iSwipe NL (Nederlandse Vertaling) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lolbroeck Met welk progje krijg je dat geopend? Bij Mac gaat het gemakkelijk met Apple Xcode alleen hoe bij Windows?? (al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar met iFile op het blauwe pijltje en dan "openen met..." en dan text viewer kiezen Laatst gewijzigd door Soxbrother; 18-07-11 om 17:25. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Swype.dylib krijg je niet geopend en daar kun je de kleurcode niet in aanpassen. Swype.dylib is al gecompileerd. Als je het wilt aanpassen moet je de broncode hebben, het daar aanpassen en daarna zelf compileren. De broncode is hier te vinden. De kleurcode staat in het bestand SwypeScribbleView.m.
Succes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
CGContextSetRGBStrokeColor(UIGraphicsGetCurrentContext(), 0, .65, .9, 1); Maar om eerlijk te zijn is dat allemaal chinees voor mij. |
|
|||
|
|||
Dat is de lijn inderdaad, maar alleen aanpassen is niet het probleem. Het gecompileerd krijgen is een groter probleem.
PS Het is denk ik wel Objective-Chinees voor je. (Als je deze grap snapt kun je je echt gaan bezighouden met deze code.) |
|
|||
|
|||
With a Capital C
|
|
|||
|
|||
Maar is het nu iSwipe of iSwype? Wiki zegt iSwype, omdat het geheel is ontwikkeld door Swype Inc.
In princiepe heeft het wel wat weg van Javascript niet?? |
|
|||
|
|||
Het is iSwype, maar iSwype is niet ontwikkeld door Swype Inc. Omdat het engelse werkwoord swypen niet is te trademarken mag het gewoon gebruikt worden.
Swype is vanaf niets geprogrammeerd door Andrew Liu. Objective-C heeft wel iets weg van Javascript omdat het ook een taal is. Het lijkt natuurlijk wel weer veel meer op C of C++, daar is het namelijk wel familie van. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Welcome to the family
Eigenlijk heeft C een hele grote family: Category:C programming language family - Wikipedia, the free encyclopedia |
|
|||
|
|||
De suggestiebalk ging die ook niet hoger geplaatst worden, hopelijk komt de update snel
|
|
|||
|
|||
Het is stil rondom Andrew Liu (op twitter althans)
|
|
|||
|
|||
Het werkt al in safari(heb dit bericht ook geswypt), alleen met sommige jailbreak methoden voegt iswipe de dictionaries niet toe aan mobilesafari( en diverse andere apps). Maar deze zijn handmatig toe te voegen door deze in de mobilesafari map te zetten.
Hoe je dit allemaal moet doen is te lezen in een post van soxbrother. De link: http://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-themas/95095-iswipe-nl-nederlandse-vertaling-8.html#post690950 Als je vragen hebt hierover stel je ze maar. Thomas. |
|
|||
|
|||
Ik werd gek van swype en heb het geloost. Succes allen met crea-vinger-schuif-ellende.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nadat ik de telefoon eindelijk hebt gejailbreakt, ook maar ff iSwipe NL geinstalleerd.
Maar bij mij werkt het niet, of ik doe iets fout. Wat ik heb gedaan: Cydia opnieuw laten laden (respring) Telefoon opnieuw gestart. Wat nu nog te doen?
|
|||
|
|||
Citaat:
Fijne vakantie trouwens!
groet, www.spinsister.nl / www.taalvlinder.com Laatst gewijzigd door Translatoria; 25-07-11 om 16:43. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 juli 2011 om 22:14 ---------- v1.2-7 van iSwipe NL staat btw online! Changelog v1.2-7: - Problemen bij een jailbreak met jailbreakme gedeeltelijk opgelost, iSwipe werkt nu weer in samenwerkingen met YouTube, Weer & Safari. Om alles echter goed werkend te krijgen raad ik een jailbreak met Redsn0w aan. Kan iemand mij even vertellen of het de problemen met YouTube, Weer en Safari verhelpt (kan het zelf niet testen). Alvast Bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jailbreak met Redsn0w en ik heb geen problemen (gehad) met YouTube, Weer & Safari. iSwipe NL staat gewoon bij wijzigingen (ververs Cydia even!). (Als ik probeer te verversen gaat er iets mis met Cydia, ik krijg een paar errors en kan zodoende ook niet alle wijzigingen updaten waaronder iSwipe. Aldus, het ligt aan mij ) |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vertaling Italiaanse mini handleiding | wenze | iPhone algemeen | 2 | 20-10-09 15:04 |
Vertaling 1.1.2 naar Nederlands | dendoor | Archief | 2 | 29-11-07 15:11 |
Nederlandse vertaling | leon | Archief | 96 | 21-10-07 13:22 |
|
|