Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) even een vraagje. ik ben bezig met het thema Dulce. Nu wil ik zelf iconen maken omdat ik er een aantal mis. Ik heb op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
even een vraagje. ik ben bezig met het thema Dulce.
Nu wil ik zelf iconen maken omdat ik er een aantal mis. Ik heb op de site de template gevonden voor dit thema, het is een psd bestand. Maar zodra ik het wil openen door er dubbel op te klikken. opent photoshop met de melding its not a valid photoshop document. Wat doe ik fout? Ik heb Adobe photoshop cs4. Moet ik eerst iets anders met het bestand doen? Bedankt alvast. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik nu het thema Sista. Ik wil iconen veranderen van onder andere Nu en Shazam. Ik gebruik iFunbox, dan kijk ik bij applications maar daar vind ik alleen de standaard apps van de iphone. Niet degene die via appstore zijn geinstalleerd. Waar moet ik wezen?
|
|
||||
|
||||
Zul je ze zelf moeten maken.
|
|||
|
|||
Maar er zijn iconen beschikbaar gesteld voor Nu en Shazam voor dat thema, die kan ik downloaden en dan moet ik ergens in SSH wezen om die png alleen aan te passen. Maar waar in je SSH staat bijvoorbeeld Doodle Jump geinstalleerd of Nu/Shazam.
En deze wallpaper graag img0265.png |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarin vind je iPhone-icon.png. Voor Shazam /var/mobile/Applications/Shazam/Shazam.app/icon.png Kopieer ze naar /tmp zodat je ze makkelijk op kan halen met iFunbox, of mail ze direct met iFile naar jezelf. Citaat:
Die kan je in de map Icons van je thema gooien, /Library/Themes/Sista/Icons (met iFunbox in je "Raw File System" of "ruwe Bestandssysteem") Laatst gewijzigd door wim66; 04-02-10 om 15:56. |
|
|||
|
|||
Wim fantastisch! Het is nu gelukt! /var/mobile/Applications/ was ik naar opzoek! Bedankt!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het iconen pakket voor het illumine thema is zojuist weer aangepast, nieuwe iconen erbij en een groot aantal iconen verbeterd. Totaal zijn het er 277 en is hier te downloaden.
|
||||
|
||||
zitten er ook veel nederlandse Apps tussen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Eigenlijk worden deze Pages over je achtergrond heen gelegd. Je kan dus ook gedeeltelijk transparante Pages maken waar je allerlei effecten mee kan bereiken, Zoals de voorbeeldjes hier onder. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga dat zeker proberen!! Dankjewel |
|
||||
|
||||
// Berichten verplaatst van het Screenshot-topic naar het Request-topic.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Wat ook leuk is, is Bosspaper ModMyi.com | BossPaper.
Daarmee kan je je achtergrond laten veranderen als een dia show, of elke keer wanneer je een app sluit. Je achtergrond wisselt dan met allerlei effecten. "Suck" is mijn favoriete "transition" effect, dan lijkt het of je achtergrond je dock ingezogen wordt bij het wisselen. Ook zijn er hele wallpaper pakketen te vinden in Cydia die je met Bosspaper kan gebruiken. Cydia | iPhone Apps | Search powered by ModMyi.com |
|
|||
|
|||
Citaat:
Elke pagina een andere achtergrond is wel leuk |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|