[Cydget] Welke widgets discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneclub.nl Dank! De eerste ga ik nu meteen achteraan, want dat is gewoon blatant inbreuk op auteursrecht. De andere twee (headlinerz.nl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu onze relatie nog :-( Kun je me verzekeren dat wij - iFoneguide - geen inbreuk maken op jullie auteursrecht? Volgens mij doen we dat niet en dat willen we ook niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik gebruik ook lockinfo, maar wacht eigenlijk op dat cydget
iemand nog nieuws? |
|
|||
|
|||
Ik heb hem wel geïnstalleerd, maar nog niet in gebruik. Mede omdat ik nog niet de widgets heb gevonden die ik zou willen zien, zoals mail, kalender, enz. (zie foto). Maar ik begrijp dat dat nog niet mogelijk is?
Heeft iemand hier antwoord op? |
|
||||
|
||||
iedereen wacht daar nog op ja.
vindt het ook maar raar dat het nog zo lang duurt ( terwijl eigenlijk dat het project was )
|
|||
|
|||
ik ga Geoff Teehan is volgens op twitter.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
achtergrond van de klok cijfers minder wit
Citaat:
Hallo, Ik heb met succes het bovenstaande toegepast maar is er nu ook een mogelijkheid om de witte achtergrond voor de kloktellers transparanter te maken. Zodat je er ook nog een gedeelte van de achtergrond door ziet komen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je je eigen achtergrond wil toevoegen open je die met GIMP of PhotoShop en daarna Clock.png als laag. Dan kan je de transparantie van de Clock.png-laag instellen. Voorbeeld: |
|
|||
|
|||
was te makkelijk.. haha en dan ga ik moeilijk zoeken of doen.
Thanks for te Quik reply fijne dagen nog |
|
||||
|
||||
nog steeds niks he ?
|
|
|||
|
|||
Jawel er is een officieel bericht gekomen van Teehan. Saurik is er mee bezig, maar heeft nog niet een beta versie af en weet niet precies wanneer dit is. Dus gewoon in de gaten houden.
|
||||
|
||||
mooi, want ben aant wachten op die lockscreen. Me eigen in elkaar geknutselde begon te vervelen en heb nu weer de standaard lockscreen
|
|
|||
|
|||
ik wacht ook nog steeds
|
|
|||
|
|||
En nog steeds niks begrijp ik?
Is het enige waar ik eigenlijk nog op zit te wachten met mijn gejailbreakte iphone. |
|
||||
|
||||
Jawel... Eindelijk is Element er
Eindelijk is element er.... Gelijk geinstalleerd en het werkt nog niet echt heel lekker. Maar ziet er wel gelikt uit!!!!
|
|
|||
|
|||
Element
|
|
|||
|
|||
nu ben ik alleen heeeeeeeeeel benieuwd of dit, net zoals lockscreen, een aanslag op je batterij gaat worden.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ben er niet zo weg van twitscreen crasht als je wilt twitteren enz...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydget Element | marctolate | Jailbreak apps en thema's | 8 | 03-04-11 12:14 |
Cydget probleem! | Hahaowned | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-12-10 23:21 |
[Cycript] (Cydget) leuke trucjes | libia | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-11-09 19:04 |
Cydget gaat niet weg | Bart02 | Archief | 4 | 10-11-09 15:45 |
Widgets | StephenHunter | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-07-09 12:24 |
|
|