//

Vodafone-abbonement stopzetten omdat....

Vodafone-abbonement stopzetten omdat.... discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf heden kun je ook een iPhone abo afsluiten bij Vodafone. Spper Sim Only heet dat. Kijk maar hier Super SIM Only Misschien is het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-07-08, 12:56
zepperd zepperd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Vanaf heden kun je ook een iPhone abo afsluiten bij Vodafone. Spper Sim Only heet dat.

Kijk maar hier Super SIM Only

Misschien is het mogelijk je abo omtezetten?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-07-08, 13:05
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Ik had het al gelezen inderdaad. Toch vind ik de abonnementen die Vodafone aanbied niet erg aantrekkelijk, en als ik dan ook de voorwaarden (hierrr te vinden PDF-je) erbij pak, denk ik: nee, dit is niet wat ik wil.

Maar toch bedankt voor het meedenken!
  #23  
Oud 18-07-08, 13:21
zepperd zepperd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

die had ik nog niet gelezen.
denk dat je gelijk hebt, en daarnaast bieden ze nog geen Visual Voicemail aan.
  #24  
Oud 18-07-08, 19:14
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Ik heb toch opnieuw de voorwaarden van het Vodafone Super-Sim abonnement erbij gepakt, er staan twee, in mijn ogen, opvallende dingen in:

Vodafone Super SIM (hierna: het Abonnement) kan alleen aangesloten worden indien de Contractant aantoonbaar beschikt over de door Vodafone vooraf geselecteerde Randapparatuur of deze gelijktijdig met het Abonnement aanschaft, de zogenoemde Vodafone Super Bundel.

- Kan dit betekenen (het vetgedrukte) dat Vodafone misschien wel simlockvrije iPhones uit Belgie gaat halen, en deze in de winkels gaat verkopen?


Contractant dient zelf zorg te dragen voor de beschikbaarheid van SIM-lock vrije randapparatuur indien de Randapparatuur niet gekocht is bij Vodafone.

- Ook hieruit zou je op kunnen maken dat Vodafone de randapparatuur (de iPhone) zelf gaat verkopen.


Kortom, bestaat de kans dat Vodafone, om klanten moeite te besparen, iPhones uit Belgie (of andere simlock-vrije-landen, om het zo maar even te noemen) gaat halen, en deze in haar Nederlandse winkels gaat verkopen als Vodafone Super Bundel?
  #25  
Oud 23-07-08, 11:32
martijnengler martijnengler is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Op nu.nl las ik net het volgende:
Citaat:
De initiatiefnemer voor de protestgroep liet dinsdag aan ZDNet.nl weten dat de groep met terugwerkende kracht een directe ontbinding van het contract eist. Ook eist Swas dat Vodafone "onterecht afgeschreven gelden" terugstort op de rekening van de klant.
Bron: nu.nl/internet | Klanten Vodafone dreigen met schadeclaim

Zou het dan toch kunnen om onder m'n Vodafone-abo (oktober 2009 verloopt-ie) uit te komen?
  #26  
Oud 23-07-08, 11:37
vwfr vwfr is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 32
Standaard

Heb helaas hetzelfde probleem, maar ik zit tot 2010 aan me Vodafone abonnement vast.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mail binnenhalen stopzetten montfoort10 iPhone algemeen 1 12-11-10 22:10
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? wouter2190 Vodafone 2 19-06-10 06:53
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) deaapdaar Vodafone 0 11-03-09 12:36
Amerikaanse iphone ondersteund geen vodafone abbonement. dabertjuh Chat en geruchten 3 23-10-08 09:18
Orange abo voortijdig stopzetten is nu mogelijk! sredlums Overige providers Nederland 17 22-08-08 15:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:03.