Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Succes. Alles wat je wilt zit erbij....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Succes. Alles
wat je wilt zit erbij. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
// Berichten verplaatst. (@pattymac, @DANNYY)
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Ow er zit een limiet aan. Ik kan nu niet uploaden omdat ik op me iPhone zit en in bed
lig. Zal hem morgen na je sturen. Persoonlijk. Gr. |
|
||||
|
||||
Hoe kan ik mijn klok aanpassen van het lockscreen? wil deze namelijk niet zo groot en een stuk naar boven zodat je de gehelde lockscreen-achtergrond zien '?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hack that Phone - Make and use themes with WinterBoard - Section 27: Gruppled theme |
|
||||
|
||||
Citaat:
tis wel handig ja maar niet mooi dus hoop dat er nog snel meer uit komt Laatst gewijzigd door Timmeh_; 11-11-09 om 12:44. Reden: Quote toegevoegd ;) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
// Bericht verplaatst @PeterTe
Requests graag in dit topic. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en vertellen hoe je de tijd weg krijgt maar wel datum behoud. kun je ook je bg sharen?
alvast bedankt marcel |
|
|||
|
|||
Thema is Suave... En met wat aanpassingen van mezelf.
Clock instellingen in me Lockscreen kan met " Clock Hide" |
|
|||
|
|||
echter met clockhide ben ik ook de datum kwijt, heb je daar een oplossing voor?
en un je evt je achtergronden delen? de naam van de plugin voor weer enzo ook graag. ik weet ik vraag veel, maar ziet er ook super uit. marcel |
|
|||
|
|||
ja in clockhide zit een optie dat je de datum in het klein balkje terug krijgt
Kijk even op macthemes daar kan je de suave.widget krijgen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wallpaper
Zou iemand me deze wallpaper kunnen geven of zeggen waar ik hem kan vinden? Ik zoek er namelijk al vrij lang naar..
Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Als je in cydia zoekt op wallpaper is er een cydia wallpaper pakket ofzo. Daar staat hij volgens mij tussen (niet 100% zeker) maar wellicht het checken waard
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Thanks man!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|