//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Er staan in dit topic al een aantal gebruikers die gemeld hebben dat het werkt. En die medewerkers weten blijkbaar totaal niet waar ze het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #481  
Oud 11-01-11, 20:16
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Er staan in dit topic al een aantal gebruikers die gemeld hebben dat het werkt. En die medewerkers weten blijkbaar totaal niet waar ze het over hebben.
Wat denk je zelf, dat er een scriptje draait : if iPhone = 1 then data = 0 ? Nee, gewoon langs de Vodafone winkel gaan en een microsim halen. Ik begrijp dat dit zelfs gratis kan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 11-01-11, 20:40
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Wat zijn de tarieven eigenlijk als je buiten je bundel gaat? Wat betaal je dan per SMS?

Dat kan ik dus niet terugvinden op de site
  #483  
Oud 11-01-11, 21:14
chrisd chrisd is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 8
Standaard

@mvveelen: Zoals ik al aangaf had ik moeite met het verhaal te geloven. Blijkbaar hebben ze wel de instructie gehad om allemaal dezelfde onzin te verkopen. Maar goed, even voor de zekerheid hier nog een keer informeren kan geen kwaad voordat ik 2 jaar aan iets vast zit aan iets wat niet werkt. Knap dat die tekst ook alleen staat bij het SIM only abonnement met internet, aangezien de geleverde SIM sowieso niet in een iPhone 4 zal passen. Wel goed dat je hem gratis kunt omruilen.

@Bulletdodger: 30 cent per sms of minuut

Kan iemand mij verder nog vertellen of je ergens kunt aangeven tijdens de bestelling wanneer het abonnement moet ingaan? Mijn contract bij T-Mobile loopt aan het einde van de maand af. Kan ik nu al de aanvraag doen of kan ik beter wachten tot het einde van de maand?

Laatst gewijzigd door chrisd; 11-01-11 om 21:35.
  #484  
Oud 11-01-11, 21:16
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ja, je kunt aangeven per wanneer je het wilt activeren en daarnaast moet je aangeven per wanneer je huidige contract afloopt

Wat je moet invullen:

Reeds een Vodafone abonnement Ja/Nee
Aanhef
Naam
Adres
Postcode / Woonplaats
Land
Geboortedatum
Telefoonnummer privé (vast)
Mobiel waarop Vodafone jou kan bereiken

E-mail
Legitimatiesoort
Legitimatienummer
Legitimatiebewijs geldig t/m
Land van uitgifte
Betalingswijze
Huidig mobiele nummer behouden? Ja/Nee
Nummer dat je wilt behouden

Type aansluiting Abonnement/Prepaid
Netwerk provider

Service provider
Huidig simkaartnummer
Gewenste overstapdatum

Bij huidige provider opgezegd? Ja/Nee
Klantnummer
Einddatum huidige contract

Laatst gewijzigd door mvveelen; 11-01-11 om 21:19.
  #485  
Oud 11-01-11, 22:20
chrisd chrisd is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 8
Standaard

@mvveelen: bedankt voor de informatie!

Als ik aangeef dat mijn abonnement aan het einde van de maand afloopt en dat ik hem nog niet opgezegd heb, zegt Vodafone die dan voor mij op? En zit er nog een bepaalde termijn aan vast of is het genoeg om het formulier in te vullen en kan ik dan aan het einde van de maand met Vodafone bellen met mijn eigen nummer? Kortom is er niet zoiets als een minimum opzegtermijn van een maand ofzo? Zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt, wissel ik niet zo vaak van provider.

Laatst gewijzigd door chrisd; 11-01-11 om 22:24.
  #486  
Oud 11-01-11, 22:23
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Vodafone zegt het idd voor je op en doet een verzoek tot portering van je tel.nr.
Er is voor zover ik weet geen minimum opzegtermijn, maar je moet wel rekening houden met dat dit soort dingen ook niet binnen 2 dagen geregeld zullen zijn. Wanneer loopt je kontrakt af? Die van mij op 26-2 dus ben redelijk bijtijds
  #487  
Oud 11-01-11, 22:34
chrisd chrisd is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 8
Standaard

Het contact is op 29 jan ingegaan, dus tot en met 28 jan dan. Ik ga zo maar even de gegevens bij elkaar zoeken en het formulier invullen met als ingangsdatum de 29ste van deze maand. Zou toch genoeg tijd moeten zijn om het te laten lukken? Ik hoop het in ieder geval. Wederom bedankt voor je informatie!
  #488  
Oud 12-01-11, 15:23
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Chris, ter info:

Ik heb via de directsales pagina de HTC HD2 besteld met daarbij bel+sms+web 450/900. Ik heb toen mijn abonnement was ingegaan een microsim gratis afgehaald bij de Vodafone shop en deze is gewoon werkend op mijn iPhone 4. Gewoon bestellen dus (y)!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisd Bekijk bericht
Ik wil ook het Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar abonnement afsluiten, maar daar staat dus bij dat het niet geschikt is voor de iPhone 4. Ook ik heb voor de zekerheid maar even gebeld met het nummer dat op die website staat (08000200580) en twee verschillende medewerkers beweerden bij hoog en bij laag dat het internet niet zou werken. Ook niet na het bijknippen of omruilen van de SIM. Ik heb moeite met dit verhaal te geloven, maar wil het toch zeker weten.

