//

Vodafone blokkade Voip, Fring en Slingplayer

Vodafone blokkade Voip, Fring en Slingplayer discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door moose @Admiraal, Is het mischien mogelijk je brieven die Vodafone heeft ontvangen hier te delen zodat wij na wat aanpassingen dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-01-10, 20:11
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moose Bekijk bericht
@Admiraal,

Is het mischien mogelijk je brieven die Vodafone heeft ontvangen hier te delen zodat wij na wat aanpassingen dit zelfde probleem kenbaar kunnen maken bij Vodafone?

Ik kan je zeggen dat de rechtsbijstand die ik heb ook wel eens een keer wil gebruiken

Mischien een idee zodat we samen als iPhone Vodafone gebruikers een stem kunnen laten horen?
Ik deel de voortgang hier, ik neem aan dat wat voor mij gaat gelden ook voor jullie gaat gelden. Hoe meer mensen hier last van hebben des te makkelijker het is Vodafone met een oplossing te laten komen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-01-10, 10:17
zedzed1 zedzed1 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal Bekijk bericht
Ik deel de voortgang hier, ik neem aan dat wat voor mij gaat gelden ook voor jullie gaat gelden. Hoe meer mensen hier last van hebben des te makkelijker het is Vodafone met een oplossing te laten komen.
Ik ben het helemaal met je eens. Ze hebben schijnbaar het contract verandered (dienst veranderd) zonder ons te informeren. Hierdoor mag je zonder tegenwerking je contract ontbinden, in het ergste geval doe ik dat ook!
  #23  
Oud 03-02-10, 16:47
fcruizer fcruizer is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

klinkt heel interresant die slingplayer, maar wat moet ik dan allemaal installeren?
alleen 3gunrestrictor en slingplayer??
of moet ik ook een decorder aanschaffen??

wie wil mij op weg helpen?
  #24  
Oud 03-02-10, 17:06
mamutskywalker's schermafbeelding
mamutskywalker mamutskywalker is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 84
Standaard

Slingplayer iphone en slingbox receiver heb je genoeg, maar ik ben ook met de mensen hierboven eens, misschien dat we met velen een klacht indienen
  #25  
Oud 03-02-10, 20:27
naturel00 naturel00 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 24
Standaard Voip vodafone

Hallo
Er komen nou meer apps voor voip en skype komt ook.
Mag je met een vodafone supersim nou gebruik maken van voip ?
Of kan het helemaal niet ?
  #26  
Oud 10-02-10, 15:11
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Ff een update; Er is telefonisch contact geweest met Vodafone en jurist. Vodafone beloofde contact met mij op te nemen om zo tot een oplossing te komen, ik heb helaas tot op heden niets meer vernomen van Vodafone. De volgende stap is een brief, daar wordt momenteel aan gewerkt. Wordt vervolgd...
  #27  
Oud 10-02-10, 21:53
cyber2001 cyber2001 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 91
Stuur een bericht via MSN naar cyber2001
Standaard

Hier werkt fring over 3g via de 3gs 32gb zonder jailbreak prima

Ja ik heb vodafone ->100,- abbo met een snelheid van max 7,2 mbit internet blox
  #28  
Oud 12-02-10, 22:43
ArieL ArieL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Hallo,

Ik heb geen Iphone maar gebruik slingplayer op een windows mobile phone .. althans dat deed ik tot voor kort. Ik heb misschien nog wat "leuke" toevoegingen.
Net zoals jullie heb ik hetzelfde probleem dat slingplayer niet meer werkt op mn windows mobile phone. Zelfs als je bij vodafone het duurdere voip internet abonnement afsluit werkt het niet ! Nog ets moois is dat slingplayer nog steeds zonder problemen werkt op een symbian phone (erg vaag als vodafone de slingplayer poorten zou blokkeren.
Sling player heeft trouwens afgelopen woensdag en donderdag (toevallig net na de laatste storing) weer gewerkt, op dit moment werkt het niet meer via de windows phone, wel via symbian.
  #29  
Oud 12-02-10, 23:16
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Dat slingplayer wel werkt onder symbian heeft te maken met een verbinding via 'live portal' van Vodafone, dat schijnt te werken. Vodafone nam gisteren contact met me op om slingplayer op het duurdere internet abo te testen. Toen kreeg ik het werkend, vandaag niet meer.
  #30  
Oud 13-02-10, 16:50
ArieL ArieL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal Bekijk bericht
Dat slingplayer wel werkt onder symbian heeft te maken met een verbinding via 'live portal' van Vodafone, dat schijnt te werken. Vodafone nam gisteren contact met me op om slingplayer op het duurdere internet abo te testen. Toen kreeg ik het werkend, vandaag niet meer.
Als je hiermee bedoeld dat het alleen werkt als het via de vodafone proxy server loopt, dan kan ik bevestigen dat het ook werkt als de vodafone proxy niet gebruikt wordt op een symbian telefoon.

