//

Installer.app Na Update Vanmorgen Werkt Niet Meer...

Installer.app Na Update Vanmorgen Werkt Niet Meer... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij die procedure heb je zo te lezen wel de at&t sim nodig om te jailbreaken vanuit 1.1.1 dus daar zou ik dan ook maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 21-01-08, 23:20
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard

Bij die procedure heb je zo te lezen wel de at&t sim nodig om te jailbreaken vanuit 1.1.1 dus daar zou ik dan ook maar vanuit gaan en veel procedures gaan daar idd toch wel vanuit. Er zijn wel procedures waarbij het zonder kan maar dat zou ik zo ook niet weten voor de mac.
Succes met het downgraden en opnieuw jailbreaken, upgraden naar 1.1.2 en nog een keer jailbreaken! En als je dan zover bent kun je mooi de bosstool installeren en gebruiken om het schijfruimte te voorkomen.
Succes!,
Gerard
__________________
Firmware 1.1.3 US Bootloader 4.6
Software Unlocked Ziphone 3.2
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 21-01-08, 23:24
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard

Suusie,

Als je een update wilt doen van de installer, installeer dan eerst de applicatie bosstool om je 300mb schijfruimte te controleren en gebruik het dan zonodig om alsnog je directories te verplaatsen. Dan loop je in ieder geval een stuk minder risico op echte problemen dat de installatie dan halverwege worden afgebroken en dat je installer zelf verminkt raakt door gebrek aan ruimte. En zelf heb ik gewoon nog (of eigenlijk weer .... ;-) ) de originele installer die in mijn 1.1.2jar file zat en zie nog even geen reden om dat aan te passen.

Grt,
Gerard
  #43  
Oud 21-01-08, 23:31
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard

Voor alle duidelijkheid, maar ook bij mij wilde de installer niet meer opstarten na installatie van veel applicaties en als ik het goed heb ook een update van de installer zelf. Dus je zou niet de eerste of tweede zijn ...
Bij controleren met winscp kwam ik erachter dat het bestand apptap in de apptap.framework directory van de installer niet meer 130kb maar 0 bytes was ....
Erover heen kopieren van de originele Installer bestanden (na het veilig stellen van schijfruimte) loste toen het probleem bij mij op.
En Apple heeft zelf blijkbaar weinig moeite gedaan om dit soort problemen te voorkomen, maar ja ze willen ook uberhaupt niet dat je ook maar iets installeert ...
  #44  
Oud 22-01-08, 02:24
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

apple heeft een heleboel moeite gedaan om ditsoort problemen te voorkomen, maar DAT heb jij zelf gehacked (met behulp van apptapp) sjonge, ga je nou apple de schuld geven dat jouw hacks niet werken?
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #45  
Oud 22-01-08, 02:28
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

De installer komt met de jailbreak mee. Apple staat het officieel niet toe 3rd party programma's te draaien. Programma's uit installer zijn NOOIT van Apple, ze zijn veelal gemaakt in de hobbysfeer. Je hebt nou eenmaal goed en slechte programmeurs.
Voor meer informatie zie de iPhone FAQ's in de wiki.

Nogmaals; de installer en de daarin gevonden programma's zijn NIET van Apple!

Laatst gewijzigd door Fresh; 22-01-08 om 02:31.
  #46  
Oud 22-01-08, 10:02
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard

sorry, jullie hebben uiteraard gelijk over deze onterechte opmerking van mij, I can't blame Apple. Ik hoorde het te weten maar volgens mij wilde mijn hoofd daar gewoon even niet aan meewerken ;-)
  #47  
Oud 23-01-08, 02:32
peerken peerken is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard Installer doet niets meer

Hallo, ik had deze week de upgrade gedaan voor de installer .. geen enkel probleem tot deze avond .. ik had een update van camera pro ... dus geinstalleerd, ook gedaan ... merkte wel dat nadat ik mijn home button gebruikte hij niet naar de unlock gaat wat hij normaal altijd doet.. heb dus nog een paar programma's proberen installeren , hij deed dit maar vond deze dus nergens terug op de iphone. Ik heb dus de installer ff herinstalleerd maar wat blijkt nu .. als ik op het icoon van de installer gaat hij open maar onmiddellijk terug naar screen ..
wat is er mis ... het icoon van installer is er nog steeds

thanks
  #48  
Oud 23-01-08, 10:17
wicher wicher is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 87
Standaard

ff zoeken graag...

https://forum.iculture.nl/f8/ap...niet-meer.html
__________________
fw 1.12 en t9 nederlands!
  #49  
Oud 23-01-08, 10:20
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BadSide Bekijk bericht
Zoiets krijg ik ook altijd te zien als ik een App via WinSCP op m'n iPhone zet, maar dat de rechten (777) bijv. niet kloppen...
Misschien dat dat hier ook het geval is? Lijkt me niet, maar je zou even kunnen kijken.
Ik heb hem zelf net ook geupdate, en werkt gewoon prima.
ik kom hier nu pas terecht en is misschien een beetje off-topic maar ik zou de rechtten niet (nooit) op 777 zetten meer rechtten dan 755 is absoluut af te raden.
  #50  
Oud 23-01-08, 14:01
stefaand stefaand is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 20
Standaard durf het niet

als ik dit hier allemaal lees, dan durf ik mijn installer NIET updaten.
Ik heb mijn iphone geunlocked en geactiveerd ontvangen en weet de exacte procedure niet als iets mee mis gaat.
Hedoch, ik zou dit wel graag leren (doe dit al jaren met satelliet ontvangers en zou dit ook graag met de iPhone willen kunnen).
  #51  
Oud 23-01-08, 16:52
peerken peerken is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

ik heb inderdaad de andere threats hierover gevolgd .. maar voor mij is er geen oplossing gevallen tot dusver. Namelijk ik heb nooit openssh geinstalleerd op mijn iphone daar ik echter enkel programma's toevoeg via de installer. Ook heeft mijn installer steeds gewerkt na de update tot gisteren. Daar installer niet meer opent kan ik geen openssh installeren op de iphone. Ik heb wel iphonebrowser op mijn pc en daarin heb ik ook al de installer.app vervangen maar dat doet dan niets in mijn iphone ... waarschijnlijk ook omdat die openssh niet geinstalleerd staat bij mij ... checken kan ik al evenmin ... misschien is mijn enige manier om maar te wachten tot de gehackte 1.1.3 klaar is...