Zijn hier mensen die het betreffende abonnement hebben afgesloten en gebruiken icm een iPhone 4? Zo ja, hoe? SIM-kaart bijgeknipt of bij Vodafone een micro SIM gehaald?

Dit is de beste deal die ik kon vinden voor mijn SIMlock vrije iPhone 4, maar ik wil natuurlijk wel zeker weten dat het ook daadwerkelijk gaat werken!

Alvast bedankt voor de antwoorden,

Chris
__________________
iPhone 4 Zwart 32GB + MacBook Pro 13' Core 2 Duo 2.4 GHz 2010 + Mac Mini Core 2 Duo 2.4 GHz 2010 [4GB Geheugen]

Laatst gewijzigd door Gerdje; 12-01-11 om 15:27.
  #489  
Oud 12-01-11, 15:28
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard



Ik heb gisterochtend al 2 x de "190" versie besteld. Benieuwd wanneer ik iets hoor. Begrijp dat je zo'n 2 dagen later al iets zou moeten horen van Vodafone ?
  #490  
Oud 12-01-11, 15:56
chrisd chrisd is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 8
Standaard

@Gerdje: Blij om te horen dat het werkt. Zal voor een SIM Only dan ook wel zo zijn. Het zou ook van de zotte zijn dat een iPhone 3GS wel zou werken en een iPhone 4 niet. Het is alleen jammer dat Vodafone hun medewerkers instrueert om te liegen of hun zelf voorliegt. Zoals ik eerder al aangaf vertelde 2 verschillende medewerkers mij precies dezelfde leugen en dat ze het 100% zeker wisten.

De aanbieding ziet er verder goed uit. Alleen weer jammer van de kosten die je moet maken om iemand van de helpdesk aan de lijn te krijgen. Zeker als het gaat om een fout aan hun kant. Maar goed, je kan niet alles hebben. Heeft iemand ervaring met het gebruik van Skype e.d. bij Vodafone? Wordt dat actief tegengehouden of mag het alleen niet volgens de voorwaarden? In principe mag WhatsApp ook niet volgens de voorwaarden, maar het blokkeren daarvan kan ik mij echt niet voorstellen.

@mvveelen: Ik heb de aanvraag gisterenavond gedaan. Ben benieuwd hoelang het hele proces, en vooral de portering, gaat duren.
  #491  
Oud 12-01-11, 17:46
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ik ben net gebeld door Vodafone en heb voor morgenmiddag afgesproken dat ze de koerier langs kunnen sturen. Portering is over 6 weken, maar de eerste hindernis is genomen
  #492  
Oud 12-01-11, 19:50
chrisd chrisd is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik neem aan dat je contact dan al ingaat voodat je nummer wordt overgezet?
  #493  
Oud 12-01-11, 20:09
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Nee, het contract gaat in op de "gewenste overstapdatum".
  #494  
Oud 12-01-11, 20:34
chrisd chrisd is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik had niet goed gelezen. Ik dacht dat je op 26-1 over wilde.
  #495  
Oud 13-01-11, 16:13
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Nou, ik heb de bestelling binnen. Nu in de wachtstand.

Of....kan ik nu alvast de simkaarten om laten ruilen voor microsimkaartjes ? Lijkt me ergens vragen om problemen, maar misschien heeft iemand hier een goed advies over ?
  #496  
Oud 14-01-11, 08:52
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Nou, ik heb de bestelling binnen. Nu in de wachtstand.

Of....kan ik nu alvast de simkaarten om laten ruilen voor microsimkaartjes ? Lijkt me ergens vragen om problemen, maar misschien heeft iemand hier een goed advies over ?
Van gewone sim naar microsim kan pas wanneer abonnement is ingegaan!
  #497  
Oud 14-01-11, 08:53
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Thanks Gerdje.

Ik dacht dat al, maar beter even navragen voordat ik de stad in ga he ?
  #498  
Oud 14-01-11, 09:38
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Thanks Gerdje.

Ik dacht dat al, maar beter even navragen voordat ik de stad in ga he ?
Ik had namelijk hetzelfde, gelukkig heeft het me maar één keer een ritje van 2 minuten gekost !
  #499  
Oud 14-01-11, 11:24
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Ik heb een iPhone 4 in combinatie met deze Vodafone actie en het werkt dikke prima hoor!

Heb het simkaartje zelf bijgeknipt (dat was wel even zenuwslopend ) maar het werkte gelukkig. (ik kreeg m'n iPhone op een zondag voor m'n verjaardag en kon niet wachten tot maandag om de simkaart om te ruilen :'))
  #500  
Oud 14-01-11, 14:03
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Deze actie is idd scherp. Maar het probleem is dat op mijn lokatie T-mobile geen 3G heeft. Reeds ondervonden, met veel gehaal kan ik nu weg van TM.

Vodafone wel 3G bereik, maar ik ben 50m ver van een mast. En deze mast zorgt voor storing heb ik begrepen. Snelheidstest 3G op Vodafone geeft rond 6kb/4kb. Met dit abonnement heb je hier slechts 1 balk bereik op de I4. En VF kan niets doen, 2 jaren uitzitten. Helaas pech voor mijn broertje.

Daarom nu KPN proberen op mijn lokatie.

Voor de anderen: let wel op dat je 2 jaren gebonden bent aan het contract. Niet voor iederen is VF hossanna. Wij wonen in Rotterdam en dat is geen achtergesteld gebied van VF.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 16:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 10:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:47.