Indrukwekkend: iPhone als draadloze muis discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou dit graag willen, Heb op de orginele site van touchpad ook gedaan wat er stond .. Krijg het gewoon niet in werking of doe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zou dit graag willen, Heb op de orginele site van touchpad ook gedaan wat er stond ..
Krijg het gewoon niet in werking of doe het niet goed ... Kan iemand elke stappen goed opschrijven aub ?
|
|
|
|||
|
|||
//link naar warez verwijderd// (beter laat dan nooit)
Laatst gewijzigd door Bomans; 07-07-08 om 16:43. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
die mediaserver is ook leuk, vooral omdat hij de media keys kan nabootsen, alleen is het naar dat er 5 dollar voor betaald moet worden, anders doet hij het maar een minuut .
Gelukkig is dat ook zo weer verholpen maar toch.... |
|
|||
|
|||
Zie 2 posts boven je, dat is de volledige versie.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
boeien...ik zou zeggen...downloaden nu het nog kan voordat de link wordt verwijderd
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Krijg steeds de melding 5900. Ben al 3 uur bezig en heb van alles al geprobeerd om dit te verhelpen. Maar zal vast wel wat fout hebben gedaan. Maar wat? Volgens mij ligt het aan de instelling op me computer. Aangezien jullie het wel is gelukt zouden jullie me vast verder kunnen helpen? svp wel duidelijke uitleg aangezien ik geen expert ben op de computer. |
|
|||
|
|||
kan iemand mij helpen.. ik heb Touchpad Pro maar weet niet hoe ik het kan verbinden met de server..
wat moet bij name, adres, pass, media server port.. thx |
|
|||
|
|||
Wie help mij met het verhelpen van:
Connection failed Connection could not be made to VNC server ......... port 5900 ???? |
|
|||
|
|||
Wat moet er bij address worden ingevult?
Begrijp er maar weinig van.. kan iemand mij vertellen wat er bij address moet |
|
|||
|
|||
Ik heb dit programma onlangs geactiveerd, maar heeft iemand een idee hoe ik dit kan instellen om het programma ook te gebruiken als ik op een ander draadloos netwerk zit? Nu is het alleen mogelijk om dit via hetzelfde netwerk te gebruiken.
|
|
|||
|
|||
ik heb touchpad pro net geinstaleerd
heb het icoon op mijn ifoon staan .....klik erop .......voordat ik iets kan doen is het scherm alweer terug naar desktop ik kan dus niets instellen in touchpad pro op mijn ifoon welke slag mis ik ? thanks |
|
||||
|
||||
Op de desbetreffende comp, in het nieuwe netwerk ook vnc installeren
|
|||
|
|||
dat begreep ik al en heb ik uiteraard ook al gedaan
mijn postje kwam daarna dus |
|
|||
|
|||
Wat een geweldig programma is dit zeg!
|
|
|||
|
|||
super app!!!
lekker degene pesten die achter de laptop zit..hahahahaha..... |
|
||||
|
||||
Vet!! Net ff geinstalleerd werkt prima, zonder vertraging via het netwerk. Zit nu te twijfelen of ik hem moet activeren ivm Screenview. Jammer dat je dit niet eerst ff kan proberen voordat je $15 dollar moet lappen.
Dit is trouwens wel super voor de mensen die uit hun luie stoel / bed / bank hun mediacenter willen bedienen "D |
|
|||
|
|||
ik vraag me een paar dingen af. vanaf hoe ver kan je je pc besturen? ik neem aan alleen thuis in je Wi-Fi netwerk?.
Ook vraag ik me af of ik mijn laptop kan besturen als die op standby staat. Laatst gewijzigd door help; 08-07-08 om 15:07. Reden: Het werkt niet meer:S |
|
|||
|
|||
10 min geleden werkte het nog maar als ik nu het probeer zegt die
Verbinding mislukt er kon geen verbinding gemaakt worden gemaakt met vnc server 192.168.0.103 poort 5900 hoe kan dit, 10 min geleden werkte het nog |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone muis bluetooth | leikehrl | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 15-04-10 23:37 |
iPhone als touchpad/muis? | Busta227 | iPhone algemeen | 9 | 21-01-09 00:05 |
|
|