//

Installer.app Na Update Vanmorgen Werkt Niet Meer...

Installer.app Na Update Vanmorgen Werkt Niet Meer... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu bij mijn systeeminstellingen van me computer een 192.168. IP adres nummer gevonden van mijn eigen vaste ADSL verbinding... En dan kan ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-01-08, 21:00
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Ik heb nu bij mijn systeeminstellingen van me computer een 192.168. IP adres nummer gevonden van mijn eigen vaste ADSL verbinding...

En dan kan ik nog steeds niks doen...

Ik heb zelf geen draadloze verbinding...
__________________
Proud Member Of VCorps...
Proudly Rollin' On A Firebike...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-01-08, 21:06
Vikash Vikash is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 73
Stuur een bericht via MSN naar Vikash
Standaard

Dan ben je de sjaak, ik zou zeggen vind iemand met een draadloos netwerk of loop een Apple Store binnen.
  #23  
Oud 21-01-08, 21:13
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Ik heb het ook al geprobeerd met het beveiligde draadloze netwerk van mijn andere buren, daar heb ik ook het wachtwoord van gekregen en zelfs dan doet hij het niet...

Ik ben dus bang dat er niets anders opzit dat Recoveren en helemaal vanaf nul beginnen... Een vraagje voor als ik dat ga doen.., hoe doe ik al mijn gegevens BackUppen..? En dan doel ik niet op mijn muziek, video's en geinstalleerde software maar vooral mij contact gegevens en de bijbehorende foto's bij de namen...
  #24  
Oud 21-01-08, 21:21
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard

Hoi CadmanF,

Voor het ip adres van je iphone moet je op het Settings ikoontje klikken, dan op Wi-Fi en dan op het blauwe rondje met > bij je netwerknaam (naam van je router) waarmee je verbinding hebt. Daar zie je dan je ip adres staan, waarschijnlijk 192.168.1.101 of .102. Deze moet je dus invullen.
En verder om je probleem met de installer op te lossen moet je de bestanden hiervan die opnieuw plaatsen via winscp of het programma dat je daarvoor op je mac gebruikt. Als je firmware 1.1.2 hebt (??) dan doe je dit vanuit de 1.1.2 jailbreak file van conceited softwareen hiervan moet je de installer folder uit de Applicatie directory terug zetten in de applicatie directory van je iphone en kijken of dan alles al weer werkt. Als je 1.1.1 hebt of een andere dan moet je die hier wel ergens op het forum kunnen vinden.
Verder is het van belang dat je schijfruimte van de 300mb partitie!, waarin je applicaties standaard staan, niet vol zit! Zoek hiervoor binnen het forum bijv op "diskspace" voor oplossingen hiervoor. Handig om dat als eerste te doen want dat is waarschijnlijk de oorzaak van je ontstane probleem.
Succes, hoop dat je er gauw uitkomt.

Gr, Gerard
__________________
Firmware 1.1.3 US Bootloader 4.6
Software Unlocked Ziphone 3.2

Laatst gewijzigd door gerard_ztt; 28-01-08 om 20:39. Reden: update link naar 1.1.2 jailbreak file
  #25  
Oud 21-01-08, 21:38
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Waarschijnlijk is die 300Mb het probleem hoop ik.., alleen om dat op te kunnen lossen moet ik een programma downloaden in de installer.app... Alleen daar zit nu het probleem.., die heb ik niet meer...
  #26  
Oud 21-01-08, 21:49
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard

Je zou om te beginnen met winscp (of een ander soortgelijk programma) nieuw geinstalleerde programma's uit de applicatiedirectory kunnen verwijderen.
Of gelijk de applicatiedirectory verplaatsen zodat je dat probleem niet meer hebt. Kijk maar eens op deze internetpagina bijna onderaan: 10 amazingly useful iPod / iPhone third party applications - The Net is Dead
Daar vind je hoe je dit doet.
En daarna zou je dus wat ik in mijn vorig berichtje probeerde uit te leggen de installer applicatie bestanden weer terug moeten zetten.
  #27  
Oud 21-01-08, 22:01
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Tjo, ik ben het echt helemaal zat... Tis dat hij zo duur is anders was hij allang door de kamer gaan vliegen...

Ook dit laatste lukt niet...

Ik ga hem restoren... In de tussentijd van al dit geprobeer had ik hem alweer 2x kunnen restoren...

Hoe moet ik daar tewerk gaan..? Gewoon op herstel klikken in iTunes en hij maakt hem weer volledig origineel 1.1.2. zoals ik hem uit de doos haalde..? Dus dan moet ik gewoon weer de stappen Downgrade/Activate/Jailbrake doen en na afloop heb ik weer een nieuwe schone lei..?

Zo ja, kan ik mijn StealthSim met KPN kaart erin laten zitten tijdens dit alles..? Of moet dat eruit en de originele bijgeleverde AT&T Sim er weer in..?


