Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door krieltje12 Dat probeer ik nu, maar nu is mijn winterboard helemaal leeg!! Het gaat lekker zeg. Ik kan alles weer herinstalleren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja dat bedoelde ik dus.. met dit soort dingen moet je allleen pielen als je weet wat je doet |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
niet gedacht dat de slider geintegreerd zou zijn met de achtergrond. maargoed, even aan de slag dan maar |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is er iemand die zin/tijd heeft om een Blond Amsterdam thema incl. lockscreen, icons e.d. te maken?
|
|
|||
|
|||
Klooien met de root ga ik niet meer proberen, is al een keer misgegaan. Zijn er ook icoontjes, zoals van buuf2, te krijgen waarbij je gewoon je eigen wallpaper kunt behouden, zonder iets te moeten wijzigen in de foon?? Wie oh wie kan mij helpen?
thnx. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zonder root kun je gewoonweg niets veranderen. |
|
|||
|
|||
Ik heb "dit" thema gemaakt uit meerdere thema's
Maar als je de iconen bedoeld komt het meeste van MacThemes Forum / [Theme] Quab. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Edit
Bedankt! hij is hem het downloaden ^^ |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat precies moet ik nog meer downloaden om zo die iconen te krijgen? Wil namelijk ook die categorien zo aan de zeikant en die bg is sexy EDIT Waar heb je dat Tools + Games icoontje vandaan :$? Laatst gewijzigd door dannyhtek; 27-02-10 om 16:52. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De afbeeldingen plaatsen lukt me ff niet op één of andere manier, vandaar de linkjes.
// Heb ik voor je gefixt Timmeh_[/quote] Dankjewel Timmeh! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je er nog een categorie bijmaakt met de naam: "Apps", krijg je er nog zo'n icoon als tools en games bij.. met 3 is het een stuk beter Ik heb de iconen Tools en Games ook nog zoals aangegeven op de foto. |
|
||||
|
||||
Zou je deze 2 icoontjes even willen uploaden :$?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die iconen kan je met five icon row en five icon colum uit cydia in rasters van 5x5 zetten.
Ik heb dan gewoon met iBlank de 2 buitenste rijen opgevuld met lege iconen. Die weather widget komt hier uit het screenshot-request topic.. Durf zo niet te zeggen wie hem gepost heeft. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|