installer: Error: package download failed: can't find host! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Thnx Croiman..Werkt echt goed. Hij download ook weer sneller nu...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Thnx Croiman..Werkt echt goed. Hij download ook weer sneller nu
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
graag gedaan.........
|
|||
|
|||
Ik had dit probleem ook, maar een update naar installer 3.01 heeft gehopen en nu werkt deze weer perfect.
|
|
||||
|
||||
Works, thanks croiman =)
|
||||
|
||||
blij van dienst te zijn geweest lol
|
|
|||
|
|||
Wat ik ook doe wat in dit topic staat, het helpt niet.
Iedere keer als ik het NL Taalpakket voor 1.1.4 wil downloaden krijg ik de melding: ERROR: package download failed. Ik heb internet van T-mobile, maar de meeste andere apps download hij wel en ik kan ook gewoon op internetsites. T9 en nummer herkenning krijg ik deze melding ook bij, via de source iFoneguide.. |
|
|||
|
|||
Niet dubbelposten Armando.
Hier staat m'n antwoord: https://forum.iculture.nl/f1/ip...html#post80913 |
|
||||
|
||||
en de mijne
|
|||
|
|||
waarom geen nl
als je een paar keer iets fout hebt gedaan,wordt je geblokkeerd bij ifoneguide,nl
ik vind dat niet erg vriendelijk en hulpzaam grt pascal |
|
||||
|
||||
een paar keer? "een keer of 8" echt wel meer dan een paar keer... en heel simpel verholpen, gewoon ff een mailtje met uitleg en je bent zo weer binnen.
ik geloof dat we de reden nu al vaak genoeg hebben uitgelegd. Laatst gewijzigd door sjowol; 13-03-08 om 02:44. |
|
|||
|
|||
ok,ik heb wel eens een paar keer gebruik van gemaakt
maar is dat erg,mag de blokade er weer vanaf,zodat ik het weer kan gebruiken? grt pascal |
|
||||
|
||||
daar is dit forum niet de aangewezen plek voor natuurlijk, gewoon ff mailen met info@ifoneguide.nl en dan komt het wel goed.
(ja heb je al gedaan, maar geduld is een schone zaak niewaar?!) |
|
||||
|
||||
Fix Installer “Package Download Failed: Can’t Find Host!”
Dames en Heren,
Ik was het even helemaal zat met dit probleem en ik heb een oplossing gevonden in Australie: Bron: Fix Installer “Package Download Failed: Can’t Find Host!” - iPhone Unlock Australia :: Unlocking Tips and Guides Daar staat vermeld: Saturday, 01 March 2008 If you’re using Installer to install 3rd party applications, one of the things you need to keep on top of is your list of Sources. Sometimes when one of the sources has changed, it will affect the way you install programs. Once problem that I have run into in the past is getting the error message from Installer that says “Package download failed: can’t find host!”. It took me a while to search and figure this one out, as I thought it would fix itself over time. Anyways, the problem is because of Ste Packaging’s updated URL. Since they changed it, Installer gives you an error as it can’t find the apps to install. How to Fix “Package download failed: can’t find host!” in Installer
Herhaal eventueel deze procedure en zorg er voor dat je meteen naar het toevoegen van deze repo de iPhone even uit/aan zet. Daarna bij het eerstvolgende installeren de Queue wissen. En dan hoppa.. installeren maar. Succes er mee Harold |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
graag gedaan.................
|
|
|||
|
|||
volg deze discussie ook omdat ik hetzelfde probleem heb, maar bij mij werkt het ook niet. Ik heb nog 3 gb vrij op mijn iphone.
Las ook om in de files te kijken, maar hoe kom je daar in?? Ik heb geen icoon om in mijn files te kijken, kan alleen maar via itunes zien hoeveel gb er nog vrij is ik hoor graag van jullie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mobile Finder |
|
|||
|
|||
ik heb alles al geprobeerd wat hier staat, maar niks werkt.
|
|
|||
|
|||
Damn Nix werkt!!
Heey hallo nix werkt egt word er gek van ik heb um 3 X Ge-rejailbreakd..
Nix Download Dus ook nieje openSSH Om hem met FTP installer.app die nieuwe erin te doen gewoon nix..! Queue Ofsow schoon gemaakt Wi-Fi ( Modem refresht / Reset.. - Nieuwe IP Renelease ofsow :S!!) Najaa gewoon Nix en kword er gek van plzz help me meer Info: Ipod Touch 8gb 1.1.4 FW Gejailbreakd met Ziphone 2.6b Geen fouten met installatie...! HELP?????????// |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error - Package download failed | Kenji | iPhone algemeen | 3 | 22-04-08 13:06 |
package download failed installer | adoruler | Archief | 2 | 04-03-08 12:58 |
Package download failed: can't find host ! | Ronald1 | Archief | 2 | 27-02-08 01:43 |
error package download failed | dainy | Archief | 1 | 24-02-08 19:23 |
Kb2 package download failed: cannot find host | digyourownhole | iPhone algemeen | 13 | 12-02-08 22:19 |
|
|