greetz
  #52  
Oud 23-01-08, 19:54
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vikash Bekijk bericht
Je snapt het volgens mij niet echt. Je netwerk geeft een ip adres aan je iPhone. Dus kijk in je router bijvoorbeeld naar welk ip deze aan je iPhone geeft. Voor de rest moet SSH aan staan, dit kan je via installer instaleren of via Independence.
Grappige opmerking, LOL !!!
Hij heeft intstaller er zojuist afgekregen (weet alleen niet hoe ie het gedaan heeft) zeg jij dat hij via installer installer weer kan installeren???

Laatst gewijzigd door vriesfde; 23-01-08 om 19:56. Reden: 2de opmerking al eerder gepost
  #53  
Oud 23-01-08, 20:01
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vikash Bekijk bericht
Je snapt het volgens mij niet echt. Je netwerk geeft een ip adres aan je iPhone. Dus kijk in je router bijvoorbeeld naar welk ip deze aan je iPhone geeft.
Dit hoeft niet per se, een router kan ook alleen met vast toegekende ip adressen werken (als DHCP uitstaat)

Laatst gewijzigd door vriesfde; 23-01-08 om 20:02. Reden: typo's
  #54  
Oud 24-01-08, 09:53
BeePee BeePee is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik heb sinds twee dagen hetzelfde probleem..
Ik kan ook via PuTTY of WinSCP mijn iPhone niet inkomen, hij geeft dan aan dat de connectie niet correct is..
Restoren lijkt mij eigenlijk geen optie, vanwege 1.1.3...

Weet iemand hoe ik via iPhonebrowser die doorverwijzing van /Applications naar die /private/var/Applications? Dit staat op de DiskFull wiki via een applicatie op je iPhone, maar die heb ik niet geinstalleerd, en dat gaat nu ook niet meer lukken..
  #55  
Oud 24-01-08, 10:19
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BeePee Bekijk bericht
Restoren lijkt mij eigenlijk geen optie, vanwege 1.1.3...
dat heeft weinig met een restore temaken hoor.. volg gewoon de vrijelijk aanwezige guides en dat moet lukken, die simlink maken zet de door jouw aanwezige (uit je post op te maken) ervaring aat je niet lukken denk ik.. zeker als je de terminal niet op je iphone hebt...
je kan natuurlijk wel handmatig de installer.app applicatie in /applications zetten en desnoods ff wat 3rd party apps daar deleten (gewoon mapje deleten en app is weg) en dan als installer het weer doet kan je daarmee ook gelijk die simlink maken
  #56  
Oud 26-01-08, 17:30
ros1982 ros1982 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb ook het zelfde probleem (1.1.2. OTB + Stealth Sim). Installer knalt er gelijk uit na opstarten. Wie heeft het probleem gemakkelijk kunnen oplossen en hoe?
__________________
Iphone US 8 GB - 1.1.2 OTB + Stealth Sim
  #57  
Oud 26-01-08, 17:34
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Ik heb hem weer helemaal aan de praat gekregen door middel van DFU https://forum.iculture.nl/f1/ip...edir_from=3400

Dit was een tip die ik van Thomba123 kreeg en die werkte perfect...

Ik heb trouwens ook een StealthSim dus zelfde configuratie als jouw...

Let op.., als je de Hackint0sh manier doet.., die is op het eind iets veranderd.., normaal na het jailbraken zou hij na op OK te hebben gedrukt automatisch een paar keer gaan herstarten.., dat doet hij niet meer.., nu zegt hij dat je hem zelf moet herstarten en nadat je dat hebt gedaan doet hij het nog één keer automatisch daar achteraan...

Succes...
__________________
Proud Member Of VCorps...
Proudly Rollin' On A Firebike...
  #58  
Oud 26-01-08, 17:41
ros1982 ros1982 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 17
Standaard

Als ik hem restore volgens de DFU methode, moet hij dan opnieuw gejailbracked worden? Ik heb hem unlocked gekocht en weet niet hoe dit verder moet???
  #59  
Oud 26-01-08, 18:01
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Ja, je moet alle stappen weer opnieuw doen. Dus downgraden, unlocken, upgraden en jailbraken enz...

Ik zelf vind de tutorial op Hackint0sh (for newbies) heel fijn en makkelijk te doen als Leek of beginner...
  #60  
Oud 26-01-08, 18:05
ros1982 ros1982 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik ga het risico dan maar niet nemen. Dan maar tijdelijk geen programma's installeren totdat iemand een makkelijke oplossing heeft. Is het niet mogelijk om installer op een andere manier opnieuw te installeren???
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store - single app update werkt niet (meer) defisit iPhone Apps 3 11-11-11 15:18
ING app werkt niet meer na update naar 4.0 kamphajm iPhone Apps 5 05-07-10 14:45
installer werkt niet meer coifeurke Jailbreak apps en thema's 3 13-09-08 08:55
installer werkt niet meer dennis3 Jailbreak apps en thema's 0 15-03-08 23:43
Installer.app werkt niet meer geodriehoek Archief 1 02-02-08 15:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:29.