Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) belachelijk......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
belachelijk...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iemand nog nieuws?
|
|
|||
|
|||
het is mij gewoon gelukt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb vorige week ook nog een abo genomen, via de imtech-aanbieding, nog net voor 1 augustus. Leuk abonnement voor de iPad voor €11,- per maand 2 jr met 1GB data
|
|
|||
|
|||
Moet je bij IMTECH werken om te kunnen genieten van dit aanbod?
|
|
|||
|
|||
Nee daar hoef je niet te werken. Ik werk er ook niet, en heb ook geen vrienden, bekende, familie of wat dan ook... Gewoon met hoofdletters de code intikken.
|
|
||||
|
||||
Iemand dit nog recent weten aan te vragen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb vorig jaar rond augustus de tv gids actie van Vodafone genomen.
14 euro nog wat voor 400 minuten en onbeperkt internet. Liep allemaal prima. Totdat ik laatst zag dat vanaf 1 augustus 2011 ze de abbonement verhoogd hebben naar 28 euro nog wat. Terwijl de tv gids actie destijds voor 2 jaar was..vast bedrag..niks eerste jaar of iets dergelijks. Weet niet of meer mensen dit hebben. Mijn vader heeft precies dezelfde abbo en daar hebben ze het niet verhoogd. Goed opletten dus. Heb gemaild met Vodafone en ben netjes teruggebeld en mevrouw ging het uitzoeken en zou contact opnemen met de betreffende afdeling. Mocht ik gelijk hebben zouden ze dit aanpassen en het geld terugstorten wat teveel is ingehouden. Meer mensen met hetzelfde probleem? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Volgens mij had ik vorige maand ook opeens 28 euro ipv 14 (had ook wat 0900 nummers gebeld), heb het van deze maand nog niet gezien maar dikke kans dat ik ook opeens 10 euro erbij heb pfff. Wat een gedoe.
|
|
|||
|
|||
Zal me benieuwen..neem aan dat ik deze week bericht terug krijg.
Sneaky zaken daar hoor, als je ff niet oplet wordt het zomaar verhoogd. Op basis waarvan vraag ik mij dan af. Gewoon in de hoop dat mensen het niet zien of niks van zich laten horen denk ik. |
|
||||
|
||||
vodafone is super, totdat je wat wil weten of veranderen, dat is een hel. mijnvodafone werkt ook vaak niet. m'n vrouw en ik zitten beidde bij voda, en als ik een vraag stuur, krijgt zij antwoord, zal wel komen door het adres, maar is wel een beetje knullig.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
M'n telefoon abonnement is gewoon nog steeds 14,95 gelukkig.. ze hebben wel zitten rommelen met de mobiel internet dongel die ik voor m'n laptop had (2x een hoger bedrag afgeschreven nadat ik het had opgezegd).. het kutte is dat ik er niks mee kan :')
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In mijn geval klopte de factuur meteen de eerste maanden nl. al niet. Dit had te maken met een foute prijsvermelding op de actiesite. Ik had gelukkig een screenshot en de orderbevestings-email(s) bewaard met de toen geldende prijs. Daarover in totaal 5 keer moeten bellen en mailen met dat 0800 nummer en de KS van Vodafone zelf (die je steeds terugverwijzen naar het tel.nr van de actiesite) Toen ik aangaf dat ik daar al tig keer naartoe had gebeld, werd het uiteindelijk geregeld, en werd achteraf-korting ingesteld op de factuur voor 24 maanden lang, zodat ik alsnog aan de 'oude' prijs kwam. Mijn factuur van november zojuist nog even nagekeken, en die klopt nog als een bus, gelukkig. Ik hoop dat ik de komende resterende 11 (?) maanden geen contact meer hoef op te nemen met de KS, want dan ben je het haasje.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|