[1.1.3] Directe crash installer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door destiny Ja dit is idd een permissie probleem. Probeer eens via iBrickr + PXL file van terminal te installeren. Dat werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple Computer//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd"> <plist version="1.0"> <dict> <key>Disabled</key> <true/> <key>Label</key> <string>com.openssh.sshd</string> <key>Program</key> <string>/usr/sbin/sshd</string> <key>ProgramArguments</key> <array> <string>/usr/sbin/sshd</string> <string>-i</string> </array> <key>SessionCreate</key> <true/> <key>Sockets</key> <dict> <key>Listeners</key> <dict> <key>Bonjour</key> <array> <string>ssh</string> <string>sftp-ssh</string> </array> <key>SockServiceName</key> <string>ssh</string> </dict> </dict> <key>StandardErrorPath</key> <string>/dev/null</string> <key>inetdCompatibility</key> <dict> <key>Wait</key> <false/> </dict> </dict> </plist> |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier ..
Eerst welbekende probleem met downloaden, package download failed etc .. opgelost door een tip elder hier op het forum (STE source veranderen..) Nu krijg ik na het downloaden, voor het installeren lijkt het een CTD. Iemand een passende oplossing? |
|
|||
|
|||
Citaat:
(FW1.1.3 schijnt nogal groot te zijn, met FW + SSH + Installer schijn je nog maar 1 mb over te hebben, waardoor installer crasht bij het installeren ... ) |
|
|||
|
|||
Voor mij heeft dit ook gewerkt!
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook last van, maar ik kan het niet op deze manier voor elkaar krijgen. Ik heb de volgende applicaties op mijn iPhone staan:
- Community Sources - BSD Subsystem - Installer - Kb2 Wanneer ik Bosstool probeer te installeren, crasht installer. Blijkbaar heb ik dus niet genoeg ruimte meer. Ik kan geen ruimte meer vrijmaken via SSH, aangezien dit niet op mijn iPhone geinstalleerd staat. Ik vroeg mij dus af of er dus ook een andere manier is waarmee ik applicaties van partitie kan wijzigen (bijvoorbeeld via het gewone USB kabeltje)? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oh btw, er staat ook een icoon van mobile chat op mijn home screen, maar staat niet in de installer. Waarschijnlijk is de installatie tussendoor stukgelopen, zonder het programma toe te voegen aan installer. Erg vervelend dus dat ssh het ook nog eens niet doet |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Opschonen
Citaat:
Verder moet je na de BossTool ook even de 1.1.3 cleaner draaien vanuit de Ifoneguide repository... Ik heb nu 101 Mb vrij weer op mijn OS partitie. |
|
|||
|
|||
Nou ik heb nu echt van alles geprobeerd. Ook het verwijderen van alle ringtones en wallpapers (wat zou moeten leiden tot minimaal 10mbyte aan vrije ruimte).
Wat is de beste manier om 1.1.3 opnieuw te installeren? Eerst een restore van 1.1.1? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installer crash oorzaak? | suzuka | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-09-09 11:58 |
Video: Directe download link? | Vollmond | Muziek, foto & video | 0 | 13-08-09 10:58 |
installer crash 1.1.4 | iMario | Jailbreak apps en thema's | 5 | 14-04-08 20:19 |
HELP: Iphone crash na 1.1.3 installer update | eus | Jailbreak apps en thema's | 3 | 02-02-08 14:18 |
Crash van Installer.app [1.1.2] | Borrie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 02-01-08 16:41 |
|
|