carrier logo kpn discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit nu op Hackers.nl Wat moet ik dan aan klikken? Graag even iets duidelijker uitleggen voor de dombo's zoals ik. Alvast mijn dank...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zit nu op Hackers.nl
Wat moet ik dan aan klikken? Graag even iets duidelijker uitleggen voor de dombo's zoals ik. Alvast mijn dank |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Moet jij mij even uitleggen waar ik KPN kan aanklikken, ik zie ze niet!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
manage sources daar moet je hackers.nl toevoegen zoals in het topic staat dan klik je op hackers.nl dan installeer je KPN Logo the netherlands als je dit topic goed leest moet het helemaal goedkomen |
|
|||
|
|||
Michel,
Hartelijk bedankt, het is inderdaad erg simpel. Ik keek er over heen. ( ik keek via sections) fout dus Nogmaals mijn dank!! |
|
|||
|
|||
Hoi, Ik heb de customfirmware geinstalleerd, en daarna ultrasnow. Unlock is gelukt en mijn Telfort kaartje heeft ontvangst. Maar ik zie geen provider zoals in dit topic. Ik heb al geprobeerd kpn logo van hackers.nl te installeren maar er staat nog steeds niks. Weet iemand hier een oplossing voor?
Bedankt alvast! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook voormekaar gekregen.
Eindelyk de kpn providerslogo. Bedankt ! Laatst gewijzigd door ALVA; 05-12-09 om 21:47. |
|
|||
|
|||
het vodafone logo is verwijderd.. :-(
|
||||
|
||||
Staat deze niet in de repo van Hackers.nl ¿¿
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carrier logo | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 12:34 |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
T Mobile Carrier Logo | macgreek | Odido (T-Mobile) | 79 | 14-08-09 14:08 |
Carrier logo's | Smiley | iPhone algemeen | 203 | 20-06-09 22:21 |
België: Proximus carrier logo | crunch | Overige providers België | 5 | 21-08-08 21:12 |
|
|