Vodafone blokkade Voip, Fring en Slingplayer discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij werkt 't momenteel ook niet meer met zorgeloos internet, kan iemand bevestigen of 't wel werkt met internet totaal? Alvast bedankt........
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt 't momenteel ook niet meer met zorgeloos internet, kan iemand bevestigen of 't wel werkt met internet totaal? Alvast bedankt.....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
bij mij werkt het gewoon nog hoor via mn zorgeloos internet!!
|
|
||||
|
||||
Weet je wel zeker dat je zorgeloos internet hebt en geen internet totaal? Bij mij werkt het nog steeds niet met zorgeloos internet en dat wordt ook bevestigd door Vodafone. Ze zijn er wederom mee bezig....
|
|
|||
|
|||
Ja heb echt zorgeloos internet, kan gewoon fringen ed
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt Slingplayer ook op onverklaarbare wijze ineens over 3G met een Super Sim Only van Vodafone (Zorgeloos Internet Bloxx). Heb het "niet kunnen optimaliseren-probleem" ook ervaren tot een aantal weken geleden, maar ineens werkt alles naar behoren!
|
|
|||
|
|||
Helaas bij mij werkt Slingplayer niet. Ik ervaar dezelfde problemen. Ik heb Vodafone Internet Blox.
|
|
||||
|
||||
Is er iemand met FW 3.1.3. en internet blox (geen internet totaal blox!) die kan testen of slingplayer het doet? Volgens Vodafone moet het werken op 3.1.3.?! Rare conclusie aangezien er weinig veranderingen zijn t.o.v. FW 3.1.2. maar wie weet...
|
|
|||
|
|||
Ik heb FW 3.1.3 en geen jailbreak op mij iPhone 3G. Bij mij werkt Slingplayer niet over 3G.
|
|
|||
|
|||
Op onverklaarbare wijze kon ik vanochtend wel met Slingplayer over 3G bij Vodafone kijken.
|
|
|||
|
|||
Vanaf 14:00 uur werkt Slingplayer niet meer bij mij icm Vodafone, terwijl het anderhalve dag prima gewerkt heeft. Redelijk bizar. Zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben? En nog belangrijker een oplossing hebben voor dit euvel.
|
|
|||
|
|||
[SIZE=2]Dit is het antwoord van Slingplayer!
Thank you for contacting Sling Media Support. We have been in touch with Vodafone NL and have raised a ticket number with them. They have indicated that they will will be running several tests on a separate part of their mobile network (test network) to make sure that this software will not be congesting their mobile network once our software is used by a large number of people. As soon as these tests are finished they will get back to us and inform us about the results. We do sincerely apologize for the delay.[/SIZE] |
|
||||
|
||||
Bij mij doet ie 't alweer een paar dagen. Paar dagen geleden getest op (custom) fw 3.1.3 en toen werkte het nog niet....
|
|
|||
|
|||
Ook op vodafone?
|
|
|||
|
|||
Thanx, Frankb78, for the post. Ik ben benieuwd.
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan! Het verwondert mij, dat sommige Vodafone gebruikers het wel lukt...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vertel, wat is het geheim
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
leuk, heb jij weer!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vodafone VOIP EN SMSOIP? | wouter676 | Vodafone | 1 | 30-11-10 22:58 |
|
|