Indrukwekkend: iPhone als draadloze muis discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet hoor, maar mijn muis ligt netjes op een matje....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoor, maar mijn muis ligt netjes op een matje.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
tja.. die van mij niet.. optische muis enzo, zijn de matjes niet echt voor nodig
|
|||
|
|||
Nou op een zwartglanzende bureau werkt een optische muis ook niet, daarom was ik eigenlijk op zoek anaar een accaleromter based muis. Zoiets als een iphone dus. Bovendien kan je hem ook in de lucht houden. Hij heeft dan geen ondergrondje nodig.
|
|
|||
|
|||
dat zou idd echt handig zijn
zoals de wii |
|
||||
|
||||
Ow dit is wel easy trouwens. Als ik film kijk op mn laptop via tv en de film is in 2 delen, dan verspringt het wmp scherm altijd en dan moet ik naar mijn laptop lopen om dit weer goed te zetten.
Nu kan ik rustig blijven zitten .
|
||||
|
||||
Ik gebruik mijn iphone als remote voor mijn Xbox Media Center
Maar als muis lijkt dit niet echt handig.. Ik gebruik liever mijn Razer Diamondback |
|
||||
|
||||
nou ik krijg hem niet aan de praat ip ingevuld maar steeds de meldingconnection cloud not be made to host port 5900
iemand tips |
|
|||
|
|||
Ja maar de topictitel belooft een MUIS geen touchpad
Touchpad zit al op mijn macbook air dus om daar nou de batterij van mijn iPhone te gaan misbruiken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Host nummer mag niet meer zijn dan 5500 trouwens... |
|
|||
|
|||
standaard poort van VNC is 5900
@ langejan Ga naar systeemvoorkeuren --> Internet en Netwerk:--->delen: aanvinken 'schermdeling' schermdeling 1x aanklikken en dan op de knop 'computerinstellingen klikken aanvinken "VNC viewers kunnen het scherm beheren met het volgende wachtwoord:' - simpel wachtwoord aanmaken iphone: Start touchpad dan bij + (add VNC Sever) -name: zelf verzinnen -Address: ip adres van je mac -Password : leeglaten -wordt om gevraagd bij inloggen - is het password wat je bij de mac instelingen opgegeven hebt. -display: 0 -Shared: uit View only : uit pixel depth 16 Op die manier werkt het prima bij mij. Wachtwoord is als het goed is niet nodig, maar dat werkte bij mij dus niet,vandaar een simpel wachtwoord. <edit> Let wel op dat je eventueel instellingen in je firewall moet maken om VNC connectie toe te staan zowel voor bijvoorbeeld standaard mac osx firewall als bijvoorbeeld externe firewall programma's zoals little snith of doorstepX Update: hele verhaal over VNC server starten op de mac is niet nodig -- zit gewoon in het OS Het is dus nog simpeler dan ik in eerste instantie allemaal opschreef ) </edit> Bovenstaand is voor mac osx maar volgens signature gebruik je dat dus Laatst gewijzigd door k-the-ripper; 26-02-08 om 13:15. Reden: firewall verhaal toegevoegd / update VNC stuk |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
werkt zaaaaalig ! Getypt met touchpad pro xD
|
||||
|
||||
IDD touchpad pro is x 10 zo wreed Loopt heeeeerlijk
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
touchpad
Ik vind het echt een leuk tool!!!respect
Maar hoe kann ik drag en droppen?..af en toe will ik ook een window kunnen verschuiven! thanx in advanced |
|
|||
|
|||
Heel vet!
Heb dit bericht ook gemaakt met touchpad pro |
|
|||
|
|||
Citaat:
dus dubbelklik en houd ingedrukt, dan sleep je het weg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat werkt dit toch lekker he, gewoon weer een afstandbediening voor de mce erbij samen met signal ideaal allemaal.
|
|
||||
|
||||
Dit werkt geweldig!!! getypt via touchpadpro
|
|
||||
|
||||
huh zelfs als ik community sources heb geinstalleerd heb en gefreshed enzo, komt ie niet tussen Utilities te staan en ook niet bij all packages?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone muis bluetooth | leikehrl | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 15-04-10 23:37 |
iPhone als touchpad/muis? | Busta227 | iPhone algemeen | 9 | 21-01-09 00:05 |
|
|