Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door keffke respring heb ik al een aantal keer gedaan.. en elke keer als ik heel mijn calender inklap en ik ga ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
je moet nl.js -> en.js noemen en en.js even een andere naam geven heb je weathericon wel goed verwezen ?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
2, ga je naar instellingen/weathericon en dan kies je een weerapplicatie waar die naar moet verwijzen en zijn informatie moet uithalen. 3, ga je naar de weer app en zet je je eigen dorp/stad op plaats 1. zo heeft het voor mij gewerkt, anders zal het wel een config fout zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
weer icoon werkt ook nog niet, hij verwijst naar de iphone weather applocatie, en ik neem aan dat eindhoven togh een geldige locatie is. |
|
||||
|
||||
// To collapse a section by default, remove the "//" at the beginning of the line
lees goed. Om standaard uit te klappen, moet je de // weghalen op het begin (snel vertaald ) Maar er zijn meerdere met deze problemen en ben bang dat het config niet doet zoals het hoort |
|
|||
|
|||
Citaat:
dus er zit ergens iets fout. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus zorg ervoor dat de laatste regel zonder // geen komma aan het eind heeft. Let me know! edit: Heb het nu wel even bekeken, maar maakt waarschijnlijk niets uit. Sorry Laatst gewijzigd door fl0ppy; 26-01-10 om 18:26. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand met welke applicaties todo en twitter en notificaties werkend krijg? Laatst gewijzigd door Pienoet; 26-01-10 om 19:04. |
|
||||
|
||||
En Nu?
(zie afb) Ik wil graag de normale tijd weg en dat het thema werkt iemand? *edit Het thema werkt nu maar ik moet nog steeds de normale tijd en datum wegkrijgen
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10 Laatst gewijzigd door kai824; 26-01-10 om 19:12. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het Teehan+lax thema moet/kun je via ifunbox (of SSH) in je map library/themes zetten en dan moet ie werken.
|
||||
|
||||
Citaat:
twitter en notificaties weet ik niet, volgens mij met twitter moet je inloggen in de lockinfo zelf. Lockscreen clock hide |
|
|||
|
|||
[quote=kuotje;409227]todo werkt met Todo of 2Do ( ligt eraan welke plugin je download )
twitter en notificaties weet ik niet, volgens mij met twitter moet je inloggen in de lockinfo zelf. Ik heb ze allebei Todo en 2Do geen van beide werken ze. (De applicatie Todo van appigo heb ik ook geinstalleerd) Iemand die dit wel werkend heeft? Twitter en notificaties heb ik wel werkend gekregen. |
|
||||
|
||||
Ik werk met Todo, en samen met Todo plugin (cydia)
heb je ook de "//" weggehaald in je Config.js ? |
|
|||
|
|||
Ik heb Lockinfo met het Teehan+lax thema en ook het Club Life thema.. Maar 1 ding wat mij stoort is de tijd bij beide thema's! Waarom geen 24uurs notering?
Heb superclock al gedownload omdat die misschien het probleem kan verhelpen... Maar helaas.. Iemand een idee?? En bij Club life (wat een mooi thema is) kan ik ook 't weer niet veranderen naar mijn eigen plaats wat bij teehan+lax wel kan. Meer met dit soort problemen?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ga naar Bundles/lockinfo/strings/ en verander en naar en.old ofzo. En verander nl naar en. |
|
|||
|
|||
Ja hij is inderdaad engels. Kan dit ook in NL dan?! Maar bundles/lockinfo/strings?? die kan ik niet vinden in de root van me tel?? Heb jij 'm in NL?
|
|
||||
|
||||
deze was dubbel...sorry for that
Laatst gewijzigd door Nicky75; 27-01-10 om 00:26. Reden: nieuwe reply wegens screenshottoevoeging |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickklh Ja hij is inderdaad engels. Kan dit ook in NL dan?! Maar bundles/lockinfo/strings?? die kan ik niet vinden in de root van me tel?? Heb jij 'm in NL? Met Engelse versie bedoelt kuotje de Engelse string van dit thema. Als je doet zoals hij uitlegt werkt ie prima (zie bijgevoegd screenshot) [quote=Pienoet;409299] Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kuotje todo werkt met Todo of 2Do ( ligt eraan welke plugin je download ) twitter en notificaties weet ik niet, volgens mij met twitter moet je inloggen in de lockinfo zelf. Ik heb ze allebei Todo en 2Do geen van beide werken ze. (De applicatie Todo van appigo heb ik ook geinstalleerd) Iemand die dit wel werkend heeft? Twitter en notificaties heb ik wel werkend gekregen. Ik heb ook Todo erop staan en hij werkt prima. (zie bijgevoegd screenshot) Heb je Todo al eens toegevoegd via lockinfo? Heb je de plugin orders aangepast in lockinfo en Todo aanstaan (enabled)? |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Nicky75;409323]Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickklh Ja hij is inderdaad engels. Kan dit ook in NL dan?! Maar bundles/lockinfo/strings?? die kan ik niet vinden in de root van me tel?? Heb jij 'm in NL? Met Engelse versie bedoelt kuotje de Engelse string van dit thema. Als je doet zoals hij uitlegt werkt ie prima (zie bijgevoegd screenshot) Citaat:
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|