Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ca$hMonnie Als ik daar een abbo bestel, hoe krijg ik dan een microsim? deze kan je gratis omruilen in de VF ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om als ik dit abonnement afsluit en een duo sim bestel met microsim de microsim in de iPad 3G te gebruiken als de telefoon uit staat?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan je simkaart altijd omruilen voor een duo kaart. Nadeel als je online bent op je iPad ben je niet bereikbaar op je telefoon. |
|
|||
|
|||
Ik weet van het omruilen voor een duosim kaart maar wilde weten of het ook echt gaat werken als ik de iPhone uit zet. Gaat Vodafone het accepteren als ik internet van een ander device als een iPone. Nadeel is mij bekend
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
tuurlijk mag en kan dit. Ik zie geen reden voor weigering
|
|
|||
|
|||
Ik heb net deze abbo besteld, gaat dit denk je nog problemen opleveren? Alles is wel gewoon gelukt.
|
|
|||
|
|||
Het zal geen problemen opleveren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mobiel verbruik blijft mobiel verbruik. Daarnaast zou ik als je online wilt op je tablet, ook een daarvoor bestemt ABO afsluiten. Hiermee kun je nl voor een vast bedrag online, zonder bijkomende kosten alleen MET snelheid belaging. En met de direct sales actie zit je ook voor een €10,- onb online |
|
|||
|
|||
er is nu een storing, probeer nu het sim only abbo aftesluiten maar het wil nog niet lukken in de laatste stap!
|
|
|||
|
|||
BELANGRIJKE INFORMATIE OVER UW BESTELLING
Geachte klant, Wij hebben uw bestelling helaas moeten annuleren omdat u geen gebruik heeft gemaakt van een geldige actiecode. De personeelsaanbieding is alleen bedoeld voor: Medewerkers van Vodafone en hun vrienden en/of familieleden Medewerkers van bedrijven die zijn verbonden met Vodafone Op de website voor de personeelsaanbiedingen, mag er daarom uitsluitend besteld worden met geldige actiecodes. Tijdens uw bestelling heeft u een ongeldige actiecode ingevuld. Mocht u wel in aanmerking komen voor de aanbieding, dan dient u met de juiste code uw bestelling opnieuw te plaatsen. De juiste code is verkrijgbaar via uw werkgever of een vriend/familielid die werkzaam is bij Vodafone. Overige vragen Heeft u verder nog vragen? Neem dan contact op met de Klantenservice op nummer (0800 0200 580). Voor overige vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website Abonnementen - gsm toestellen - Sim Only & informatie - Vodafone.nl. Met vriendelijke groet, Vodafone |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lijkt erop dat het niet meer mogelijk is? |
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen die een geldige friends and family code willen delen.?
|
|
|||
|
|||
Hou me ook aanbevolen!
|
|
|||
|
|||
De FF abonnementen zijn momenteel alle codes behalve voor personeel only niet meer geldig helaas. En met personeel only houdt dat dus in dat diegene bij VF werkt het alleen kan afsluiten op diens naam.
|
|
|||
|
|||
heel erg *** dit, stond op het moment om er 1 aftesluiten
heeft niemand een werkende code? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bestelling gewoon geplaatst
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
welke code heb jij gebruikt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|