Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SneakyChipmunk Ik zag net in de tariefvoorwaarden van bel+sms+web het volgende: Met dit abonnement kunt u geen gebruik maken van VoIP ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dikke onzin. Dan zou alle IM clients ook niet mogen werken. Whatsapp werkt natuurlijk. En skype ook. Ik heb wel voor 1 september het abo afgesloten. Dat wel.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Aansluitkosten Sim Only?
Hallo,
Vodafone heeft mij aansluitkosten berekend om via de TVgidsactie een SIM only abo te nemen. Klopt dit? dank voor reactie vast! |
|
|||
|
|||
Hallo,
Is de Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar voor 9,95 p/m goed? Geen addertjes onder 't gras? Snel internet? En goed bereik? https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/2883 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Datalimiet van 250MB? En die van 10,95 heeft dat niet?
Hmmmm, ben dan toch aan het twijfelen geraakt. EDIT: Gezien idd. 250MB ben je zo doorheen of niet? Laatst gewijzigd door Steel Dogg; 19-11-10 om 23:06. |
|
||||
|
||||
ANWB actie
Zit hier ook aan te denken, maar twijfel of ik ergens anders voor een beetje meer een abo kan vinden waarbij ik dan ook bv. een htc wildfire voor mijn vrouw kan krijgen. Iemand een goed idee,tip??
|
|||
|
|||
Bij dezelfde acties kun je ook abonnementen met toestel krijgen. Waaronder een HTC Wildfire. € 13,25 voor goedkoopste abonnement.
|
|
|||
|
|||
Even een vraagje voor de mensen die een SO 300 Bel + SMS + WEB via directsales afgesloten hebben. Wat is jullie starttegoed op myvodafone elke maand?
Mijn abbo is deze maand ingegaan en ik kreeg € 20,84 als starttegoed. Volgens myvodafone betaal ik € 0,083 per minuut/sms binnen de bundel. Als ik dan het simpele rekensommetje maak 20,84/0,083 = 251 minuten! Ben ik de enige die hier keihard genaait wordt of is dit het beleid van Vodafone?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik had dus ook het idee dat hier iets raars aan de hand is. Ik ben benieuwd wat de bevindingen van andere mensen zijn. |
|
|||
|
|||
Nog even een toevoeging op mijn vorige post. Ze vertelden me aan de telefoon dat er een vast bedrag per maand wordt afgehouden van je tegoed voor het 'internet'-gedeelte van je Sim Only Bel+Web+SMS abonnement. Het resterende bedrag is dan je tegoed voor sms+bel. Bij mij (Sim Only 400) is het standaard tegoed 28,95 euro per maand. Maar mijn maandelijkse start tegoed (na inhouding van het internet gedeelte) is 26,35 euro. Op mij vodafone staat dat ik 0,072 euro per minuut/sms betaal. Dit zouden dus ook 'maar' 366 minuten/sms zijn in plaats van het verwachte aantal van 400. (Echter: 28,95/0.072 zou wel precies 400 zijn).
Dus wat hier precies aan de hand is weet ik niet. Het zou in ieder geval veel handiger en overzichtelijker zijn wanneer vodafone je tegoed gewoon zou uitdrukken in eenheden in plaats van euro's. |
|
||||
|
||||
Ik zie dit nu eigenlijk pas. Heb een iPhone4 en hoef eigenlijk geen ander toestel (erbij) en wil er zeker ook niet voor gaan betalen (want uiteindelijk doe je dat dan tóch als je een toestel "krijgt"). Zit dus te denken aan een SIM only abonnementje. Maar dan idd > 150 omdat je anders aan die limiet van 250MB zit.
Als ik het goed begrijp krijg je dan als ANWB lid de actieprijs van 10,95 p/mnd voor het 190 SIM only ? Dan heeft mijn vriendin een leuke optie want ik ben geen ANWB lid...... damn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://directsales.vodafone.nl/tvgids En anders kun je volgens mij gewoon het anwb lidmaatschapsnummer gebruiken van een vriend/familie/kennis. Daar wordt niet naar gekeken. Volgens mij staat er in de FAQ expliciet dat dat mag (zie "veelgestelde vragen op directsales website): Ik wil zelf geen gebruik maken van de aanbieding, maar mijn vrienden of familie zijn wel geïnteresseerd. |
|
||||
|
||||
ja kan toch die tv gids actie pakken daar hoef je geen anwb lid voor te zijn
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik was in de veronderstelling dat ik 300 minuten per maand zou krijgen en nu blijkt dat ik er maar 250 krijg...Ik heb contact opgenomen met Vodafone, maar de medewerkster snapte niks van mijn verhaal en zou het doorzetten naar de technische dienst of iets dergelijks. Ik ben benieuwd. Laatst gewijzigd door TNG; 22-11-10 om 14:56. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik ga dus een Bel + Sms + Web abbo afsluiten bij Vodafone en hier krijg je dus de Wildfire ook bij https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/3769 Maar dan kan ik toch gewoon de simkaart in mn iPhone steken en de Wildfire aan m'n vader geven, toch? En de 250 MB Datalimiet.... Wat zijn jullie bevindingen hierover? Vind het wel erg weinig, maar gaat het ook daadwerkelijk zo snel om eroverheen te gaan? Tips graag |
|
|||
|
|||
Ik denk dat je al gauw over de 250 MB gaat. 1 GB is voor mij persoonlijk meer dan voldoende, want ik kom meestal tussen 600 - 800 MB per maand. Maar je verbruik is verschilt nogal per persoon.
|
|
|||
|
|||
Naja ik wil vooral Twitter/Whatsapp/desnoods Hyves even kijken, eBuddy en een beetje surfen op internet.
Push Email doe ik niet aan, Radio ook niet, downloaden ook niet Ga het alleen buiten gebruiken wanneer ik geen Wi-Fi verbinding heb |
|
|||
|
|||
Dan zou 250 MB wel voldoende voor je kunnen zijn Wel goed letten op je dataverbruik dan!
|
|
|||
|
|||
En als ik eroverheen ga? Word mn snelheid dan omlaaggehaald of sluiten ze 'em dan af na een paar keer?
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|