Phone bijbel NSV discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moest een schermafdruk van de pc en van de iPaq laten zien of een nota. Gelukkig kon ik de schermafdrukken laten zien. Men wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik moest een schermafdruk van de pc en van de iPaq laten zien of een nota.
Gelukkig kon ik de schermafdrukken laten zien. Men wil dus wel een bewijs hebben. Het schermprobleem is ook opgelost. Je kunt de schermen laten scrollen als de bladzijden in een boek. Alleen schijnt het 'linken' het dan minder goed te doen. Ik heb er al veel plezier van gehad. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
YouVersion Bijbel | kakkert | iPhone Apps | 2 | 12-05-11 14:04 |
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu | CrazyMike | iPhone algemeen | 1 | 19-03-11 16:38 |
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? | seevinck | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 12:18 |
Bijbel softare voor de iPhone. | bruut | Jailbreak apps en thema's | 4 | 20-02-08 17:19 |
|
|