[Cydget] Welke widgets discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Er staat nu ook een iPhoneclub.nl RSS Cydget op iFoneguide....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Er staat nu ook een iPhoneclub.nl RSS Cydget op iFoneguide.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik vind het idee van cydget heel goed, maar het werkt nog voor geen meter
heb hem onlangs geinstalleerd maar ook vrij snel weer geremoved... de cydgets die je installeerd zijn er eenzijdig en kunnen voor geen meter naast elkaar werken. totdat er een all in one lockscreen cydget komt waar je zowel weer tijd mail agenda en oproepen in 1 harmonieus geheel kan bekijken ( wat niet zon lange laadtijd als die htc hero cydget heeft) houd ik het mooi bij lockcalender |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb zojust de HTC Hero Cydget geinstalleerd en de stad veranderd in Amsterdam.
Ik zou graag de weergave van de klok willen aanpassen in 24 uurs formaat (16:30) in plaats van 12 uurs formaat (04:30). Mijn klok staat al op 24 uurs formaat. Weet iemand hoe je dit voor elkaar kan krijgen?
|
||||
|
||||
Ligt het nou aan mij of zie ik die hele WedaPanel Cydget niet meer in Cydia??
Hij stond tot voor kort nog in het rijtje.... Citaat:
iPhone 2G 8GB USA iPhone 5S 16GB White ATV 3 iPad 3 16GB Wi-Fi iMac (21,5" late 2012) Laatst gewijzigd door WDS001; 16-11-09 om 17:48. Reden: editknop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En verander dan meteen var isCelsius in true dan heb je meteen de temperatuur in Celcius
|
|
||||
|
||||
Ik ben momenteel bezig om deze Cydget te herschrijven naar 24-hour-format.... Alleen is dit makkelijk gezegd dan gedaan
|
|
||||
|
||||
De iPhoneclub.nl RSS Cydget is op ons verzoek offline gehaald omdat er zonder ons medeweten gebruik is gemaakt van onze RSS-feed en daar eigen advertenties bij zijn geplaatst. Wij hebben de ontwikkelaar gevraagd om een versie zonder eigen advertenties aan te bieden, maar dat is niet zijn wens. Vandaar dat wij hebben verzocht om daarom deze widget niet meer verder aan te bieden (in verband met (commerciële) inbreuk op ons auteursrecht).
|
|
||||
|
||||
@iPhoneclub: Begrijpelijk
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het volgende haal je weg en je hebt een 24-uurs klok: Code:
if(hr==100){hr=112;am_pm='am';} else if(hr<112){am_pm='am';} else if(hr==112){am_pm='pm';} else if(hr>112){am_pm='pm';hr=(hr-12);} Code:
<body background="Clock.png"> Laatst gewijzigd door wim66; 17-11-09 om 14:09. Reden: Aanvulling |
|
||||
|
||||
Inderdaad.. Had het gisteravond al gevonden alleen nog niet gepost.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Afbeelding is niet van iHTC maar HTChero, en daar is de code anders.
@ IkPhone : wat moet ik aanpassen a.u.b. ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In de map /System/Library/LockCydgets/HTCHero.cydget/ HTC.html open en op regel 226 tot 229 uitcommentarieren dmv // ervoor te zetten.... |
|
||||
|
||||
Een paar aanpassingen en HTC Hero past weer bij mijn thema. Laatst gewijzigd door wim66; 18-11-09 om 00:07. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydget Element | marctolate | Jailbreak apps en thema's | 8 | 03-04-11 12:14 |
Cydget probleem! | Hahaowned | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-12-10 23:21 |
[Cycript] (Cydget) leuke trucjes | libia | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-11-09 19:04 |
Cydget gaat niet weg | Bart02 | Archief | 4 | 10-11-09 15:45 |
Widgets | StephenHunter | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-07-09 12:24 |
|
|