(Swirly) MMS instellingen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook niet met deze instellingen: MMSC: mmsc.mobistar.be Proxy: 212.65.63.143:8080 APN: mms.be (of "web.pro.be" afhankelijk van je abo) Username: mobistar Password: mobistar Hier kan je misschien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ook niet met deze instellingen:
MMSC: mmsc.mobistar.be Proxy: 212.65.63.143:8080 APN: mms.be (of "web.pro.be" afhankelijk van je abo) Username: mobistar Password: mobistar Hier kan je misschien nog meer info vinden: https://forum.iculture.nl/f1/ip.../8918-mms.html |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
"could not connect to proxy (connect failed)" |
|
|||
|
|||
vodafone lukt maar niet.
Ik heb vodafone abbo, edge, onbeperkt internet .. ik krijg het niet voor elkaar te mms'en met mijn iphone 16 gb 1.1.4.
ik heb alle vermelde instellingen geprobeerd: http://mmsc.mms.vodafone.nl http://mmsc.mms.vodafone.nl: 80 mmsc.mms.vodafone.nl mmsc.mms.vodafone.nl: 80 192.168.251.150 (met en zonder poort erachter) instellingen die mensen hier posten met goede werking doen het ook niet bij mij. Ik heb volgens mij alles al een x geprobeerd. Ik dan steeds verschillende foutmeldingen. iemand een idee ? thnx |
|
|||
|
|||
Ik heb helaas geen vodafone maar iemand had dit gepost (op pagina 3)
weet niet of je hier iets aan hebt. Hier staan precies de instellingen die voor hem wel werken. Hoop dat je er wat aan hebt. MMSC: mmsc.mms.vodafone.nl:80 Proxy: 192.168.251.150:8799 APN: live.vodafone.com user: vodafone pass: vodafone Image size medium |
|
|||
|
|||
bedankt voor je reactie, maar zoals ik al zei heb ik al de instellingen die hier vermeld worden al geprobeerd, maar zonder resultaat.
iemand nog een idee ? |
|
|||
|
|||
sinds vandaag werkt swirly hier ook niet meer. nochtans niets verandert aan mijn settings (M*)
bug in swirly 1.1 ?
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de 0.3.8 versie en die werkt prima (heb 1.0 wel tussen de update staan maar nog steeds niet gedaan) Misschien Swirly eraf halen en de 0.3.8 er weer terug op zette? |
|
|||
|
|||
hmm, misschien is dat het. Ik heb de 0.3.8 nooit gehad, toen ik hem tegenkwam bij installer was het al de 1.1 versie.
iemand enig idee hoe ik de 0.3.8 alsnog erop krijg, want nu staat alleen de 1.1 versie bij installer. thnx |
|
||||
|
||||
verwijder eerst v1.1 en kijk even terug in dit topic. heb versie 0.3.8 gepost.
Uitpakken met winrar en het mapje swirlymms.app handmatig via winscp in de map applications zetten. Dan je iphone herstarten en alles is klaar. |
|
|||
|
|||
ok thnx,
alleen kan ik nergens in dit topic versie 0.3.8 vinden. ligt het hou aan mij of staat die misschien ergens anders ? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@ Boots,
Heeft die oude versie van Swirly je probleem opgelost? Kan je nu wel mms'en? Heb namelijk ook vodafone en 1.1.4 8 GB dus ben benieuwd nr het resultaat.... |
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe het zit met de geldigheid van SwirlyMMS als je upgrade naar 2.0? Moet je dan opnieuw betalen, of herkent het programma je IMEIcode of iets anders waaraan hij kan herkennen dat je al betaald hebt?
Thanx! |
|
|||
|
|||
Vraagje: ik heb SwirlyMMS geinstalleerd, ook Finder en Preview heb ik geinstalleerd, heb alle instellingen ingevuld (voor proximus), ook mijn EDGE instellingen. Ik kan wel MMS'en versturen en ook ontvangen (want ze staan bij 'Inbox'), maar als ik ze wil openen dan komt er eerst 'Connecting MMSC Gateway 010....' en dan komt er 'Fetch Error: unexpected http response (-1)' en wanneer ik bij Finder zoek dan staat het ook niet bij MMSFiles.
Ik ben al enkele weken aan het zoeken, maar heb nog altijd geen oplossingen gevonden. Kan iemand mij aub helpen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Requesting auto settings al overwogen / gedaan? |
|
|||
|
|||
Heb ik net gedaan, maar er is niets verandert.. Ik kreeg een bericht met alle proximus gegevens in, heb 'Apply' gekozen en ik krijg nog altijd dezelfde melding wanneer ik een MMS wil openen.. :s Weet iemand hoe dit komt?
Laatst gewijzigd door felixreuse; 28-07-08 om 16:36. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Failed to send MMS Possible incorrect mmsc setting. Unexpected http response (HTTP/1.1 403 forbidden) Iemand enig idee? Ik weet dat mn data verkeer werkt, want ik kan er wel mee internetten... |
|
||||
|
||||
Ik kan wel mms versturen (met vodafone) mijn vriendin ontvangt ze goed, alleen kan ik geen mms ontvangen
Edit: Krijg nu pas een MMS binnen 3 uur! later Laatst gewijzigd door cypher21; 17-09-08 om 16:32. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo ja, wie weet ze en wil ze hier posten? Grtz Elize |
|
||||
|
||||
De enige echte
MMS Settings for various MMS Service provider (MMSC) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS instellingen T-mobile | arnoldg | Odido (T-Mobile) | 1 | 25-12-10 09:38 |
Geen MMS instellingen | renspost | Odido (T-Mobile) | 26 | 21-07-09 19:23 |
Swirly mms | Iphone_belgium | Jailbreak apps en thema's | 2 | 24-06-09 00:50 |
(Swirly) MMS ervaringen | sossienl | Jailbreak apps en thema's | 115 | 28-04-09 09:44 |
|
|