Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt iMario, Is het ook mogelijk om hem in de kleur te krijgen zoals de normale? Wit @ lock en blauw (tijdens de grijze statusbar) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bedankt iMario, Is het ook mogelijk om hem in de kleur te krijgen zoals de normale? Wit @ lock en blauw (tijdens de grijze statusbar)
Alvast bedankt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Goedenavond,
Weet iemand hier of er hier een turtorial te vinden is hoe je je eigen thema maakt? Hoe je bijvoorbeeld je eigen unlockscreen maakt, en je eigen unlcokbar. Of bijv. 9 apps op een pagina? Of je weerbericht op een rij van je board? Of je eigen iconen? (misschien site's waar iconen opstaan) Alvast bedankt voor de tips! |
|
|||
|
|||
Weerbericht op dat laatste screen is wel mooi. Dat wil ik ook wel weten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hack that Phone - Make and use themes with WinterBoard Dit is al een paar keer voorbij gekomen, maar hierbij nogmaals: * Vanuit Cydia moet je downloaden: 1) FiveColumSpringBoard 2) FiveIRows * Nu kan je 5 rijen en 5 kolommen kwijt op je iPhone * Download vervolgens iBlank, hiermee creëer je onzichtbare iconen. * Door deze te verschuiven kan je dat 3x3-homescreen krijgen. Citaat:
Citaat:
WinterBoard Widgets-The Ultimate Guide - iPod touch Fans forum
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Heb jij dat ook vanaf je naar instellingen gaat dat je statusbar zwart is wel ambetant omdat je dan het weer icontje niet ziet!
zolang hij op hoofdpagina blijft staan zie ik de statusbar goed
|
||||
|
||||
@Timmeh_: Is het niet makkelijker om Iconoclasm te gebruiken?
Dat weerbericht is trouwens hier te downloaden: http://dl.dropbox.com/u/2254651/weat...20date%202.rar
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door Checkmate; 02-02-10 om 00:45. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar heb je die dock en die unlockbar vandaan als ik vragen mag? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
// Diverse berichten verplaatst van het Screenshot-topic naar het Request-topic.
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen waar ik onderstaande slider kan vinden?
Bij voorbaat dank. |
|
|||
|
|||
ik ben nu voor het eerst zelf themes aan het toevoegen via shh.
maar nu heb ik theme dulce gedownload via macthemes. en nu zie ik dat daar achtergronden inzitten in de map wallpapers. maar als ik mijn theme aanvink in winterboard, krijg ik gewoon een grijze achtergrond. terwijl ik liever een andere kleur wil als grijs, deze zitten wel in het bestand. hoe moet ik dit doen? Sorry als het al gevraagd is, maar ik kon het in ieder geval niet terug vinden. gr. mandy |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt! @Mandy: Je moet maar 1Wallpaper gebruiken deze gewoon plaatsen in u Theme. mapje, waar je dock enzo staat. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Naam van deze slider is: Crystal Unlock Zal even kijken of ik een linkje voor je kan vinden Edit: Heb hem: http://www.mediafire.com/?yxzbjwntg5h Laatst gewijzigd door Checkmate; 03-02-10 om 10:59. |
|
||||
|
||||
Welk thema is deze en hoe bekom je dit?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nogmaals bedankt.. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|