Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil je de ontgrendel text niet verdwenen hebben?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wil je de ontgrendel text niet verdwenen hebben?
|
|
|
|||
|
|||
Dat zou ik wel willen ja, maar op 1 of andere manier lukt mij dat niet.
Als jij een oplossing hebt dan zou ik die graag willen eten |
|
||||
|
||||
EntriegelKiller downloaden en installeren, in winterboard aanzetten en helemaal bovenaan in de lijst plaatsen. Dat zou moeten werken.
|
|
|||
|
|||
zou je je achtergrond willen delen wat je bij je lockscreen hebt?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 juni 2011 om 17:43 ---------- welk thema is dit? |
|
|||
|
|||
[OPGELOST] Ik heb nu dit thema op m'n iPod staan. Alleen als ik in LockBackground.html dingen aan pas en die met Diskaid naar de iPod overschrijf worden de wijzigingen weer ongedaan gemaakt.
Waarom worden de wijzigingen niet behouden en hoe behoudt ik deze dan wel?? Laatst gewijzigd door lolbroeck; 18-07-11 om 19:36. Reden: opgelost |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee hoe ik deze weather widget kan aanpassen?
Wooden HTC Clock iPhone 4 theme - Art & Drawn iPhone Themes, Winterboard Themes download |
|
|||
|
|||
Kan iemand vertellen welk thema hier wordt toegepast en welk lettertype, kan het nergens vinden. Alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet niet welk thema erbij hoort (hoe het springboard eruit ziet), maar iig ben ik wel overtuigd dat het een mooi lettertype is. Iemand? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb een vraag,heeft iemand misschien de Nederlandse vertaling hiervan?
"tornado", "tropical \n storm", "hurricane", "severe \n thunderstorms", "thunderstorms", "mixed rain \n and snow", "mixed rain \n and sleet", "mixed rain \n and sleet", "freezing \n drizzle", "drizzle", "freezing \n rain", "showers", "showers", "snow flurries", "light \n snow showers", "blowing snow", "snow", "hail", "sleet", "dust", "foggy", "haze", "smoky", "blustery", "windy", "cold", "cloudy", "mostly \n cloudy (night)", "mostly \n cloudy (day)", "partly \n cloudy (night)", "partly \n cloudy (day)", "clear (night)", "sunny", "fair (night)", "fair (day)", "mixed rain \n and hail", "hot", "isolated \n thunderstorms", "scattered \n thunderstorms", "scattered \n thunderstorms", "scattered \n showers", "heavy snow", "scattered \n snow showers", "heavy snow", "partly \n cloudy", "thundershowers", "snow showers", "isolated \n thundershowers", "not available" Bij voorbaat dank..
|
|||
|
|||
Je kunt toch gewoon een woordenboek gebruiken?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ooh zoo, maar dat stond er niet. Alleen om een vertaling van... En niet wat nou een snelle en langzame manier is. Bovendien had je met een woordenboek nu al de helft vertaald (google translate bv). Ik vraag me af wat sneller is.... Dit wel iig wel de luie manier ;-)
|
|
|||
|
|||
Thema van DutchEvil
Weet iemand welk lettertype hier gebruikt wordt? |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen welk thema dit is?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe heet deze of een zeer vergelijkbare slider? Ik vind alleen maar complete themas waarin ze zitten verwerkt, maar nooit eentje los. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|