"Staan" in activiteiten-app discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg sinds de laatste watch-update mijn "staan-activiteit" niet meer vol. De balk gaat van 00.00 tot 18.00 Klopt het dat de balk eerst wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Staan" in activiteiten-app
Ik krijg sinds de laatste watch-update mijn "staan-activiteit" niet meer vol.
De balk gaat van 00.00 tot 18.00 Klopt het dat de balk eerst wel 24 uur weergaf? Hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoewel het getal 24 er niet staat, is er bij mij ruimte voor zes strepen na 18, dus 24 uur.
|
|||
|
|||
Dank voor de reactie. Ik ben de laatste uren wat vaker gaan staan en vooral lopen en nu blijkt dat de blauwe staafjes zich wel vullen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps blijven op "wachten"staan | Nelleke62 | iPad Apps | 4 | 16-11-12 11:14 |
Mac OS X: Verwijderen optie "Laat staan" deactiveren | Bubbly | iTunes | 0 | 05-02-12 15:30 |
B ij "alle contacten" zien in welke groep ze staan | iMoos | iCloud | 0 | 19-01-12 11:45 |
Apps Blijven op "wachten"staan. | joppe113 | iPad algemeen | 8 | 09-12-11 10:40 |
Balk "Albums" blijft staan op Filmrol | Hannesman | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-11 16:51 |
|
|