Bij mij op de windows telefoon heb ik sinds eind vorig jaar het duurdere abonnement omdat het niet zou werken met het goedkopere. Ik heb geklaagd dat het nog steeds niet werkt.. maar nog steeds geen antwoord.
Woensdag werd ik helemaal blij omdat het werkte, donderdag ook nog maar gisteren was het dus weer afgelopen
  #31  
Oud 13-02-10, 17:12
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Ik weet alleen dat het via de live portal van Vodafone wel werkt. Of dat via een proxy server loopt weet ik niet, denk dat ze er bij Vodafone meer over kunnen vertellen.

Windows toestellen en iPhones maken geen verbinding via live portal.

Laatst gewijzigd door Admiraal; 13-02-10 om 17:15.
  #32  
Oud 15-02-10, 12:36
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Inmiddels is de officiële 3G versie uit van Slingplayer uit zodat je 3G unrestrictor niet meer nodig hebt. Dit geeft nu ook de mogelijkheid om de nederlandse technische ondersteuning van Sling te bellen over het probleem (020-654 5372). Dit had eerder niet veel zin omdat er geen ondersteuning was voor verbindingen via 3G. Nu dus wel.

Wellicht dat er nu ook via een ander kanaal aan gewerkt kan worden als we maar met genoeg bellen. Vodafone schuift het probleem namelijk af op de producent van de software. Misschien dat ze dus samen eens moeten gaan praten.
  #33  
Oud 15-02-10, 20:36
BoesBoesX BoesBoesX is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Helmond
Berichten: 5
Standaard

Ik heb een zakelijk vodafone abonnement en maak verbinding via de APN office.vodafone.nl

Zojuist de officiele 3G versie gekocht en ook hetzelfde probleem met buffering. Morgen eens gaan bellen naar Vodafone en Sling. ls er meer info is dan zal ik die natuurlijk hier posten.
  #34  
Oud 15-02-10, 22:22
cyber2001 cyber2001 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 91
Stuur een bericht via MSN naar cyber2001
Standaard

@boesboesx: Office.vodafone.nl is een internet verbinding die wordt gecomprimeerd en verkleind zodat het snel lijkt maar het in feite niet is. Als je morgen vodafone spreek moet je vragen of ze je op live.vodafone.com of wep.vodafone.nl kunnen zetten. Deze 2 apn;s worden niet geknepen waardoor je dus de volledige snelheid hebt en ook dus moeiteloos kunt bufferen.
Vodafone zal dan gaan piepen over hogere data kosten maar die krijg je toch niet door gefactureerd, je betaald immers voor een internep verbinding
  #35  
Oud 19-03-10, 14:40
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Net getest en vandaag werkt Slingplayer weer op het Vodafone netwerk, let wel, ik heb een upgrade naar internet totaal gekregen van Vodafone i.v.m. testen. Weet niet of Slingplayer ook werkt op de gewone internet blox en weet ook niet of dit tijdelijk is of dat het blijft werken.

Vodafone is alweer een tijdje bezig om het op te lossen omdat er steeds meer klachten binnen druppelen. Wat betreft de brief, deze is nog niet verzonden aangezien Vodafone contact heeft opgenomen en heeft aangegeven het op te willen lossen.

EDIT

Een alternatief voor degene met een dreambox (of andere settop box) is de app: Air Video Server. Zie: https://forum.iculture.nl/f22/i...-kijken-2.html



Laatst gewijzigd door Admiraal; 19-03-10 om 15:49.
  #36  
Oud 19-03-10, 18:20
Dayron's schermafbeelding
Dayron Dayron is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 19
Standaard

Net getest met normale Blox en helaas werkt het niet, wat ik nu steeds doe is kijken via een VPN maar heb geen zin om steeds de VPN verbinding op gang te zetten
  #37  
Oud 22-03-10, 23:10
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Heb mijn Abo na veel klagen gratis mogen omzetten naar internet totaal. Werkte toen nog niet. Weer flink geklaagd en kreeg hierna te horen dat er weer naar werd gekeken. Nog geen reactie gehad, maar het werkt nu wel op internet totaal. Ik hou het in de gaten. Ben ook benieuwd naar de reactie nog van vodafone.
  #38  
Oud 23-03-10, 13:52
The Guru The Guru is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1
Standaard

Het werkt nu al weer bijna twee weken goed met mijn Supersim abonnement (Zorgeloos internet blox).
  #39  
Oud 07-04-10, 20:44
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Het mocht even duren maar Slingplayer werkt weer op zowel internet totaal als op zorgeloos internet....

Case closed!

Laatst gewijzigd door Admiraal; 17-04-10 om 17:15.
  #40  
Oud 16-04-10, 09:21
MyFone MyFone is offline
• iOS 6.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard

Het werkt bij mij dus nog steeds voor geen meter, bufferen gaat zo traag dat er om de minuut een geluids en screenshot is. Maar meer dan ook niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vodafone VOIP EN SMSOIP? wouter676 Vodafone 1 30-11-10 21:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:19.