Ps. Iedereen die heeft gereplyed en geprobeert heeft om mij met mijn probleem te helpen in ieder geval erg bedankt..!! Ik had net zoals jullie waarschijnlijk ook gehoopt dat het zo zou werken...
  #28  
Oud 21-01-08, 22:13
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard

Ik denk dat je vooral even rustig moet blijven ...
En opnieuw restoren echt als laatste oplossing kiezen, dat gaat je zeker veel tijd kosten en je moet bovendien heel erg goed opletten en vooral vervolgens niet ineens per ongeluk op een 1.1.3 zitten nadat je dacht naar 1.1.2 te updaten. Want dan ben je echt het haasje want dan gaat het phone gedeelte gegarandeerd helemaal niet meer werken ook niet na opnieuw downgraden en met stealthsim.
Ik had van het weekend ook ineens dat mijn installer na het starten er gelijk uitknalde, nadat eerst applicaties niet meer goed geinstalleerd werden.
Ik heb toen het probleem kunnen oplossen door eerst mijn applicatiedirectory te verplaatsen, waarna ik van mijn 0mb vrij af was.
En daarna heb ik via het Installer1.1.2.rar linkje (aanklikken dus) de installer bestanden met winscp terug kunnen kopieren en voila mij installer programma werkte weer vlekkeloos.
Ik zie vooralsnog geen reden waarom dat bij jou nu anders is en niet zou kunnen werken. En als je een restore kunt voorkomen zou ik dat altijd doen alleen al om geen risico te lopen.
Maar goed, het is jouw tijd, dus het is up to you. En ik overzie ook even niet goed wat voor extra problemen jij misschien nu hebt, was niet helemaal duidelijk voor mij.
Maar in geen enkel geval, als je toch gaat restoren, de Update knop zonder SHIFT aanklikken want dan gaat er 1.1.3 geinstalleer worden, dus gebruik de SHIFT!
Maar mijn advies is toch eerst proberen 1. schijfruimteprobleem oplossen 2. installer programma bestanden naar applicatiedirectory kopieren 3. installer starten
Succes in ieder geval.

Grt, Gerard
  #29  
Oud 21-01-08, 22:18
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Ik wil heel graag zonder restore het doen alleen waar ik op vast loop en waar het bij jouw goed ging is dat je via dat winscp de installer kan terugkopieren op de telefoon en klaar... Alleen bij mij via iNdependence gaat het daar mis.., ik blijf wat ik ook probeer dezelfde fout houden dat ik gewoon niets naar en van mijn telefoon kan kopieren via die manier... Dus verder dan daar kom ik niet...
  #30  
Oud 21-01-08, 22:36
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard

Tja, ik heb geen ervaring met independence, maar je hebt het goeie ip adres, wat je ook bij via het "settings" ikoontje ziet bij je draardloze netwerkverbinding? En als wachtwoord voor root heb je neem ik aan alpine gebruikt?
En dan krijg je weer een foutmelding?
  #31  
Oud 21-01-08, 22:40
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Yep.., dat IP adres pak ik... En het wachtwoord was origineel die ja, maar tijdens het aanzetten van dat SSH werd aangeraden om meteen na afloop het standaard wachtwoord te wijzigen en heb dat dus gedaan... En ik heb zelfs dat originele wachtwoord ook nog een keer gebruikt en noppes...
  #32  
Oud 21-01-08, 22:46
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard

Wat voor melding(en) krijg je dan precies?
  #33  
Oud 21-01-08, 22:47
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

  #34  
Oud 21-01-08, 22:53
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard

En ik las dat je SSH wel hebt aanstaan ... Ik had wel eens connectie problemen met Winscp die ik kon oplossen doordat dan even Wi-fi niet werkte omdat hij niks te doen had. Dan ging ik even naar de safari browser of googlemaps en liet hem wat doen en als ik dan probeerde verbinding te maken lukte het wel.
Het zal wel niet bij jou, maar heb je dat ook al geprobeerd?
  #35  
Oud 21-01-08, 22:57
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Voor de rest werkt alles gewoon... Alleen installer.app is gewoon een pre en moet ik hebben.., wil ik er nog nieuwe software opzetten...

Dus zal toch richting restoren moeten... Maarre.., weet jij of ik mijn StealthSim met KPN kaart erin kan laten zitten of dat ik de AT&T Sim er weer in moet doen..?
  #36  
Oud 21-01-08, 22:59
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard

Hier las ik trouwens wat van iemand die ook jouw foutmelding kreeg en wel met fugu bestanden kon plaatsen. Misschien moet je dat nog als laatste proberen (zie ook https://forum.iculture.nl/f14/i...1-1-1-a-3.html)
  #37  
Oud 21-01-08, 23:04
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard

Als het goed is moet dat gewoon kunnen met je Stealthsim met kpn kaart erin. Neem aan dat je de procedure van de wiki hier volgt. Ik heb zelf sowieso vanuit mijn downgraded naar 1.1.1 met nextsim erin zonder probleem geupdate naar 1.1.2 en vervolgens gejailbreakt.
  #38  
Oud 21-01-08, 23:11
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Ik heb bij Fugu gekeken en daar snap ik helemaal niks van... Independence doet nog wel zelf connecten met de iPhone, dat doet Fugu niet...

Enne, ik wil eigenlijk de procedure hetzelfde doen als de eerste keer..:

http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=18284

Werkte toen perfect...
  #39  
Oud 21-01-08, 23:17
Suusie's schermafbeelding
Suusie Suusie is offline
• iOS 3.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Torrequebrada
Berichten: 52
Standaard Installer

Ik kreeg een melding dat er een update was van installer,maar als ik het een beetje lees kan ik het dan beter niet doen??? of kan het geen kwaad?
ik durf het niet nl.
Wie kan mij daarbij helpen??

Groetjes suusie
  #40  
Oud 21-01-08, 23:19
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Ik ben volgens mij een van de weinige personen die er zoveel problemen mee heeft gehad... Dus volgens mij moet het wel gewoon kunnen en heb ik gewoon pech gehad...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store - single app update werkt niet (meer) defisit iPhone Apps 3 11-11-11 15:18
ING app werkt niet meer na update naar 4.0 kamphajm iPhone Apps 5 05-07-10 14:45
installer werkt niet meer coifeurke Jailbreak apps en thema's 3 13-09-08 08:55
installer werkt niet meer dennis3 Jailbreak apps en thema's 0 15-03-08 23:43
Installer.app werkt niet meer geodriehoek Archief 1 02-02-08 15:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:08.