaal geprobeerd.
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar toch bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou ik mss linkjes mogen naar de verschillende afbeeldingen en packs? Toch de achtergrond aub Nu, ik ben helemala nieuw hiermee.. Wat moet je eigenlijk doen? In Cydia gewoon themes gaan opzoeken, downloaden en installeren? Een beetje hulp aub? (of staat er ergens een Tut? Vertraagt het je iPhone niet enorm enz? Laatst gewijzigd door freekydude; 03-01-10 om 17:26. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@fuentes wou hem net posten maar zie dat het niet meer nodig is. Volgens mij had ik hem al eens geplaatst.
|
|||
|
|||
Heeft er iemand deze aub , ik vind hem echt zo vet |
|
||||
|
||||
Dit is enkel de foto, ook prima?
New Wave by =zenibyfajnie on deviantART
|
|||
|
|||
Citaat:
Mocht iemand hem nog hebben zoals op die screen, is hij altijd welkom |
|
||||
|
||||
Zou iemand deze slider kunnen geven of zeggen waar ik hem kan vinden? Want ik vind hem echt erg mooi Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
hoe installeer je Stack icons in het Suave theme, onder welke naam..
ik denk gewoon in de 'icon' folder. maar er gebeurd niks, ik denk dat ik hem onder de verkeerde naam heb staan bvd. |
|
|||
|
|||
Als je stacks v3 heb.... Dan gewoon een icoon Stack in je icon map. Anders moet je de iconen in de app map aanpassen. Maar als je onervaren bent kan ej daarmee meer verklooien dan goed doen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|